) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
patos schreef:Ziet er super uit! (Vind alleen de playboybunny's ordinair, zeker voor shows ed., maar goed, ieder zijn smaak)

het is altijd genieten die foto's van hem 
onley schreef:wat een lekker dinghet is altijd genieten die foto's van hem
mag ik eens vragen hoe dat zadel zit het is toch een wintec isabelle he ? ik ben namelijk op zoek na een zadel met een diepe zit
Taaclover schreef:onley schreef:wat een lekker dinghet is altijd genieten die foto's van hem
mag ik eens vragen hoe dat zadel zit het is toch een wintec isabelle he ? ik ben namelijk op zoek na een zadel met een diepe zit
Als je een diepe zit wilt dan is dit zadel voor jou gemaakt
hehehe oke
heerlijk zadel! patos schreef:Ziet er super uit! (Vind alleen de playboybunny's ordinair, zeker voor shows ed., maar goed, ieder zijn smaak)
nina62 schreef:patos schreef:Ziet er super uit! (Vind alleen de playboybunny's ordinair, zeker voor shows ed., maar goed, ieder zijn smaak)
Helemaal mee eens, ik vind het ook ordinair. Bovendien heeft het niets met paardensport te maken.
GoldenDancer schreef:[foto's zijn moment opnamens en kunnen er
soms heel anders uit zien dan in de werkelijkheid!
maar goed!
horseranch schreef:Ik heb dit topic nu een beetje gevolgd.
Op de eerste plaats: vind ik het er super uitzien en zijn jullie twee een super combinatie![]()
Ten tweede: ben ik arabierenfanaat en staat onze hengst nu bij een wedstrijdruiter om goed getraind te worden en de wedstrijdsport in te gaan. Af en toe als ik of diegene foto's plaats van onze arab hengst met Ilona (die ruiter) hoe mooi het er ook uitziet, ALTIJD is er commentaar.
Het kan niet alle dagen even goed gaan, de fotograaf knipt en toevallig heb je een kapstokje of leg je het been net iets te ver naar achter, of hij loopt te diep. Het zijn momentopnames.
Ik vind deze shoot mooi gelukt, je hebt een lekkere playboy fjord en ooh my god, hopende lukt het met onze arabhengst ook om zo ver te komen![]()
GA ZO DOOR

Alacairion schreef:zielig voor 'm, dat playboy ding op zn kont!
Of wat wil je dat
..tss stom

ShannaY schreef:Wil je hiermee zeggen dat alle ruiters die gefotografeerd worden dan allemaal wel perfect rijden, maar op de foto's niet kan zien omdat het dan momentopnames zijn

Alacairion schreef:zielig voor 'm, dat playboy ding op zn kont!

) ShannaY schreef:Wil je hiermee zeggen dat alle ruiters die gefotografeerd worden dan allemaal wel perfect rijden, maar op de foto's niet kan zien omdat het dan momentopnames zijn
Ik kan heel moe worden dus van dit soort opmerkingen, vandaar ook dat ik mijn voorbeeld (arabhengst) erbij haalde. Ook al doe je het nog zo goed, wordt je bij wijze van 10x wereldkampioen, mensen blijven altijd zoeken om te zeuren, te jennen en te zeiken.
horseranch schreef:ShannaY schreef:Wil je hiermee zeggen dat alle ruiters die gefotografeerd worden dan allemaal wel perfect rijden, maar op de foto's niet kan zien omdat het dan momentopnames zijn
Ik kan heel moe worden dus van dit soort opmerkingen, vandaar ook dat ik mijn voorbeeld (arabhengst) erbij haalde. Ook al doe je het nog zo goed, wordt je bij wijze van 10x wereldkampioen, mensen blijven altijd zoeken om te zeuren, te jennen en te zeiken.
In mijn ogen kan dit niet anders zijn dan JALOEZIE....
Taaclover schreef:Mijn paard en ik vind het leuk
ShannaY schreef:[Wie is er jaloers, en wie gaf er commentaar dan?
Jou opmerking slaat gewoon nergens op.. ik zie ook het nut totaal niet van jou opmerking met jou arab hengst haha..
Ik sta buiten welke discussie dan ook, maar ik vond jou antwoord gewoon erg dom, en doelloos.
[/quote]
Skitter schreef:@ nina62, veel opgelaten dingejes hebben niks met paardensport te maken hoorOf wat wil je dat
als
mensen iets op willen laten, het hun klasse is ofzo, want ja, dat heeft te maken met paardensport hahah zie je het al voor je een B of een L..tss stom
![]()