Zo dat is wel heel gaaf zeg ... ikzou het zelf niet zo snel doen ..maar wel super gaaf om te zien ...geweldig ...en mooie kwaliteits foto's en heel leuk !!
bij 18 is de achtergrond mooier, die zou ik uitvergroten alsk jou was! (maar die heb je zeker bewerkt )
18 Is ook mooier omdat we het land ingingen (zonder omheining ), en de achtergrond zijn gewoon de duinen hoor! Dus geen bewerking aan te pas Trouwens wat een ontzettende leuke reacties allemaal he Keet! Nogmaals het is een Canon 300D met de zoom lens 75-300mm erop! Het mooie van deze lens is dat het onderwerp alleen word scherpgesteld. Ideaal voor portret, sport,landschap en dierenfotografie, alleen moet ik op een behoorlijk afstandje staan hahahha.
Hee!! Echt zo ontzettend gaaf! nu ik deze foto's heb gezien ga ik me er ook weer eens in verdiepen. Mijn vorige pony kon voetje en kusje, maar die ik nu heb nog eigelijk geen kunstje, dus kga me erin verdiepen. Echt superfoto's 18 is mooi! en 25. Echt stoer! Liefs Katinka
Wat een waanzinnig mooie foto's! Ziet er erg strak uit en ontzettend leuk paardje.. Net als de meeste hier ga ik voor foto 18. Helemaal perfect. Veel plezier nog saampjes, maar dat zal wel lukken.