mooie bescherming hor
!'gefeliciteerd!
bay bay sway sway!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
!ChingYi schreef:haha ja....maar dan moet ik het ook nog krijgen, als ik alles bijeen zelf moet halen....ojee dan kom ik in de schulden

Just_Miiesjj schreef:Manuutje1990 schreef:De allerrustigste paarden kunnen ook onverwachts schrikken, en dan kan je er ook afdonderen met je kop op de stenen.
Als je een nieuw zadel koopt, zou ik echt gaan kijken naar een goed zadel met een extra brede boom, want het is een behoorlijk brede Haflinger.Misschien kan je wel een zadel op maat laten maken, dan weet je zeker dat het perfect ligt.
Ja maar ze ryd ook niet op steen volgens myIk ook niet.
Een zadel op maat laten maken is volgens my ontzettend duur. Maar t is wel het best voor elk paard die er is, Eigenlyk
hallo bokkers
Wirobelgje schreef::D hallo bokkers
Ik kan me niet meer houden, ik moet iets zeggen op sommige bokkers hun reacties op dit topic.
Sommigen onder jullie vinden het blijkbaar geweldig om de TS lekker af te kraken... rijden jullie zelf dan zo heel goed?? hoogstwaarschijnlijk niet.
Plaatsen jullie foto's van jullie rijkunsten? hoogstwaarschijnlijk niet.
Het is ronduit degoutant om zulke rottige commentaar te lezen...
Wie iets schrijft als "jij kan niet rijden", "je pony gaat kapot gaan door jou manier van rijden", "doe es eerst dit voor dat je sus of zo gaat doen"....
Djeezes, zielig onuitstaanbaar volkje...
Dit forum is om tips en suggesties te delen, lief en leed te delen. NIet om mee te doen en afgekraakt te worden. Jullie doen dit door jullie banketstaaf reacties allemaal teniet, jullie verpesten de hele boel... ja jullie verpesten de hele boel.
Geef nette tips en als je negatieve commentaar hebt dan MOET je dat zo netjes mogelijk zeggen (zo min mogelijk kwetsen is de boodschap) als je het niet netjes kan zeggen, hou dan jullie mond.
Verder, iedereen moet leren dat doet de TS ook... niet iedereen is welgesteld om het beste en het duurste te kopen. LAAT ELKAAR IN WAARDE

Een zadel gaat echt niet meteen lukken hoor. Niet alles is in 1 keer mogelijk, denk daar maar eens aan. Dat paard is nog niet voor 100% van mij, zodra dat wel zo is is een nieuw zadel enzzz enzzz wel zo mogelijk.

zal wel lukken 
bedankt, ja dat klopt, maar sommigen............
SjAnnepAn schreef:een cap is goedkoper dan de rekening die je krijgt als jij in stukjes ligt ..

leuke combi zijn jullie ook gefeliciteerd hoor 
Citaat:op zadelmarkt.nl kun je zadels van 100 euro laten passen. en die zitten goed hoor, geloof mij.
amie_x_mij schreef:dat ze een cap op moet, zo hoort het ook eigenlijk..
als er iets met haar gebeurt dan moet je niet zelf betalen maar de eigenaar van de pony, vooral als je geen cap op hebt. Ik draag hem daarom ook altijd mede door die regel! Ik denk niet dat de eigenaar van marcus blij is met een rekening van 300 euro vanwege schade aan chingYi

dus let daar volgende keer op
PattyOosten schreef:Ik snap niet goed waarom het geld voor een bitje gespaard moet worden, als je ook geld genoeg hebt (of je ouders) voor vijf paarden. Misschien dat je je dat even kunt uitleggen?
Ook is het volgens mij wel zo dat de eigenaar van het paard er verantwoordelijk voor is. Dus als zij een schedelbasisfractuur, of dwarslaesie oploopt door een val van Marcus, en ze heeft die cap niet op, dan is hij (eigenaar) aansprakelijk. De TS is maar 13 of 14, de eigenaar is volwassen en moet haar op de risico's wijzen, dacht ik.
PattyOosten schreef:Aangezien ChingYi 13/14 is, is het niet haar eigen keuze.
Als haar ouders de eigenaar aanklagen op het moment dat het echt mis is gegaan, zal de verzekering de eigenaar van het paard aanspraleijk stellen. ChingYi is te jong om eigen beslissingen te mogen nemen.