Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amsolusa schreef:aii.. merel.. je bent wel gevaarlijk bezig hoor.. daak breek je je nek:O enroxanne ook.. en amy ook.. en dan gaan we allemaal doooooood:(

( nee grapje
.. )
:D:D zelma schreef:kwou even wat kwijt![]()
ik vind het leuk dat je zo hoog springt..
maar haflingers kreupelen snel
en haflingers zijn gen echte spring pony's ..
ik heb een tip voor je..
ik zou niet hoger gaan springen als de 1,30
ik heb zelf met mijn haf gehad dat ze op begevemoment erg gaat kreupelen en dat ze dan ook nog eens veel valt

..
.. 
..
.. hou jij maar op met je gekaraook
.. zo goed ben je nou tog ook weer nii .. nee grapje (K) hvj

meklabo schreef:lynn.. je vergeet is.. IK BEN AL DOOD
.. en mijn pony ook.. want wij gaan niet goed met onze pony;s om.. want wij springen zonder zadel.. en weet je hoe slegt da wel niii is.. daarom zijn we nou dood
wij zijn eerlijk tegen over ons paard maar dat kan je nu niet zeggen over jullie.. want we krijgen wel elke keer te horen dat hij nu gewoon nog springt en er plezier in heeft maar dat is NU nog.. dan moet je ook vooral zonder zadel gaan springen want dan doet die het helemaal niet meer met plezier straks.. en dan gek staan kijken en boos worden op de pony terwijl je het dan aan je zelf te danken heb..
jaimpjuh schreef:meklabo schreef:lynn.. je vergeet is.. IK BEN AL DOOD
.. en mijn pony ook.. want wij gaan niet goed met onze pony;s om.. want wij springen zonder zadel.. en weet je hoe slegt da wel niii is.. daarom zijn we nou dood
mag ik vragen waar dit op slaat?! niemand hier zegt dat je niet zonder zadel mag springen maar iedereen (bijna iedereen) zegt dat je deze hoogtes niet zonder zadel moet springen dat is zielig voor de paardenrug!!!![]()
ik vind jullie nou heel stom l*llen maarja wie ben ik?!![]()
jullie zeggen wel dat wij zeuren enzovoort maar ik raad jullie dan aan om geen foto's meer op bokt te plaatsen als jullie niet tegen het commetaar kunnenwij zijn eerlijk tegen over ons paard maar dat kan je nu niet zeggen over jullie.. want we krijgen wel elke keer te horen dat hij nu gewoon nog springt en er plezier in heeft maar dat is NU nog.. dan moet je ook vooral zonder zadel gaan springen want dan doet die het helemaal niet meer met plezier straks.. en dan gek staan kijken en boos worden op de pony terwijl je het dan aan je zelf te danken heb..
wij (tenminste ik) willen jullie daar dus voor waarschuwen maar als jullie niet tegen commetaar kunnen zou ik jullie als tip geven om geen foto's hier meer te plaatsen!

Phante schreef:Eh sorry, maar ik zei, geen commentaar op het zonder cap rijden.
En wat jullie allemaal zeggen, sorry hoor, maar jullie kennen ons niet, de pony ook niet, dus wat is dit voor een onzin?
Ik dacht ook eens, goh laat ik eens wat springfotos zien. En niet met de bedoeling dat iedereen gaat lopen zeiken dat het slecht is voor de pony.
En Milord, bedankt voor de tips!