Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, ik zou ook graag willen weten wat er verder achter moederskant zit
? 
Zoo mOoi dier...Wij gaan ook binnekort kijken naar gribaldi afstammelingen .... Kheb ze papa nog gezien pas...Ook al zo stoer heeft die wel wat van af...
Lekkere matcho men
Groetjess
lekker paard heb je onder je kont zeg
*kwijl*
.
.
nou hier ga je zeker ver mee komen als hij tenminste wel handelbaar blijft en jij hem goed blijft trainen

Dressuur85 schreef:ahh nee ga nou niet de pennybokt kant op.. monster mag nog maar varken.. dat is hetzelfde als dat sommige hun paard sukkel of trut noemen :S
? Anoukie schreef:Dressuur85 schreef:ahh nee ga nou niet de pennybokt kant op.. monster mag nog maar varken.. dat is hetzelfde als dat sommige hun paard sukkel of trut noemen :S
Ik noem mijn paard ook moppie of schatje. Ben ik nu ook een penny?
Share schreef:op de eerste paar blz zeg je dat je nog wat foto's neer zou zetten!, ik wacht nog steeds met smart op foto's van dit geweldige paard! godskanonne wat een knappe vent heb je onder je kont *hebbehebbehebbe*
(Bedoel er verder niets mee, ben heel gelukkig met mijn knappe vriend)
Dressuur85 schreef:[naam] schreef:op de eerste paar blz zeg je dat je nog wat foto's neer zou zetten!, ik wacht nog steeds met smart op foto's van dit geweldige paard! godskanonne wat een knappe vent heb je onder je kont *hebbehebbehebbe*
Nou ik vind die vent die erop zit ook niet mis hoor.(Bedoel er verder niets mee, ben heel gelukkig met mijn knappe vriend)

*vlieft*
(even voor de goede orde, niet te serieus op ingaan, ook ik ben dolgelukkig met mijn vriend)