Bono @ Springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:16

sammy schreef:
nee dat niet maar je dan omhoog trekken vind jij dat wel normaal dan.. ik vind dit eigelijk gewoon dierenbeulig

Waar zie jij dat ik dat normaal vind?
Lezen is moeilijk volgens mij.
Doe eens je best om een heel topic door te lezen voor je ergens commentaar op geeft.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:16

OMG weer een stel pennymeisjes die denken dat een pony een soort skelter is waar je op kunt gaan zitten zonder na te denken en "stoer" mee kunt gaan springen

Triest...

Sneu dat je met je pony zonder enige bescherming voor hem gaat springen in de blubber, zonder grondbalk, gekleurde balk of wat dan ook, zelf geen cap, eigen verantwoording, maar je pony kan niet kiezen... De kans op ongelukken is hier levensgroot aanwezig, erg zonde als je pony door jou stommiteiten zijn pootjes breekt of geblesseerd raakt.... Denk wel even aan hem

Hij kan wel hoog voor zo'n klein beestje

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:17

t is hier gezellig

_Marleen_

Re: Bono @ Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:18

En dan bedoel ik de 13e foto, dat vind ik er echt niet uitzien met dat meisje op die shet...

xxx

_Christine

Re:

mizsz_g_en_a schreef:
t is hier gezellig

jaa

sammy

Re:

missJ jij had het over geluk wensen tegen een val en daar had ik het niet over ..

kylantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:20

sammy schreef:
nee dat niet maar je dan omhoog trekken vind jij dat wel normaal dan.. ik vind dit eigelijk gewoon dierenbeulig

ik ben het helemaal met haar eens.

doe effe normaal zeg. je gata toch niet op zon klein shetje springen waar je te groot voor bent:@ echt dom hoor

_Marleen_

Re: Bono @ Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:21

Is dat steigerfilmpje was dat op commando of omdat je zo hard in z'n mond zat te rukken?

xxx

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:21

volgens mijn kan beter op dit topic een slotje op ?

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:22

MissJ schreef:
sammy schreef:

Waar zie jij dat ik dat normaal vind?
Lezen is moeilijk volgens mij.
Doe eens je best om een heel topic door te lezen voor je ergens commentaar op geeft.

Mensen, jullie zijn hier niet om commentaar op elkaar te geven maar op die mensen, lijkt mij

Ik vind mensen die zoiets doen echt geestelijk gestoord(niet banketstaaf naar de mensen die dat zijn, maar die kunnen ook niet helder nadenken). Ik vind het zielig voor die paarden en ik hoop dat jullie er ooit zo hard vanaf vallen dat jullie niet meer durven. En voor die shet vind ik het nog het zieligst. Dat doe je toch niet! Kom we gaan eens met zijn 4en op jou rug zitten(zo voelt het voor zo'n beestje namelijk)

Gestoorde mensen

kylantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:24

pfff. wie noem je hier een penny meisje:@

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:25

ja inderdaad.. nee maar dit was is verschillends wat we dachte missJ en ik .. dus vandaaR

maar volgens mijn kan op dit topic beter een slotje

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:26

volgens mij word er inherhaling gevallen.

*Temt.*

meklabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:26

oke mensjes ik ben het behoorlijk zat met jullie, wij zijn ten 1ste geen penny's, ten 2de die baan waar wij springen was helemaal droog, dus daar ook geen commentaar op, ten 3de waarom ik zo raar zit licht eraan dat bono heel snel is en dat ik hem heel erg terug moet nemen, en dat de foto's dus op het verkeerde moment genomen zijn !!! dus daar ook geen commentaar op.. ten 4de.. ik rij bijna nooit op die shet.. want die heeft een bijrijder!!!.. en ik weet ook heus wel dat ik er veelste groot voor ben.. dus doe daar alsjeblieft niet zoo triest en penny over!! en de pony's zijn van mij dus ik weet wat goed voor ze is.. ik zal straks wel een ander topic maken over hoe ik normaal rij.. dan zullen jullie wel eens zien hoe fout jullie het hebben, jullie weten nog niet eens wie de pony's zijn, laat staan dat jullie weten hoe ze rijden!!! en als je het toch beter denkt te weten.. PM mij dan maar, dan mag jij eens lekker een keer komen rijden ten 5de.. die sporen die ik aan heb zijn ten 1ste knopjes.. en ten 2de 0.5 cm lang.. dus ik weet niet wat er daar triest en zielig aan is.. en ten 6de.. ik ben NIET hard in mijn hand.. dus daar ook geen commentaar over.. .. en op die cap.. is eigen mening .. en die zal ik dus ook niet op doen voor een stel penny's

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:27

kylantje schreef:
pfff. wie noem je hier een penny meisje:@

Over wie heb je het nu? Mij(is gewoone vraag)
Laatst bijgewerkt door Gilraen op 11-12-05 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:29

tuurlijk, als mensen commentaar krijgen ligt het altijd aan het paard, of de foto's zijn op het verkeerde moment genomen.

