Romeo en eventuele (Deense) kopers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:36

Ik eigenlijk ook:P aan de ene kant het is wel leuk als ie gewoon hollander blijft!! Kun je hem misschien nog zien crossen!!

eroftmexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:41

ik hoop idd ook dat de nederlanders voorang krijgen ik vind het een beetje vreemd van die denen wat willen ze eigenlijk emt hem gaan doen ook crossen?
ik hoop echt dat je snel antwoord krijgt haha ben erg benieud wat je moeder zecht.

Stanleytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:44

Nog 0 minuten!
Ben benieuwd!!
Wel een erg leuke pony hoor!!
Hoop voor jou dat ie naar de nederlanders gaat is lekker dicht bij(;p)
En kun je nog naar hem op bezoek!

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:48

Spannend Maartje !!!

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:50

jammer dat hij verkocht moet worden,, ik hoop voor je dat de nederlanders voorang krijgen,, kan je je moeder niet overhalen,, eventueel als je zegt dat je je er beter bij voelt als hij daar heen gaat???

veel succes nog

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:51

nou dan toch maar berichttje in het topic
zo is de handel hoor, ze willen er gewoon niet zoveel voor geven, als je dan idd gewoon keihard nee zegt en het laat rusten, komen ze vanzelf wel bij je terug als ze hem echt zien zitten!!
ikben benieuwd. ik zou die nederlanders opbellen dat ze snel moeten beslissen! het is natuurlijk wat onzekerheid wat je krijgt

ik heb ook tegen iemand (toch arlette ) moeten zeggen dat die van mij op proef ging en voor 99% verkocht was...wat achteraf niet zo was...dan baal je gewoon

succes he!!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:56

Pfff.. lastig zeg, kan me helemaal voorstellen dat je hem liever aan de Nederlanders zou verkopen..

Ben wel benieuwd wat je moeder zo gaat zeggen
Blijf het topic wel even volgen

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:57

Ben ook benieuwd

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 18:58

jajajaja, hier komt de update

de denen zeggen "ja we willen voor het weekend een antwoord anders gaat het gewoon niet door"... Maar nederlanders zijn gemaild, en kunnen any moment terugmailen/bellen.

Als de nederlanders zeggen, ja het is vrijwel zeker dat we hem kopen, dan denk ik wel dat we die gok gaan wagen...

Ik heb net een mailtje van nederlanders gehad, maar dat was gewoon een reactie op de foto's..Denk dat ze het mailtje van mn moeder nog niet gehad had toen, die nu aan het lezen is, en aan het bedenken is of er een kans is dat ze hem kopen.. Best moeilijk natuurlijk, dat meisje heeft er 1 keer 10 minuten op gestapt..

*hoopt heeeeel erg dat ze zeggen "ja er is grote kans dat we hem kopen"*

Maartje__

Re: Romeo en eventuele (Deense) kopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:03

stukje mail van nederlanders trouwens

Citaat:
Wat een rijkdom dat je in je ponytijd, (die wel heel erg leuk is!!) zo'n goed
maatje hebt gehad en dat je er zo het maximale uit hebt weten te halen. Daar
moet je echt heel erg blij mee zijn, dat legt zo'n goede basis voor de rest
van je paardenleven. En zo te zien hebben jullie er allebei van genoten.
Romeo lijkt inderdaad een absolute wereldponty te zijn als ik hem zo zie.
Ik wou dat ik die gehad had toen ik klein was..... en gun hem XXX (naam dochter) van harte
voor de komende jaren. En haar broertje daarna er achter aan. .

..

Deel van mailtje denen:
Citaat:
Maria is asking every day about Romeo, I don't think it's fair to let her wait much more. We are, as you can see willing to pay the full price for Romeo, so why wait for so many days. I know what Romeo means to Maartje, he is almost a part of the family. We want him to be a part of our family, but we need the answer before the weekend, othervise we need to move on looking for another one to Maria.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 01-12-05 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:06

Ik hoop voor je dat de nederlanders hem willen hebben.... Wel vragen of ze niet lid van bokt willen worden

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:08

Whisperke schreef:
Ik hoop voor je dat de nederlanders hem willen hebben.... Wel vragen of ze niet lid van bokt willen worden

misschien zijn ze dat wel, en lezen ze nu vrolijk mee

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:13

maartjuh schreef:
stukje mail van nederlanders trouwens

Citaat:
Wat een rijkdom dat je in je ponytijd, (die wel heel erg leuk is!!) zo'n goed
maatje hebt gehad en dat je er zo het maximale uit hebt weten te halen. Daar
moet je echt heel erg blij mee zijn, dat legt zo'n goede basis voor de rest
van je paardenleven. En zo te zien hebben jullie er allebei van genoten.
Romeo lijkt inderdaad een absolute wereldponty te zijn als ik hem zo zie.
Ik wou dat ik die gehad had toen ik klein was..... en gun hem XXX (naam dochter) van harte
voor de komende jaren. En haar broertje daarna er achter aan. .

