Robijntjah schreef:Niet leuk he?![]()
echt zooo erg om je beestje pijn te zien lijden...
ik rijd niet op mijn paard

ze staat lekker in de wei uit te groeien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Robijntjah schreef:Niet leuk he?![]()
echt zooo erg om je beestje pijn te zien lijden...

BlazingBoots schreef:@maxielover: Weggegooid geld???? pardon...natuurlijk niet...een zadel moet ook voor een half jaar goed passen...

vet maf BlazingBoots schreef:En wat ze op grote stallen doen kan me eigenlijk geen kont schelen....

die 20 minuten per week even lekker spelen aan de longe is juist fijn voor haar. ze geniet er ook van. over een paar weken is ze weg, en de kans dat ze onigereden binnen een paar weken wordt ingereden schat ik erg hoog in, alleen komt het dan niet op bokt
BlazingBoots schreef:@urriele: als je paard geen fatsoenlijk tuig kan geven neem dan gewoon geen paard!
En wat ze op grote stallen doen kan me eigenlijk geen kont schelen....

) BlazingBoots schreef:@Lowara: ik denk dat je dit gewoon beter niet kan plaatsen.
Veel mensen hebben er problemen mee, wees gewoon trots als het goed gaat want hier wordt je ook niet echt vrolijk van lijkt me...
@maxielover: Weggegooid geld???? pardon...natuurlijk niet...een zadel moet ook voor een half jaar goed passen...
Bramblerose schreef:Mensen zeggen vaak: op trainingsstallen doen ze dat ook etc, maar dat wil niet altijd zeggen dat dat de beste manier is hoor...
Urielle schreef:Bramblerose schreef:Mensen zeggen vaak: op trainingsstallen doen ze dat ook etc, maar dat wil niet altijd zeggen dat dat de beste manier is hoor...
Niet de beste manier, maar wel met gezond financieel verstand. Wie koopt er nu toch een zadel voor een paar weken of paar maanden voor ik-weet-niet-hoeveel paarden? Dat doe je toch alleen voor een paard dat er jaren blijft?
lowara schreef:tegen wie heb je het lot ( met een heleboel t's)
wil effe kieke

Bramblerose schreef:Nou goed, ga me er niet meer druk om maken, sommige mensen sluiten hun ogen nu eenmaal en blijven gewoon lekker doen waar ze blijkbaar al jaren mee bezig zijn... Jammer, vernieuwing zit er niet in. Ik ga pitten...
Robijntjah schreef:BlazingBoots schreef:vertel eens Robijntjah...wat heeft jouw pony er aan over gehouden?
Scheef bekken, en ruggroei problemen, en blokkades, en van alles...
(daarmee bedoel ik elke dag een aantal uren)