. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
topsylover schreef:echt super! had ik ook al eerder gezegt, maar ga je ook nog verder naar een andere wedstrijd of niet?
over foutjes zal ik niks zeggen, want ik kan nauwelijks wijken maar tijdens de stap mocht het neusje er volgens mij iets meer uit. echt super gedaan hoor!
marcolemar schreef:Jan_VT schreef:Waaawie... Heeeel knap. Hier kan je echt terecht trots op zijn vind ik. Ook de muziek is heel knap.
Wat is eigenlijk de afstamming van het paard?
tis volgens mij een cabochon
sophie_kurk schreef:Het ziet er zooo goed uit, heb de kur op de hippiade ook gezien! Ik vond dat de leukste kur, en hoopte ook zo dat ze gewonnen had, had ze dus ookDe hele kur was zo mooi bedacht, qua muziek en alles naar de jury toe!! Ik zet snel ook mijn foto´s erop!
ik heb er al een op inet staan, dus zet hem er wel even bij!!
xantoslover schreef:Heeeeeeeey carooooooltje hier is rientje
en mensen de kur is nog mooier dan op de film
ziet dat er ff super uit!mydream schreef:Hoi allemaal,
leuk dat jullie MY DREAM allemaal zo mooi vinden!!!!
binnenkort krijgt Olaf de kür van de hippiade dus die komt dan ook op de site! www.oot-productions.nl
Groetjes,
Carola Paauwe
Wat een prachtige kur! Echt ik vind het geweldig. Zo gemakkelijk lijkt het. En geen brokje spanning volgens mij. Het paard heeft er ook erg veel plezier in zo te zien.
Ik genoot hier meer van dan van Anky's proef in Aken. Sorry Anky.

superrr