fjord Taco in training (Z1) by Fabiennefotografie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:47

Ziet er super uit! (Vind alleen de playboybunny's ordinair, zeker voor shows ed., maar goed, ieder zijn smaak )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:12

Daar moet ik in meegaan, ik zou zo nooit op wedstrijd durven gaan

Ziet er netjes uit! Ik zie hem wel graag wat opgerichter lopen, misschien eerder gezegd, maar ik had geen zin om 6 pagina's door te gaan

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 23:31

patos schreef:
Ziet er super uit! (Vind alleen de playboybunny's ordinair, zeker voor shows ed., maar goed, ieder zijn smaak )

Krijg er alleen maar leuke reacties op
Volgend jaar krijgt hij weer een ander figuur dus dan is de playboy weer weg.

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:39

wat een lekker ding het is altijd genieten die foto's van hem
mag ik eens vragen hoe dat zadel zit het is toch een wintec isabelle he ? ik ben namelijk op zoek na een zadel met een diepe zit

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:45

Ik zag 6pagina's en dacht Ik ga het niet allemaal lezen maar ik ga direct reactie plaatsen!!

IS, BLIJFT, zal altijd BLIJVEN een lekkerding!!!!
en ik vind dat PLayboyKonijn echt GEWELDIG!!!!

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 23:45

onley schreef:
mag ik eens vragen hoe dat zadel zit het is toch een wintec isabelle he ? ik ben namelijk op zoek na een zadel met een diepe zit

Als je een diepe zit wilt dan is dit zadel voor jou gemaakt

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:50

Taaclover schreef:
onley schreef:

Als je een diepe zit wilt dan is dit zadel voor jou gemaakt

hehehe oke

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:51

Hier sluit ik me bij aan!!1 heb hem ook heerlijk zadel!

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:30

patos schreef:

Helemaal mee eens, ik vind het ook ordinair. Bovendien heeft het niets met paardensport te maken.

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 00:39

nina62 schreef:
patos schreef:

Helemaal mee eens, ik vind het ook ordinair. Bovendien heeft het niets met paardensport te maken.

Mijn paard en ik vind het leuk

ArabianRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:56

GoldenDancer schreef:
[foto's zijn moment opnamens en kunnen er

soms
heel anders uit zien dan in de werkelijkheid!
maar goed!

Ik heb dit topic nu een beetje gevolgd.
Op de eerste plaats: vind ik het er super uitzien en zijn jullie twee een super combinatie
Ten tweede: ben ik arabierenfanaat en staat onze hengst nu bij een wedstrijdruiter om goed getraind te worden en de wedstrijdsport in te gaan. Af en toe als ik of diegene foto's plaats van onze arab hengst met Ilona (die ruiter) hoe mooi het er ook uitziet, ALTIJD is er commentaar.
Het kan niet alle dagen even goed gaan, de fotograaf knipt en toevallig heb je een kapstokje of leg je het been net iets te ver naar achter, of hij loopt te diep. Het zijn momentopnames.

Ik vind deze shoot mooi gelukt, je hebt een lekkere playboy fjord en ooh my god, hopende lukt het met onze arabhengst ook om zo ver te komen

GA ZO DOOR

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:42

horseranch schreef:
Ik heb dit topic nu een beetje gevolgd.
Op de eerste plaats: vind ik het er super uitzien en zijn jullie twee een super combinatie
Ten tweede: ben ik arabierenfanaat en staat onze hengst nu bij een wedstrijdruiter om goed getraind te worden en de wedstrijdsport in te gaan. Af en toe als ik of diegene foto's plaats van onze arab hengst met Ilona (die ruiter) hoe mooi het er ook uitziet, ALTIJD is er commentaar.
Het kan niet alle dagen even goed gaan, de fotograaf knipt en toevallig heb je een kapstokje of leg je het been net iets te ver naar achter, of hij loopt te diep. Het zijn momentopnames.

Ik vind deze shoot mooi gelukt, je hebt een lekkere playboy fjord en ooh my god, hopende lukt het met onze arabhengst ook om zo ver te komen

GA ZO DOOR

Wil je hiermee zeggen dat alle ruiters die gefotografeerd worden dan allemaal wel perfect rijden, maar op de foto's niet kan zien omdat het dan momentopnames zijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:28

zielig voor 'm, dat playboy ding op zn kont!

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:48

Alacairion schreef:

Hahah ja zielig paard man

Ach ik vind je playboy bunny leuk hoor, heel mooi gelukt!!
Het is maar een tekentje hoor, net zoiets als een hartje of sterretje.
@ nina62, veel opgelaten dingejes hebben niks met paardensport te maken hoor Of wat wil je dat
als
mensen iets op willen laten, het hun klasse is ofzo, want ja, dat heeft te maken met paardensport hahah zie je het al voor je een B of een L ..tss stom

En jullie zijn gewoon een super combinatie, denk dat veel best jaloers zijn dat je met een koudbloedje toch ver bent gekomen!

