Astragirl schreef:De mijne zou alang haar hoofd begraven tussen haar benen en een ferme bok geven als ik dit zou doen...
precies wat ik dacht..
het arme paardje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Astragirl schreef:De mijne zou alang haar hoofd begraven tussen haar benen en een ferme bok geven als ik dit zou doen...
KiWiKo schreef:ik moet zeggen dat dit bij mij ook echt niet voorkomt
ook weer een voorbeeld van een veeul te braaf peerd
classeygurl schreef:Volgens mij rijd ze les bij Wendy fokker toch? Heb haar een paar keer zien lessen bij wendy op Dressuurstal van Baalen.
melmel schreef:classeygurl schreef:Volgens mij rijd ze les bij Wendy fokker toch? Heb haar een paar keer zien lessen bij wendy op Dressuurstal van Baalen.
maar ze heet toch zelf ook Fokker? Is dit dan geen familie
Heb geen idee
Niks geen ontspanning te zien.. Alleen een pony die zn eigen tegen de slof in loopt..
. En denk je nou echt dat dat meisje die op de pony rijd, zelf heeft bedacht die slofteugel zo strak te doen
. Iemand bedenkt dat waarschijnlijk voor haar en zij word er zo HUP opgezet en rijden maar.
paardje2005 schreef:waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. zal haar het een zorg zijn dat die pony elke dag spierpijn heeft en over een paar jaar zijn hoofd niet eens meer normaal recht op kan doen, toeminste als ze elke dag zo rijdt!
en omdat ze 8 jaar is mag ze haar pony zo behandelen?zet dan niet je kind op een pony als ze nog geen krecht genoeg heeft om hem normaal te rijden.een kind van 8 jaar met sporen zweep en slof.belachelijk!iemand zou die moeder eens een rotschop moeten verkopen
zo kan zelfs de slechtste ruiter met het slechtste paard nog zijn paard in de krul krijgen...