Rare Sprongen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Smurfinnetje

Re: Rare Sprongen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 12:47

Wat een gezeik toch weer, zoals gewoonlijk...
De één heeft nog minder zinnigs te zeggen dan de ander, en de meesten met negatieve reacties ouwehoeren mekaar gewoon als een stel domme schapen na.
Sorry, moest er ff uit, want die achterlijke reacties hier word ik af en toe niet goed van.

Iemand plaatst gewoon een paar grappige foto's van haar paard op momenten dat hij jolig doet + 1 enkel fotootje waar ze hem normaal rijdt, en zelfs deze is als grappig bedoeld omdat hij net uit de galop valt.

Hebben jullie foto's van haar gezien waar ze hem normaal rijdt? Niet dus. Dit zijn gewoon leuke fotootjes van een momentopname, dus doe niet alsof je meteen weet hoe ze met haar paard omgaat.

Er worden weer conclusies getrokken die nergens op zijn gebaseerd...
Ik zou zeggen; wacht met oordelen tot je een goed beeld hebt van haar rijstijl, en ga niet uit van die paar foto's die je hier ziet.

Djeezzz

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:48

Angeltjuhhhh schreef:
JEZUS wat een stelletje moeilijke mensen zijn jullie!!
Laat Ylona lekker plezier hebben met Ronald!!
Kan jullie het wat schelen zeg!
Ik ken ze en als jullie denk dat Ylona nie goed is voor da beestje hebben jullie het echt zwaar fout!
Oh en ik krijg les van Ylona!! En ze doet het hardstikke goed hehe
Morgen weer he }> Nou dus kijk gewoon gezellig naar die foto's en iedereen die het denkt beter te weten hou je commentaar voor je jullie zijn vast niet perfect! Eej Groetjes!!

Nou als je les van haar krijgt hoop ik niet dat jij net zo rijd!! Misshien kan ze beter zelf even goed les nemen, voordat je iemand iets gaat 'leren' terwijl je het zelf niet goed doet. Sorry maar dit is mijn mening. Ik weet het heb altijd een sterke mening ..Maar goed ik hoop dat het rijden steeds beter gaat, succes!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:19

waarom blijft iedereen doorgaan over dr rijstijl.
ze rijdt normaal niet zo!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:06

Smurfinnetje schreef:
Wat een gezeik toch weer, zoals gewoonlijk...
De één heeft nog minder zinnigs te zeggen dan de ander, en de meesten met negatieve reacties ouwehoeren mekaar gewoon als een stel domme schapen na.
Sorry, moest er ff uit, want die achterlijke reacties hier word ik af en toe niet goed van.

Iemand plaatst gewoon een paar grappige foto's van haar paard op momenten dat hij jolig doet + 1 enkel fotootje waar ze hem normaal rijdt, en zelfs deze is als grappig bedoeld omdat hij net uit de galop valt.

Hebben jullie foto's van haar gezien waar ze hem normaal rijdt? Niet dus. Dit zijn gewoon leuke fotootjes van een momentopname, dus doe niet alsof je meteen weet hoe ze met haar paard omgaat.

Er worden weer conclusies getrokken die nergens op zijn gebaseerd...
Ik zou zeggen; wacht met oordelen tot je een goed beeld hebt van haar rijstijl, en ga niet uit van die paar foto's die je hier ziet.

Djeezzz

Ik vind dit toch echt geen leuke foto's!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:48

Ik heb de foto's nogmaals gekeken....enneh..ik zie jullie probleem dus echt niet hoor!
Als ze erbij had gezet dat ze op de 2e foto de piaffe aan het oefenen wat was iedereen vast vol lof!

Mensen...maak van deze mug geen olifant...(Olifanten zijn doorgaans wat slordiger op stal dan muggen )

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:58

BlazingBoots schreef:
Ik heb de foto's nogmaals gekeken....enneh..ik zie jullie probleem dus echt niet hoor!
Als ze erbij had gezet dat ze op de 2e foto de piaffe aan het oefenen wat was iedereen vast vol lof!

Mensen...maak van deze mug geen olifant...(Olifanten zijn doorgaans wat slordiger op stal dan muggen )

Nou als ze op de tweede foto Piaffe aan het oefenen was dan had het helemaal nergens op geleken want voor Piaffe vraagt men verzameling en geen verzet
En de ruiters die doorgaans zich serieus aan dee oefening wagen zitten doorgaans niet in hun spijker vreoj met sijmpies en beugels van 4 gaten te lang op hun paard

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 22:01

het is goed joh...zeur maar lekker door.
Denk ook maar niet dat het enig effect heeft. Denk ook uberhaupt niet dat TS nog op dit topic komt...Goed gedaan hoor!

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 10:58

ik ben nog steeds aanwezig op het topic maar kan alleen maar lachen om de reacties. De meeste reacties komen toch maar van kleine kinderen af die zelf alles beter weten en alles van een foto af kunnen lezen... Dus ja, ben gek op kids dus kan wel om deze lachuh! ik weet toch wel hoe het zit!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:02

Goedzo...gewoon doorheen prikken
Tis alleen maar gezeur van comment-junky's!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:09

Hooi
Ik vind het supper grappige foto's! Ik vind dat je je paardje wel is op mag jagen Is wel lollig soms.. Laat anders even wat foto's zien waar je hem normaal rijdt? DAn kan je bewijzen dat je ook normaal en.z op hem rijdt!

