Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sammie_13 schreef:ik vind het zo zielig ECHT 100% DIEREN MISHANDELING![]()
die penis word gewoon afgebonden nou sorry hoor en dat vind jij leuk arme beestjes
Misschien eerst het topic lezen voor je gaat reageren?

laugrease schreef:dit is zoooo afgrijselijk!!![]()
hoe kan je hier nou naar lopen kijke..?
weet je wel hoe ze die arme beesten zo gek krijgen?
echt afschuwelijk! zou verboden moeten worden..
en NEE, ik ben geen PENNY hoor!!
maar dit is gewoon verschrikkelijk!
en kijk hoee mijn vakantie was!
ik vind het knap werk. en opzich is het niet zielig nee het is de harde wereld...
Sylvia schreef:Er is een tijd terug een docu op geweest over gevangenisrodeo's. Daarin werd het hele rodeo-gebeuren bekeken. Zoals TS al zegt is het een band die gebruikt wordt voor houvast. Geen harde band oid, ze reageren er zo op omdat ze het niet gewoon zijn. Die beesten worden uit een kudde geplukt, daar neergezet en vervolgens weer teruggegooit in de kudde...

)
cissie schreef:Yellowfish schreef:Mensen kom op, open een topic met ' Rodeorijden zielig ? ' en dicussier daar verder! Dit is een fototopic, geen discussietopic?
Dit is een FORUM waarin ieder topic een discussie kan onstaan zo ook bij HAW![]()
Zolang je reageerd met "oww wat leuk en wat gaaf dat zou ik wel willen en mooi daar"(dat heb ik ook gezegt) mag het wel maar zodra wat 'kritiek' of meningen over de items die op de foto's staan en niet eens zozeer over de TS maar over de foto's mag dat niet![]()
De Discussie is er volgens mij niet meer, dat hoeft ook helemaal niet, maar je mag zeggen wat je wilt, toch?

Pril schreef:Leuke foto's!
Ik heb eigenlijk geen zin om mijn woorden vuil te maken aan een zootje "penny kinders" die nog moeten leren eerst zich ergens in te verdiepen voordat ze hun scheur open trekken.
Maar goed, ik wou toch het volgende nog even kwijt: de positieve berichten zijn waar. Bokkende paarden en stieren zijn atleten en worden dus ook zo behandelt, met het enige verschil dat itt. de meeste sportpaarden in NL, deze rodeo atleten wel full time in een wei leven.
Totdat je je eigen paard met rust laat, in de wei smijt en alleen maar zijn natje en droogje geeft, heb je geen recht om te klagen over het leven van rodeo paarden. Geloof me, menig rodeo paard is beter af in de rodeo ring dan een dressuurpaard in de handen van een dressuur wannabee miep.
Duussss, penny kindjes jullie kunnen weer allemaal met gerust hart slapen!