gave springfoto's van A/B welsh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilsz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:19

flowerxxx schreef:

De pony is heel erg leuk en springt super. Met 31 jaar is een elastiek niet meer nodig. Als je de pony niet kunt houden zonder zo'n ding op een oude pony eerst leren rijden.

Waarom zou met 31 jaar een elastiek niet meer nodig zijn? De pony heeft nog steeds veel (meer) kracht (dan zij) en dan maakt het niet uit wat de leeftijd is.

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:22

shadowflower schreef:
er kan dan commentaar op dat elastiek zijn maar die andere foto's met slof zijn erger . Ik vind het een schande dat zoiets M dressuur zou rijden of Z ofzo ..... ze is haar paard niet waard en haar moeder zou beter moeten weten ....

Dat topic is gesloten omdat iedereen z'n zegje heeft gedaan, ik denk eigenlijk niet dat het de bedoeling was dat er hier verder gekletst werd over dat andere topic.

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:22

Net me zegje getikt, wilde ik het posten in het andere topic zit dr een slotje op! Opnieuw en dan maar hier..

Die foto's met slof rijden vind ik peroonlijk ook beslist niet e schoonheidsprijs verdienen. Maar dat is mijn mening.

Ten tweede erg makkelijk voor iedereen om redelijk anoniem vanachter de computer anderen af te gaan zeiken.En dan als er al genoeg gezegd is allemaal nog even natrappen ook. Daar hou ik niet zo van.

Ontopic: Vroeg me af abeltje XX of je die foto's met toestemming van henzelf heb geplaatst of buiten hun weten om. Ikzelf zou het niet waarderen als van mij foto's buiten mijn weten om als een schietschijf op een forum als bokt worden geplaatst (en dat is niet omdat ik me schaam vanwege mijn rijkunsten maar gewoon omdat ik dat prive vind). Dus zijn deze foto's met toestemming geplaatst of buiten de ruiter en ruitermama om ??

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:24

Heb de topics bekeken ..... ben nou wel erg benieuwd naar haar moeder

_Marleen_

Re: gave springfoto's van A/B welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:29

Libertylove schreef:
Heb de topics bekeken ..... ben nou wel erg benieuwd naar haar moeder

Ben ook benieuwd wat ze te zeggen zou hebben op dat andere topic

xxx

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:35

Wel raar dat ze wel op bokt schijnt te zitten, maar niet reageert .....
Ik kon het trouwens echt niet laten om te reageren

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:47

Hehe .. ik zou me ook schamen voor zo een rijstijl ^^ ... natuurlijk mag ze me pmen als ze niet durft te reageren mhahahahah

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:53

*Ramt op TEM knop.

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:00

Bienotje schreef:
Net me zegje getikt, wilde ik het posten in het andere topic zit dr een slotje op! Opnieuw en dan maar hier..

Die foto's met slof rijden vind ik peroonlijk ook beslist niet e schoonheidsprijs verdienen. Maar dat is mijn mening.

Ten tweede erg makkelijk voor iedereen om redelijk anoniem vanachter de computer anderen af te gaan zeiken.En dan als er al genoeg gezegd is allemaal nog even natrappen ook. Daar hou ik niet zo van.

Ontopic: Vroeg me af abeltje XX of je die foto's met toestemming van henzelf heb geplaatst of buiten hun weten om. Ikzelf zou het niet waarderen als van mij foto's buiten mijn weten om als een schietschijf op een forum als bokt worden geplaatst (en dat is niet omdat ik me schaam vanwege mijn rijkunsten maar gewoon omdat ik dat prive vind). Dus zijn deze foto's met toestemming geplaatst of buiten de ruiter en ruitermama om ??

hier ben ik het dus mee eens...
en als je de foto's plaatst mag je op zn minst de persoon op de foto ervan op de hoogte stellen dat ze hier geplaatst zijn
dan kan die er eventueel zelf een uitleg bij geven...

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:02

ik wil wel eens weten hoe het meisje zelf hier op reageerd net als het andere topic wat inmiddels gesloten is vanwegen de reactie's of de moeder dus ..

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:08

Kan ze altijd een nieuwe topic openen?

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:09

jah ook maar wil ik haar comentaar wel een horen eigelijk

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:10

Vind het sowiezo raar dat iemand anders van stal foto's plaatst ...

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:12

was is het vorige topic ook al ik vind het ook wel ene beetje vreemd, maar ik weet niet wat zij van haar is familie vriendin fan ?? ik weet het niet kijk familie dat veranderd de zaak maar volgens mij is het geen familie of wel?

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:30

volgens mij is het een fan Anders vernoem je denk ik wel dat het een familielid is, al zou ik niet snel van mijn familie paardrijfoto's plaatsen

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:40

ja klopt van dat familie. maar dat familie ik wel haha aan gezien me nicht me rij maatje + vriendin is

Tierania_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:42

Bolletje is een heeeele mooie pony!!
Alleen het lijkt wel of je over de hindernis de pony aan de teugel houd...Je moet je handen naar voren doen...
XxX Dianne

Phynix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:57

Ben benieuwd of de ruiter of moeder zelf nog met reacties komen op dit topic of die met dressuur fóto's

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:55

Op die met dressuurfoto's zit een slotje, dus daar kan niet meer in gereageerd worden .....

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 01:07

Het is niet nodig om in dit topic door te gaan. Het andere topic is niet voor niets op slot gegaan dus ik zet deze nu ook maar op slot.