NOgmaals Vet leuke foto's!

groetjes

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:29

Rowie_lover schreef:
ik ben nog steeds aanwezig op het topic maar kan alleen maar lachen om de reacties. De meeste reacties komen toch maar van kleine kinderen af die zelf alles beter weten en alles van een foto af kunnen lezen... Dus ja, ben gek op kids dus kan wel om deze lachuh! ik weet toch wel hoe het zit!

gelijk heb je .. gewoon negeren die handel .. straks leer je er nog wat van

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:39

*proest* denk je nou echt dat als je zulk commentaar levert, iemand ook maar de moeite neemt om er over te na te denken..
Dit komt echt over als pure betweterigheid! maar ja dat is bokt hè?kunnen jullie ook niks aan doen.
Het is echt belachelijk wat voor een reacties mensen durven te plaatsen..
Wel makkelijk dan die anoniemiteit!

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 11:42

ja precies daar draait het allemaal om blazingboots! Anoniemiteit! want anders durve ze tog nix te zegge!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:44

Vind ik wel...de foto's zien er helemaal niet verkeerd uit..
Het enige waar ik wat over zou durven zeggend dat zijn je gympies..

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:54

ik vind het een erg leuk paard, en als je echt zo in ze bek zou trekken zal hij niet zo'n ontspannen mondje hebben hoor

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:15

KiWiKo schreef:
Kweenie Klomp loopt al aardig wat jaartjes mee, denk dat die er toch wel een hele goede kijk op heeft

thanks kim (gaat het trouwens al weer beter na je val?)

@ Rowie_lover: ten eerste had ik het tegen Sunshine 1, maar goed.
ten tweede gaf ik enkel aan dat jij misschien denkt dat het paard het plezierig vind, maar ik kan je vertellen dat dat niet zo is...dat kun je zien, voelen, ruiken, denken...als je wat jaartjes ervaring hebt. ik kraak je nergens af, geef alleen mijn visie op je foto's, niets meer niets minder. het zou toch ook niet interessant meer zijn als iedereen maar naar je mondje kletst en dat alles er fantastisch uitziet...vanuit eerlijk commentaar kun je iets leren...als je het tenminste als positief ziet en als goed bedoeld advies. blijkbaar mis je niet alleen gevoel voor paarden, maar ook voor inhoudelijk kritiek van mensen hier op bokt, die je niks anders als tips willen geven om je te helpen.

plaats dan gewoon geen foto's meer en laat ze alleen aan onbenullen zien die zeggen; oh wat een geweldig paard!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:25

Ik wil ts wel uitnodigen om het ook eens op een paard te proberen die ik in de les heb............. alleen moet ze dan niet huilebalken als ze even tegen een muur geparkeerd wordt door haar, die pikt dat namelijk echt niet.

Paarden vinden het niet leuk om over de zeik geholpen te worden, echt niet!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:30

zo erg word dit peerd toch niet over de zeik geholpen of zie ik het nou verkeerd? Bij mij is een peerd over de zeik helpen toch wel iets anders. Ik vind het wel meevallen. Daarnaast ziet er wellicht erger uit dan het lijkt, het betreft hier wel een tuiger.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:31

Peerd = paard (ben de op boerentoer vandaag)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:35

Afbeelding

Ik vind dit nou niet echt een leuke foto, ik vind het ook sneu voor het dier.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:37

foto is niet echt leuk kim, maar hij word niet echt over de zeik geholpen... maar dat is mijn mening en wellicht is mijn definitie voor over de zeik helpen iets dramatischer... Als het echt zo erg was stond tie toch wel op zijn achterbenen lijkt mij?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:44

Dabedoelik ......... superbraaf dier

Ik ken er een aantal die dit soort fratsen echt niet pikken

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:46

het gaat erom dat het niet nodig is om zo met je paard om te gaan....andere mensen proberen juist alles ervoor te doen om hun paard ontspannen te krijgen...en das niet gemakkelijk!!! en dan zie je deze foto's en dan denk ik: waarom...???
je ziet aan de hele lichaamstaal van het paard dat hij dit niet prettig vind...is dat nou zo moeilijk te zien...maar goed...ik bemoei me er niet meer mee...ik gaf enkel een tip en wat TS daarmee doet is mijn zaak niet....hebben kim en ik straks weer extra klussen door mensen die hun paard niet meer kunnen rijden door dit soort praktijken, haha

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:48

hihihi pcies, centen in het laaaahaaatje

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:48

Je mag bij mij op stal ook best een dagje komen kijken hoor en zo anoniem ben ik niet in mijn profiel staat genoeg info dacht ik zo.

Allen in je spijkerbriek en je gympies kom je bij ons niet op de paarden en al helemaal niet op een van mijn paarden

Het commentaar van mij was dat ik het (ook voor even) absoluut niet verstandig vind om zo zonder nadenken op je paard stapt en het dan opjut. Als iemand dat dom commentaar vind moet je misschien jezelf eens na laten kijken.

En voor iemand die kan lachen om Kids .. moet je misschien even naar wat leeftijden kijken.. ik ben zelf een Kid van bijna 30