Deel van mailtje denen:
Citaat:
Maria is asking every day about Romeo, I don't think it's fair to let her wait much more. We are, as you can see willing to pay the full price for Romeo, so why wait for so many days. I know what Romeo means to Maartje, he is almost a part of the family. We want him to be a part of our family, but we need the answer before the weekend, othervise we need to move on looking for another one to Maria.

Maria vraagt elke dag naar de pony, maar als je niet snel antwoord gaan ze op zoek naar een andere? Niet egt logisch..:s. Ik hoop iig voor je dat de Nederlanders hem kopen, want het verhaal met die Denen, vind ik een beetje té ingewikkeld worden en zowiezo is Romeo geen robot... En zowiezo is het voor hem ook fijn als hij weer kan gaan crossen, getraind word door mensen met ervaring en als je hem lekker op kan zoeken en tegen kan komen op wedstrijden..

Laat je het ons weten zodra je weet wat de Nederlanders doen? Ik ben benieuwd...*duim-duim-duim*

..

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:20

Haffielover schreef:
Maria vraagt elke dag naar de pony, maar als je niet snel antwoord gaan ze op zoek naar een andere? Niet egt logisch..:s. Ik hoop iig voor je dat de Nederlanders hem kopen, want het verhaal met die Denen, vind ik een beetje té ingewikkeld worden en zowiezo is Romeo geen robot... En zowiezo is het voor hem ook fijn als hij weer kan gaan crossen, getraind word door mensen met ervaring en als je hem lekker op kan zoeken en tegen kan komen op wedstrijden..

Laat je het ons weten zodra je weet wat de Nederlanders doen? Ik ben benieuwd...*duim-duim-duim*

..

Ik laat het zeker horen, zodra ik iets weet

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:27

Ik vind de Denen een beetje apart over komen. (Wat ik uit de teksten hier opmaak dan hè.)

Ik heb het gevoel dat ze graag een goede pony voor hun dochter willen, maar dat die wel perfect moet zijn. En Romeo lijkt me echt een super pony, maar ik denk dat als hij in Denmarken een keertje weigert, hij dan ruzie heeft met hun vet. Snapje? Ik denk dat zij anders om gaan met jou pony, als jij hebt gedaan. (Zoals ik het allemaal begrijp, ken je natuurlijk niet persoonlijk.)

Het lijkt me fijner als hij bij de Nederlanders terecht komt, want dan kun je hem makkelijker opzoeken en je komt hem nog tegen.

Dit wil natuurlijk verder niks zeggen.. het is gewoon wat ik denk. Ik hoop dat Romeo echt een super plek krijgt, waar dan ook!! En het is een hele mooi pony, ben er wel jaloers op hoor!!

Veel succes nog met de verkoop!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:28

Spannend Maartjuh!
Kan me heel goed voorstellen dat je hoopt dat de Nederlanders hem zouden kopen, kunnen ze voor het weekend niet nog een keertje komen rijden? Als ik hun mailtje zo lees denk ik wel dat ze dat graag zouden willen!

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:31

Ik vind de reactie van die Denen nog steeds érg vreemd. Hun willen de volle mep betalen, dus dan zouden jullie maar moeten zeggen dat hij dan direct verkocht word? Ik neem aan dat het niet alleen om het geld gaat...

En als Maria Romeo echt graag als háár pony wil, dan kan ze toch ook wel een paar dagen wachten?

Lastige situatie weer Ik heb ook altijd van dit soort dingen, van die 'ja maar' situaties

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:38

Rubiquil schreef:
Ik vind de Denen een beetje apart over komen. (Wat ik uit de teksten hier opmaak dan hè.)

Ik heb het gevoel dat ze graag een goede pony voor hun dochter willen, maar dat die wel perfect moet zijn. En Romeo lijkt me echt een super pony, maar ik denk dat als hij in Denmarken een keertje weigert, hij dan ruzie heeft met hun vet. Snapje? Ik denk dat zij anders om gaan met jou pony, als jij hebt gedaan. (Zoals ik het allemaal begrijp, ken je natuurlijk niet persoonlijk.)

