inrijfoto's van Rachell op C-pony Hypos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:13

Astragirl schreef:
De mijne zou alang haar hoofd begraven tussen haar benen en een ferme bok geven als ik dit zou doen...

precies wat ik dacht..

het arme paardje

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:15

Jaja.. 'Hij kruipt er een beetje onder'
Hij wordt eronder getrokken!!!

Splinter

Re: inrijfoto's van Rachell op C-pony Hypos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:15

Wat een braverik
Meid moet eens op haar kont leren zitten en een beetje (understatement) los te laten

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:16

goh vertel is wat nieuws

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:16

Volgens mij rijd ze les bij Wendy fokker toch? Heb haar een paar keer zien lessen bij wendy op Dressuurstal van Baalen.

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:17

Nou, das dan geen reclame voor stal van Baalen!

Perlina

Re:

Misschien is het tijd dat Rachell zelf reageerd? Want ik meen gelezen te hebben dat zij hier ook op Bokt zit. Of nog beter, haar moeder. Ben wel benieuwd hoe ze er zelf tegenaan kijkt/kijken.

Anoniem

Re:

KiWiKo schreef:
ik moet zeggen dat dit bij mij ook echt niet voorkomt

ook weer een voorbeeld van een veeul te braaf peerd

Inderdaad, dat zou ik na het lezen van het topic net gaan schrijven.

Het lijkt mij inderdaad een heel lieve pony. Ik vind het bewonderingswaardig van deze pony dat hij dit allemaal toe laat. Het merendeel zou gelijk gaan staken, zou waarschijnlijk niet eens een stap gaan lopen. Die van mij zou mij geloof ik gelijk droppen.
Ik hoop dat de ruiter na het lezen van al dit commentaar iets aan haar rijstijl gaat doen. Dit is echt 1 van de redenen waarom fysiotherapeuten het zo vreselijk druk hebben. Wanneer je met deze rijstijl doorgaat gaat het met de punten steeds meer achter uit. Er zal een moment komen wanneer je pony in verzet komt en heel gevaarlijk gaat doen, of een moment dat je pony helemaal opgelapt moet worden.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:19

Ik heb getemd, zo is het wel genoeg.......... boodschap lijkt me duidelijk

Merr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:20

classeygurl schreef:
Volgens mij rijd ze les bij Wendy fokker toch? Heb haar een paar keer zien lessen bij wendy op Dressuurstal van Baalen.

maar ze heet toch zelf ook Fokker? Is dit dan geen familie

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:21

Oww haar moeder reedt met een zwart paard dacht ik.

Ik denk dat ze dit kindje iets moeten leren van de anatomie van een paard en over de spieren.
Hopelijk kian ze dan een beetje inzien dat dit dus echt niet kan.

en de moeders zou zich moeten schamen dat ze haar kind op deze manier lesgeeft.

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:33

melmel schreef:
classeygurl schreef:

maar ze heet toch zelf ook Fokker? Is dit dan geen familie

Zou best kunnen Heb geen idee

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:36

ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet ook niet wat er allemaal al gezegd is maar ik wilde je als tip geven om igg de slof af te doen ga je pony lekker naar voren rijden contact met je teugels houden en dan komt je pony vanzelf naar beneden met zijn hoofd maar dan lekker ontspannen.

ps. ik vind het een hele leuke pony

aischaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:42

waarom moet er bokt altijd 600 keer het zelfde verteld worden oke het is zielig voor de pony maar naar 1 2 of 3 keer weet die mensen het ook wel..

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:47

ja,
staat het topic er nou net??
of kijk ik scheef nou je kan nu beter een slotje doen de reacties herhalen zich toch!!!
p.s. wel en mooie pony maar verpest hem dan niet!!!!!
gr. vanity_+lief

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:48

Arm beest zeg Niks geen ontspanning te zien.. Alleen een pony die zn eigen tegen de slof in loopt..
Dat die moeder dat zo toe laat joh???
Jammer.. het is een leuke pony om te zien..

Mexx93

Re: inrijfoto's van Rachell op C-pony Hypos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:53

haaii,

oke, vind het ook niet goed dat ze zo rijd, maar jullie gaan veels te ver tegenover een kind van 8 jaar
ik tem wel even
doei

Riannetje02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:54

Er is allang getemt...

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:55

ik zou zeggen hij mag nu ook wel gesloten worden...ik hoop dat de moeder dit ook te lezen komt en gaat realiseren dat dit gewoon fout is..in welke klasse ze ook rijd dit is gewoon fout...
zo help je deze mooie pony naar ze grootje als je zo elke dag rijd dan heb je over een jaar niks meer...
maarja als je zo de top moet bereiken in de sport dan hoet t van mij niet meer ben blij dat ik geen slof heb ...zal t ook nooit aan me pony hangen

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:56

Nou kom ik eens met mijn commentaar

Ik vind het meisje op de foto (rachel) best goed rijden in het vorige topic stond dat ze 8 of 9 is ? nou sorry maar mijn zusje rijd echt niet zo goed . En denk je nou echt dat dat meisje die op de pony rijd, zelf heeft bedacht die slofteugel zo strak te doen . Iemand bedenkt dat waarschijnlijk voor haar en zij word er zo HUP opgezet en rijden maar.

maar ja de slofteugel zit echt te strak daar is ook niks over goed te maken, maar ze zullen we een reden hebben daarvoor....

verder vind ik de pony echt prachtig

X

Candice

paardje2005

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:57

waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. zal haar het een zorg zijn dat die pony elke dag spierpijn heeft en over een paar jaar zijn hoofd niet eens meer normaal recht op kan doen, toeminste als ze elke dag zo rijdt!

en omdat ze 8 jaar is mag ze haar pony zo behandelen?zet dan niet je kind op een pony als ze nog geen krecht genoeg heeft om hem normaal te rijden.een kind van 8 jaar met sporen zweep en slof.belachelijk!iemand zou die moeder eens een rotschop moeten verkopen

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:57

jezus toen ik de eerste foto al zag gingen mijn nekharen overeind staan!!! En dat voor een kind van 8 jaar...

Als ik die pony was geweest....

Flevolander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:58

Snap niet dat een meisje van 8 uberhaupt met stof moet rijden...

Dit geeft echt zo'n "geen gelul, trek hem in de krul" idee...

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:02

paardje2005 schreef:
waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. zal haar het een zorg zijn dat die pony elke dag spierpijn heeft en over een paar jaar zijn hoofd niet eens meer normaal recht op kan doen, toeminste als ze elke dag zo rijdt!

en omdat ze 8 jaar is mag ze haar pony zo behandelen?zet dan niet je kind op een pony als ze nog geen krecht genoeg heeft om hem normaal te rijden.een kind van 8 jaar met sporen zweep en slof.belachelijk!iemand zou die moeder eens een rotschop moeten verkopen

oke, nu maak je kinderen van 8 jaar heel erg belachelijk!
mijn zusje reed ook al heel hoog toen ze 8 jaar was, het zijn heus geen peuters!

en kinderen van 8 jaar, de meeste die ik ken, zorgen goed voor hun pony, poetsen eten geven enz. hun pony word niet klaargemaakt en hup kind erop en rijden. ze geven ook echt om hun pony, het gaat niet alleen om het rijden!

en ja, ik weet dat er al getemd is, maar vind dat er nu echt onderhand een slotje op moet komen.

miss_monty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:02

jezus.. wat je ontspannen noemt zo kan zelfs de slechtste ruiter met het slechtste paard nog zijn paard in de krul krijgen...