Ik heb de eerste groep niet gezien, kwam tijdens de tweede groep binnen.
Vond er een paar fijne hengsten tussen zitten, maar heel veel dieren ook maar heel matig in beweging of heel simpel op de sprong. Is bij sommige paarden natuurlijk ook lastig te beoordelen, want vond een aantal dieren heel veel spanning hebben(logisch natuurlijk!). Denk ook dat een aantal springpaarden wsl wel beter wordt als ze iets meer hindernis moeten springen.
Paar hengsten vielen me positief op, die ga ik even onthouden(ben aan het uitwerken welke, dat houden jullie nog van me tegoed
). Verder ben ik benieuwd hoe de paarden er 11 november(of misschien ook over twee weken) voor staan.
Ik vond trouwens dat de paarden vandaag netjes voorgesteld werden over het algemeen
Alleen een van de dressuurruiters vond ik heel apart rijden, maar de logica daarvan zal me wel gewoon ontgaan. Zit vast wel een gedachte achter, maar ik kan hem even niet vangen. Die was of heel nadrukkelijk met de hand heel hoog en heel veel druk aan het rijden of hij had het paard helemaal los. Misschien weet iemand hier wel waarom? (weet niet wie het was
)
Laatste twee groepen heb ik ook niet gezien, besloot dat ik nog even bij mijn kleintje wilde gaan kijken op de terugweg
Viel alles mee trouwens, was op het ergste voorbereid(1,5 jaar oud
)