En dat ze van jou zijn, betekend absoluut niet dat je weet wat goed voor ze is, want als je denk dat dit dat is,. weet je het NIET

kylantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:30

dat kan dan wel maar hoevaak rijdt ze op de shet heey??

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:31

meklabo schreef:
ten 2de die baan waar wij springen was helemaal droog, dus daar ook geen commentaar op,

uhm.... volgens mij toch niet helemaal als ik zo de filmjes en foto's zie.

Trouwens die filmjes zijn een langer moment en ook daar word veel commentaar opgegeven. Dus probeer er wat mee te doen inplaats van iets, iemand anders de schuld te geven. Volgens mij zeggen namelijk heel veel mensen dit en anders zouden er duidelijk heel veel penny's hier rond lopen.

kylantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:32

neej de baan lijkt vet nat

Gilraen

Re:

kylantje schreef:
dat kan dan wel maar hoevaak rijdt ze op de shet heey??

Ow dus je hebt het wel tegen mij?????????????

Dat boeit niet hoe vaak ze erop rijd, als ze het zo makkelijk doet zal ze het vast wel vaker doen

Ennuh meklabo ik ben geen penny

MissJ

Re:

sammy schreef:
missJ jij had het over geluk wensen tegen een val en daar had ik het niet over ..

Waarom quote je me dan?

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:33

nee die rijbaan is zo te zien wel nat..
maarja waarom laat je het dan niet meteen zien.. nu nu een nieuwe topic maken ..
maar als je het zat met ons ben ..
waarom vraag je dan geen slotje aan dan word dit topic niet meer geopent
met iedreen aan dit is gewoon mishandeling.. neem les ofzo..
en ik vind dat shetje alleen maar goed voor kleine kinderen.

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:34

mee eens

_Christine

Re:

meklabo schreef:
oke mensjes ik ben het behoorlijk zat met jullie, wij zijn ten 1ste geen penny's, ten 2de die baan waar wij springen was helemaal droog, dus daar ook geen commentaar op, ten 3de waarom ik zo raar zit licht eraan dat bono heel snel is en dat ik hem heel erg terug moet nemen, en dat de foto's dus op het verkeerde moment genomen zijn !!! dus daar ook geen commentaar op.. ten 4de.. ik rij bijna nooit op die shet.. want die heeft een bijrijder!!!.. en ik weet ook heus wel dat ik er veelste groot voor ben.. dus doe daar alsjeblieft niet zoo triest en penny over!! en de pony's zijn van mij dus ik weet wat goed voor ze is.. ik zal straks wel een ander topic maken over hoe ik normaal rij.. dan zullen jullie wel eens zien hoe fout jullie het hebben, jullie weten nog niet eens wie de pony's zijn, laat staan dat jullie weten hoe ze rijden!!! en als je het toch beter denkt te weten.. PM mij dan maar, dan mag jij eens lekker een keer komen rijden ten 5de.. die sporen die ik aan heb zijn ten 1ste knopjes.. en ten 2de 0.5 cm lang.. dus ik weet niet wat er daar triest en zielig aan is.. en ten 6de.. ik ben NIET hard in mijn hand.. dus daar ook geen commentaar over.. .. en op die cap.. is eigen mening .. en die zal ik dus ook niet op doen voor een stel penny's

als jij nergens commentaar op wil waarom laat je dan foto's van jou en je pony's zien? En als je weet dat je te groot bent voor de shet waarom klim je er dan op? waarom heb je geen rijbroek aan? en kurkdroog is de bak echt niet. Maar goed veel plezier met je paardjes, ik weet wel betere dingen voor die van mij. Suc6

MissJ

Re:

sammy schreef:
ja inderdaad.. nee maar dit was is verschillends wat we dachte missJ en ik .. dus vandaaR

maar volgens mijn kan op dit topic beter een slotje

nee, wij denken exact hetzelfde, jij begrijpt me gewoon niet.