Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

flair schreef:Dat haalt niet weg dat het beeld op deze foto's goed is en het paard er naar mijn mening ook niet slechter op is geworden.

Zwelgje schreef:Ik durf van mezelf te zeggen dat ik met een fijne hand verbinding rijd en NOOIT te hard inwerk.
Volgens mij kan dit niet. Ik geloof niet dat er een ruiter of amazone bestaat die NOOIT te hard inwerkt met de handen. Dat geldt imo zelfs voor Anky, voor Sven, voor Laurens en voor Edward.... dus zeker voor alle dressuurruiters die buiten het kader vallen en al helemaal voor basisruiters. Bovenstaande opmerking vind ik vallen onder nogal hoog van de toren blazen en wellicht zelfs weinig inzicht in het eigen kunnen. sjakie schreef:wat is er toch zo bijzonder dat er van ruiters gewisseld is? hoevaak komt dat wel niet voor zonder dat er over nagedacht wordt?
En dan nog "who cares???"
MissJ schreef:sjakie schreef:wat is er toch zo bijzonder dat er van ruiters gewisseld is? hoevaak komt dat wel niet voor zonder dat er over nagedacht wordt?
En dan nog "who cares???"
Arie53 cares.![]()
En Ceasario ook.![]()
![]()
![]()
ceasario schreef:Arie53 cares.![]()
En Ceasario ook.![]()
![]()
![]()

vossie schreef:Daarbij komt dat voor mij de enige reden dat ze gereden wordt het behalen van het sportpredicaat is, ze moet dus uitgebracht worden, en ook dat gaat nu gebeuren.
) en hier komt me toch een waslijst los aan kritieken...
Gail schreef:knip...
En wat betreft die jockeyzit: wat mij betreft 10x liever dan die mensen die altijd alleen maar doorzitten!!!
Yegh...