Tanjake13 schreef:Ziet er inderdaad niet zo goed uit, maar ik vind dat dat niet wilt zeggen dat opeens heel bokt zo grof moet reageren!
Ik heb niet alle berichten geleze, heb geen zin om 5 pagina's te lezen, maar ik vind dit eigelijk wel enorm overdreven.
Gewoon om een nieuw bitje te kopen!
Zielig dat je dan allemaal zo moet reageren vind ik !
Maarjah dat is mijn mening.
Je kunt het ook op een vriendelijkere manier zeggen hoor !
dan zou ik toch de pagina's maar doorlezen. Dan kan je misschien wel begrijpen waarom er zo gereageerd wordt.
en tja, met zulke foto's kan je verwachten dat er zo gereageerd wordt. Tenslotte zijn (bijna) alle bokkers paardenliefhebbers en als je zulke foto's hier neer zet waar die pony zo gereden wordt schieten er hier en daar indderdaad wat bokkers uit hun vel.
naar mijn mening terecht.
Denk ook dat de TS (en hopelijk meerdere van hier) een heeeeele wijze "bit" les heeft gehad en er nu over na gaat denken

Maak je maar geen zorgen.. Als ik zo aan die bitten ben zou ik in mijn paard ook zo'n bitten steken en dat doe ik bewust niet

.Hij geeft clinics in australie en zo.Weetje wat hij tegen het meisje zei,pak je slof wat strakker,die slof stond er zo gespannen op dat de pony kreupel liep op de teugel.Ik word hier soms echt wel verdrietig van.helaas ben ik ook niet nationaals grootste crack,dus van mij zullen ze ook niet veel aan nemen,maar ik zie en weet wel w hoe ik het wil zien