Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Wat een rijkdom dat je in je ponytijd, (die wel heel erg leuk is!!) zo'n goed
maatje hebt gehad en dat je er zo het maximale uit hebt weten te halen. Daar
moet je echt heel erg blij mee zijn, dat legt zo'n goede basis voor de rest
van je paardenleven. En zo te zien hebben jullie er allebei van genoten.
Romeo lijkt inderdaad een absolute wereldponty te zijn als ik hem zo zie.
Ik wou dat ik die gehad had toen ik klein was..... en gun hem XXX (naam dochter) van harte
voor de komende jaren. En haar broertje daarna er achter aan. .
Citaat:Maria is asking every day about Romeo, I don't think it's fair to let her wait much more. We are, as you can see willing to pay the full price for Romeo, so why wait for so many days. I know what Romeo means to Maartje, he is almost a part of the family. We want him to be a part of our family, but we need the answer before the weekend, othervise we need to move on looking for another one to Maria.
Whisperke schreef:Ik hoop voor je dat de nederlanders hem willen hebben.... Wel vragen of ze niet lid van bokt willen worden
maartjuh schreef:stukje mail van nederlanders trouwensCitaat:Wat een rijkdom dat je in je ponytijd, (die wel heel erg leuk is!!) zo'n goed
maatje hebt gehad en dat je er zo het maximale uit hebt weten te halen. Daar
moet je echt heel erg blij mee zijn, dat legt zo'n goede basis voor de rest
van je paardenleven. En zo te zien hebben jullie er allebei van genoten.
Romeo lijkt inderdaad een absolute wereldponty te zijn als ik hem zo zie.
Ik wou dat ik die gehad had toen ik klein was..... en gun hem XXX (naam dochter) van harte
voor de komende jaren. En haar broertje daarna er achter aan. .
Deel van mailtje denen:Citaat:Maria is asking every day about Romeo, I don't think it's fair to let her wait much more. We are, as you can see willing to pay the full price for Romeo, so why wait for so many days. I know what Romeo means to Maartje, he is almost a part of the family. We want him to be a part of our family, but we need the answer before the weekend, othervise we need to move on looking for another one to Maria.
Haffielover schreef:Maria vraagt elke dag naar de pony, maar als je niet snel antwoord gaan ze op zoek naar een andere? Niet egt logisch..:s. Ik hoop iig voor je dat de Nederlanders hem kopen, want het verhaal met die Denen, vind ik een beetje té ingewikkeld worden en zowiezo is Romeo geen robot... En zowiezo is het voor hem ook fijn als hij weer kan gaan crossen, getraind word door mensen met ervaring en als je hem lekker op kan zoeken en tegen kan komen op wedstrijden..
Laat je het ons weten zodra je weet wat de Nederlanders doen? Ik ben benieuwd...*duim-duim-duim*..
Rubiquil schreef:Ik vind de Denen een beetje apart over komen. (Wat ik uit de teksten hier opmaak dan hè.)
Ik heb het gevoel dat ze graag een goede pony voor hun dochter willen, maar dat die wel perfect moet zijn. En Romeo lijkt me echt een super pony, maar ik denk dat als hij in Denmarken een keertje weigert, hij dan ruzie heeft met hun vet. Snapje? Ik denk dat zij anders om gaan met jou pony, als jij hebt gedaan. (Zoals ik het allemaal begrijp, ken je natuurlijk niet persoonlijk.)
Het lijkt me fijner als hij bij de Nederlanders terecht komt, want dan kun je hem makkelijker opzoeken en je komt hem nog tegen.
Dit wil natuurlijk verder niks zeggen.. het is gewoon wat ik denk. Ik hoop dat Romeo echt een super plek krijgt, waar dan ook!! En het is een hele mooi pony, ben er wel jaloers op hoor!!
Veel succes nog met de verkoop!
Serendipity1 schreef:Ik vind de reactie van die Denen nog steeds érg vreemd. Hun willen de volle mep betalen, dus dan zouden jullie maar moeten zeggen dat hij dan direct verkocht word? Ik neem aan dat het niet alleen om het geld gaat...
En als Maria Romeo echt graag als háár pony wil, dan kan ze toch ook wel een paar dagen wachten?
Lastige situatie weerIk heb ook altijd van dit soort dingen, van die 'ja maar' situaties
Citaat:We want the pony, so don't sell him to them, pleaseeeeeeeee.
reddytobias schreef:nou dan toch maar berichttje in het topic
zo is de handel hoor, ze willen er gewoon niet zoveel voor geven, als je dan idd gewoon keihard nee zegt en het laat rusten, komen ze vanzelf wel bij je terug als ze hem echt zien zitten!!
ikben benieuwd. ik zou die nederlanders opbellen dat ze snel moeten beslissen! het is natuurlijk wat onzekerheid wat je krijgt
ik heb ook tegen iemand (toch arlette) moeten zeggen dat die van mij op proef ging en voor 99% verkocht was...wat achteraf niet zo was...dan baal je gewoon
succes he!!!
Ukster schreef:maar hadden zie deense mensen dan totaal geen intresse in roos?
want ze willen toch een pony die alles springt...
en als ik al jouw verhalen enzo leesis roos toch echt DE beste springpony die er is :p en er een hoop plezier in heeft.