Het lijkt me fijner als hij bij de Nederlanders terecht komt, want dan kun je hem makkelijker opzoeken en je komt hem nog tegen.

Dit wil natuurlijk verder niks zeggen.. het is gewoon wat ik denk. Ik hoop dat Romeo echt een super plek krijgt, waar dan ook!! En het is een hele mooi pony, ben er wel jaloers op hoor!!

Veel succes nog met de verkoop!

Ja idd, dat is voor mij ook echt belangrijk, dat hij gewoon echt goed terrecht komt, en dan ook er echt goed mee om wordt gegaan..

het zit mij ook helemaal niet lekker dat er allemaal zo veel druk op wordt gezet eerlijk gezegd.

Maar het is best moeilijk om mensen te vinden die die prijs willen betalen voor een pony, en we zijn blij dat er iig mensen zijn die hem willen kopen... Dus als de nederlanders niets zeker weten, gaan we dat risico niet lopen, en gaat hij naar de Denen...

Aaaah, ik wil zooo graag dat de telefoon hier af gaat, en mijn moeder zegt (die dus nog niet thuis is) dat de nederlanders morgen komen, en hem waarschijnelijk willen hebben.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:41

Serendipity1 schreef:
Ik vind de reactie van die Denen nog steeds érg vreemd. Hun willen de volle mep betalen, dus dan zouden jullie maar moeten zeggen dat hij dan direct verkocht word? Ik neem aan dat het niet alleen om het geld gaat...

En als Maria Romeo echt graag als háár pony wil, dan kan ze toch ook wel een paar dagen wachten?

Lastige situatie weer Ik heb ook altijd van dit soort dingen, van die 'ja maar' situaties

Ja idd, dat vind ik dus ook...

Vind het allemaal raar, hij is geweldig dit en dat, en een echte droompony, en ze willen hem zoooo graag hebben... maar hij moet het wel binnen 1 dag weten, anders willen ze hem niet meer

een maand geleden mailden ze dit
Citaat:
We want the pony, so don't sell him to them, pleaseeeeeeeee.

(them = dus weer andere kopers, maar die wilden hem toch niet.... Maar dit was zelfs nog voordat ze hem gezien hadden, en toen wilde ze hem al.. )

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:18

Ja ik weet ook zo niet wat ik er moet van denken...
Mss wilde Maria echt die pony hebben maar vond papa of mama, of die trainer hem niet de beste (omdat hij één keertje weigerde) Maria blijft zagen dat ze de pony wil en papa stemt toe...
Maar wrm ze er zoveel druk achter zetten... Dat is voor mij ook de vraag...
Ochja, ik hoop dat Romeo een goede thuis krijgt, waar het ook mag zijn

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:22

maar hadden zie deense mensen dan totaal geen intresse in roos?
want ze willen toch een pony die alles springt...
en als ik al jouw verhalen enzo leesis roos toch echt DE beste springpony die er is :p en er een hoop plezier in heeft .

Soraya92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:29

reddytobias schreef:
nou dan toch maar berichttje in het topic
zo is de handel hoor, ze willen er gewoon niet zoveel voor geven, als je dan idd gewoon keihard nee zegt en het laat rusten, komen ze vanzelf wel bij je terug als ze hem echt zien zitten!!
ikben benieuwd. ik zou die nederlanders opbellen dat ze snel moeten beslissen! het is natuurlijk wat onzekerheid wat je krijgt

ik heb ook tegen iemand (toch arlette ) moeten zeggen dat die van mij op proef ging en voor 99% verkocht was...wat achteraf niet zo was...dan baal je gewoon

succes he!!!

haha dan baal je flink ik vond hem zoo lief maar sor is ook cool

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:30

Ukster schreef:
maar hadden zie deense mensen dan totaal geen intresse in roos?
want ze willen toch een pony die alles springt...
en als ik al jouw verhalen enzo leesis roos toch echt DE beste springpony die er is :p en er een hoop plezier in heeft .

Roosje is beetje te heftig voor meisje van 9, die blijft er maximaal halve minuut op, en dan wordt ze eraf gebokt/gesteigerd

eroftmexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:37

hoihoi is er al nieuws??
ben erg benieuwd namelijk

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:42

ja ik ook,,