Op naar de Z2!

Even hierover:
ShannaY schreef:
Wil je hiermee zeggen dat alle ruiters die gefotografeerd worden dan allemaal wel perfect rijden, maar op de foto's niet kan zien omdat het dan momentopnames zijn

Ja joh, dat wil ze er echt mee zeggen
Nee ze bedoeld alleen dat je moet onthouden dat het momentopnames zijn, en dat het niet zegt hoe het altijd is.
Doe toch niet zo kinderachtig.......

Passionato

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:57

Tis weer gezellig hier...
Ik vind dat playboy-konijntje geweldig leuk!!! Ik heb het vaker gezien bij springruiters (en dan paste het ook wel bij hun imago), maar op jouw stoere fjord misstaat het zeker niet!
(Steekt misschien wat af bij de dressuurkakkers, maar dat doe je toch wel met je superfjord

_Rijkie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:04

Alacairion schreef:

Weet je wat pas zielig is; een hartje

Nu weer ontopic, het gaat hier om rijfoto's van Taac en niet om dat haasje op zn kont.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:05

Hahaha o sorry het was eigenlijk n grapje
Mn haf heeft zelf een hartje namelijk en daar werd nogal explosief op gereageerd

Emeraldo

Re: fjord Taco in training (Z1) by Fabiennefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:16

Ziet er goed uit!

Heb alleen een kleine opmerking, weet niet precies of het klopt, maar het ziet eruit alsof je in de appuyementen niet recht blijft zetten, je lijkt je zitbeenknobbel (degene van welke kant je op gaat) minder in het zadel te drukken als je andere zitbeenknobbel. Probeer je been langer te houden!
Misschien dat is het wel helemaal verkeerd zie, maar zie het maar als opbouwend commentaar! Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verder zou het plaatje compleet zijn als je naar voren zou kijken, dat hoofd valt er heus niet zomaar af

(Opmerking is trouwens niet zelf bedacht, heb het ook vaak genoeg te horen gekregen )

ArabianRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:56

ShannaY schreef:

Ik kan heel moe worden dus van dit soort opmerkingen, vandaar ook dat ik mijn voorbeeld (arabhengst) erbij haalde. Ook al doe je het nog zo goed, wordt je bij wijze van 10x wereldkampioen, mensen blijven altijd zoeken om te zeuren, te jennen en te zeiken.
In mijn ogen kan dit niet anders zijn dan JALOEZIE....

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:05

echt super dat je met je met je fjordenvent zo ver bent gekomen!!
Het is moeilijk en een lange weg maar je hebt het wel in je zak zitten.
en dat met een fjordje!!! echt een prestatie om trots op te zijn.
Maar pas op ik kom je achterna mat mijn haffekerel haha.
nou ja eerst bij hem maar het zadel erop dan

roosa

Re: fjord Taco in training (Z1) by Fabiennefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:45

Ik heb alleen maar respect!
Voor Taac en voor jou.
Vind het onzettend knap dat je zo ver kan komen,met een toch wat steviger peerdke dan menig warmbloed.
Jullie doen het fantastisch!

Ben stinkend jaloers op jullie maar dan in de goede zin van het woord

Ik vind jullie geweldig!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:58

horseranch schreef:
ShannaY schreef:

Ik kan heel moe worden dus van dit soort opmerkingen, vandaar ook dat ik mijn voorbeeld (arabhengst) erbij haalde. Ook al doe je het nog zo goed, wordt je bij wijze van 10x wereldkampioen, mensen blijven altijd zoeken om te zeuren, te jennen en te zeiken.
In mijn ogen kan dit niet anders zijn dan JALOEZIE....

Wie is er jaloers, en wie gaf er commentaar dan?
Jou opmerking slaat gewoon nergens op.. ik zie ook het nut totaal niet van jou opmerking met jou arab hengst haha..

Ik sta buiten welke discussie dan ook, maar ik vond jou antwoord gewoon erg dom, en doelloos.

Ro0sj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:05

Taaclover schreef:
Mijn paard en ik vind het leuk

Geloof dat er maar weinig paarden zijn die oordelen over hun eigen kont, met playboybunny, in dit geval...

ArabianRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:20

ShannaY schreef:
[Wie is er jaloers, en wie gaf er commentaar dan?
Jou opmerking slaat gewoon nergens op.. ik zie ook het nut totaal niet van jou opmerking met jou arab hengst haha..

Ik sta buiten welke discussie dan ook, maar ik vond jou antwoord gewoon erg dom, en doelloos.
[/quote]

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:36

Skitter schreef:
@ nina62, veel opgelaten dingejes hebben niks met paardensport te maken hoor Of wat wil je dat
als

mensen iets op willen laten, het hun klasse is ofzo, want ja, dat heeft te maken met paardensport hahah zie je het al voor je een B of een L ..tss stom

Kun je dit ook in gewoon Nederlands? Ik heb het 3 keer gelezen en snap nog niet wat er staat.