Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wjerdo schreef:Doe eens realistisch aub...
Jullie weten allemaal dat een paard van lichte arbeid, op een leeftijd van bijna 3 jaar niet slechter wordt.
Dat hij geestelijk en lichamelijk moet groeien ben ik het helemaal met jullie eens! Maar die kans heeft hij en die krijgt hij.
Daar gaat niets vanaf omdat hij af en toe een rondje loopt met een zadel en hoofdstel aan.
ALs ik er nu iedere dag 1 uur op zou zitten, dan kon ik jullie alleen maar gelijk geven.
Foto's zet je neer omdat je trots op je paard bent, en mensen wil laten zien dat het goed gaat ookal zijn ze er al vanaf dat ik hem heb over aan het zeuren... Dat hij dat niet kon en dat dat te vroeg was.. en dat hij niet op stal mocht bla bla.. Ik heb het tegendeel bewezen.. Mijn paard wordt paard en is volwassen aan het worden.. Als ik alles niet had gedaan wat ik nu had gedaan, had ik niet zn makkelijk en happy paard gehad en dan zeker niet zo ontwikkeld zoals hij nu al is.
Anoukie schreef:Volgens mij wordt longeren als zeer belastend omschreven voor de benen. Een paard die een peesblessure heeft gehad, mag je eerder rijden dan longeren.
karoliena schreef:Wie doet dat dan?
Ik geef gewoon aan dat ik het er niet mee eens ben.
Ik leef heus niet in de naieve veronderstelling dat zij er iets mee doet.
karoliena schreef:Ik ben het er ook niet helemaal mee eens maar vind een hoop mensen hier echt te ver gaan
wjerdo schreef:Hij is bijna 3 he.. is wel een verschil tussen een bijna 3 jarige of een 2 jarige..
Verder vind ik het een leuk paardje
.. Een paard groeit snel door tot zijn 6de he.. Maar dat wil niet zeggen, dat hij nix kan en mag doen.. wjerdo schreef:Dat was om dit te voorkomen Misj..