Jong, super talentvol toekomstpaard in training *Veel*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

alexander

Re: Jong, super talentvol toekomstpaard in training *Veel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:11

Adil18 schreef:
chill, dude....... niemand is jou of je paardje aant afzeiken, ze attenderen je slechts op een zeer cruciaal aspect van de rijkunst: achterhandgebruik
Neem die tip nou gewoon mee, kijk het eens even aan bij de volgende keer dat je jouw paardje rijd: als je het er dan nog niet mee eens bent dan verander je niks aan je rijden maar merk je toch wat dan ga je de achterhand van je paard verbeteren en zeg je : "Sorry, leu!!!"

Nogmaals, ik denk dat niemand hier berichten plaatst met de intentie jou of jouw paardje de grond in te boren!

ik ben helemal onder de indruk van al deze mensen die een paard kunnen beoordelen van een foto!
je kan van een slechte ook een lucky shot maken! deze amazone is terecht blij met haar nieuwe belote voor de toekomst en wij wensen je heel veel succes in de verdere opleiding van je paard en al je progressie die je gaat maken in de ring

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:37

Hey Alexander,ken je me nog we hebben nog samen gewerkt op stv?? Wat leuk dat ik jou hier tref! Alles goed met je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:17

alexander schreef:
Adil18 schreef:
chill, dude....... niemand is jou of je paardje aant afzeiken, ze attenderen je slechts op een zeer cruciaal aspect van de rijkunst: achterhandgebruik
Neem die tip nou gewoon mee, kijk het eens even aan bij de volgende keer dat je jouw paardje rijd: als je het er dan nog niet mee eens bent dan verander je niks aan je rijden maar merk je toch wat dan ga je de achterhand van je paard verbeteren en zeg je : "Sorry, leu!!!"

Nogmaals, ik denk dat niemand hier berichten plaatst met de intentie jou of jouw paardje de grond in te boren!

ik ben helemal onder de indruk van al deze mensen die een paard kunnen beoordelen van een foto!
je kan van een slechte ook een lucky shot maken! deze amazone is terecht blij met haar nieuwe belote voor de toekomst en wij wensen je heel veel succes in de verdere opleiding van je paard en al je progressie die je gaat maken in de ring

en jij kan van deze foto's zien dat een belofte is voor de toekomst :S

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:49

deze jongen is zelf een ZEER goed ruiter en kent mij,dus hij weet wel dat ik geen paarden heb voor de lol maar om te presteren!!!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:54

Poeh wat een zeurtopic zeg

Ik vind het voorbeengebruik spectaculair, het achterbeen wordt met training wel sneller

Mooi dier om te zien, ben benieuwd naar foto's als de eigenaresse erop rijd!

gigelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:22

He he eindelijk weer wat leuke reacties.
Dankjewel!!!

nuri_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:32

gaaf paardje hoor!!!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:58

Flauwe reactie verwijderd.

alexander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 01:17

laat iedereen nou gewoon enorm blij zijn met zijn of haar eigen paard.
iemand die de moeite doet om jullie allemaal mee te laten genieten van haar trots hoeft toch niet gelijk omlaag gehaald te worden.
soms snap ik niet dat iets wat een passie is of een hobby, zo afektraakt moet worden.

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 01:32

Amen!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 10:52

Ziet er netjes uit! En het paard loopt zeer goed! Mondriaan geeft paarden die erg ruim zijn,heb er wel vaker 1tje gezien die opviel door de bewegingen.

Talitha15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:07

Dat ziet er geweldig uit! Dat achterbeen vind ik maar op een paar foto's een beetje achterblijven. Op een aantal foto's trekt hij hem er goed bij. Dat belooft nog wat als hij sterker gaat worden!!! Succes ermee en ik ben ook wel benieuwd op welk niveau dit paard nu loopt en hoe lang hij onder het zadel is. (Of heb ik daar overheen gezelezen??)

jen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:52

Jeej ilona, wat is tiara verandert zeg. Ze is lijkt nou veel volwassener dan toen ze nog in veldhoven stond. Ben benieuwd hoe ver je het gaat schoppen met haar

Rl_PrincEsS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:59

Ziet er goed uit

Adil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:37

alexander schreef:
laat iedereen nou gewoon enorm blij zijn met zijn of haar eigen paard.
iemand die de moeite doet om jullie allemaal mee te laten genieten van haar trots hoeft toch niet gelijk omlaag gehaald te worden.
soms snap ik niet dat iets wat een passie is of een hobby, zo afektraakt moet worden.

euh, maar werd ik nou negatief-gequote? Ik vond het namelijk zelf ook positief, ik ben een en al positief over dit paard eigenlijk....

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:53

Wat een super gaaf paard