Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
classic_life schreef:@ griebels... dat is ook GM

(ik ben lekker al wel amatrice
) griebels schreef:femkemaats schreef:Volgens mij hebben de meeste onder ons dit wel is gedaan dat we die leeftijd hadden, maar ze moet gewoon echt weten waar ze mee bezig is en met goede begeleiding kan je vast verkome. Succes en doe vooral voorzichtig
Ik moet toch ff er achter kwijt dat ik die races vaak tegen dierenmishandeling aan vind. Op het einde slaan ze die beestjes naar voren om ze zo hard mogelijk te laten. Met hun 5de/6de jaar is volgens mij de helft van die paarden versleten. Gaan ze of naar de slager of ze komen bij een recreatieruiter terecht vaak kunnen die er geen jaren houden omdat ze versleten zijn. Hoop verdriet en hoge dierenarst rekeningen [b] Dat is mijn mening er over
Volgens mij weet jij totaal niet waar je het over hebt
Wij hebben een ex-renner van 9 jr. We hebben hem op de foto laten zetten... Alleen maar 1tjes!!!
En ze mogen maar 3x raak slaan, de rest is nep. Gaat alleen langs het hoofd zodat ze denken dat ze harder moeten. Beter opletten en je erin verdiepen voordat je zulke uitspraken doet.
classic_life schreef:nee ze is geen jockey, maar ze wilt wel erg graag amatrice worden...(ik ben lekker al wel amatrice
)
Sees schreef:eh...in Amerika worden die paarden met 1 1/2 ingereden en zijn ze wel met 6 uitgerangeerd hoor. Ik ben op verschillende ranches geweest...maar dat wil niet zeggen dat je alle jockeys en alle races over een kam moet scheren.
hoe meer mensen we erbij hebben hoe gezelliger/leuker het wordt
Faas schreef:Jullie kunnen allemaal l*llen wat je wil maar dit meiske heeft WEL een cap op. Dus ze heeft lol met haar pony, en ja, ze kan vallen maar dat kan net zo goed als ze rechtop in het zadel zit hoor.
Alleen maar leuk om te zien dat ze lol hebben.
Het is ook nooit goed. Liggen ze met 10 jaar al met hun vriendje in bed is het niet goed, en hebben ze lol met de knol, dan is het ook niet goed.
Maar gelukkig doen wij het allemaal perfect. Dat scheelt dan wel weer.
Vind je bericht heel lastig lezen. Ben dan ook maar gestopt.