Goed! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goed!

BlazingBoots schreef:Het wordt zo langzamerhand een beetje een ' zeik-elkaar-af'-topic...dat vind ik opzich wel grappig hoor. Maar ik vind het wel verre van zinvol!
Ik vind dat er niets mis is met deze foto's (
tuurlijk zijn er kleine dingen maar volgens mij kan ze daar niet strafrechtelijk mee vervolgt worden).
.
. 
milo schreef:rambo is bijna 30, en wordt elke dag bereden.
hij krijgt elke dag beweging, en dat is juist goed, want rust roest!!!
natuurlijk wel verantwoord, goed loswerken en niet te pittig, alhowwel we nog steeds gallopschangementen maken hoor!
lieve pony, maar wees voorzichtig met zijn rug en mond.
klaar discussie.
.
.
) 
Martine1232 schreef:Whisperke schreef:Ik wil wel een compliment geven over de stallen want dat is wel een hele verbetering. Maar het jammere vind ik wel dat ze veel beinvloed worden!!
Alles moet opeens aan de teugel!!
Er is een verschil tussen "aan de teugel rukken" en tussen "aan de teugel nageeflijk". Ik vind dat dat 2e altijd moet. Behalve op buitenrit ofzo. Je wil toch lekker rijden?! Als je paard niet NETJES aan de teugel loopt, loopt ie automatisch niet heel goed. Zullen vast niet veel mensen met me eens zijn maar zo vind ik het.
Het heeft er ook mee te maken of het paard voor je wil werken. Dus er zit ook een pietsie respect in..
"Alles moet opeens aan de teugel.."
bliksemluver schreef:Wat kinderachtig weer zeg sommige reacties.
Volgens mij valt het allemaal wel mee hoor, pony lijkt er geen moeite mee te hebben.
Verder valt het me op dat bijna ieder topic van ChingYi eindigd met een slotje... Volgens mij niet omdat ze steeds van die zogenaamde 'slechte foto's'plaatst, want je ziet d'r gewoon vooruit gaan, maar gewoon omdat bokkers weer wat te zeiken moeten hebben, en daar zijn dit soort topics zo ontzettend makkelijk voor.
.