Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:klomp
dat geloof ik graag...de mijne is trouwens ook 4 jaar...friezen zijn echt the best!!! hij lijkt wel een beetje op die van mij....check mijn profiel maar...
nou ja in ieder geval heel veel plezier!!!
..
.. en ja hijs zeker mooi!!!
Loessie88 schreef:Frank is idd die ene met die korte manen!!
Ik heb niet op Dries gereden en wat die keuring betreft.. ik ben geen dierenarts maar imo zal hij het wel halen hoor;)
Ehm ik weet niet of ik er nog eens heen ga, want het was eigenlijk de bedoeling dat ik dus een aantal keer met haar mee zou gaan en haar dan wat tips/les gaf en hem soms bereed zodat hij beter zou gaan lopen..
Maargoed.. ik begin hier dus niet aan (reden kun je zien dus in mijn vorige bericht), dus ehm ik weet niet of ik er nog heen ga..
Maar ALS ik er heen ga, zal ik wel wat foto's maken en hier neer zetten!
is dat even fijn. Had je misschien toch maar beter even recht in mn gezicht kunnen zeggen wat je ervan vond in plaats van achter m'n rug om op internet. En dat noemt zich een vriendin..
Manon88 schreef:Loessie88 schreef:Frank is idd die ene met die korte manen!!
Ik heb niet op Dries gereden en wat die keuring betreft.. ik ben geen dierenarts maar imo zal hij het wel halen hoor;)
Ehm ik weet niet of ik er nog eens heen ga, want het was eigenlijk de bedoeling dat ik dus een aantal keer met haar mee zou gaan en haar dan wat tips/les gaf en hem soms bereed zodat hij beter zou gaan lopen..
Maargoed.. ik begin hier dus niet aan (reden kun je zien dus in mijn vorige bericht), dus ehm ik weet niet of ik er nog heen ga..
Maar ALS ik er heen ga, zal ik wel wat foto's maken en hier neer zetten!
Na al die zwartmakerij hoef je van mij niet eens meer meeis dat even fijn. Had je misschien toch maar beter even recht in mn gezicht kunnen zeggen wat je ervan vond in plaats van achter m'n rug om op internet. En dat noemt zich een vriendin..
..
Debb_nOeff schreef:heeej Manon88...
Ben jij/U de eigenaar van Frank?
Liefs Debbie
Ik vind Frank wel een leuke Fries ...!
.. Ze worden daar gewoon heeel erg goed verzorgd

Citaat:justicehcb
hij is leuk hoor debbie
ik kom wel keertje kijken als je hem heb
(K)
.. Is goed hoor

Citaat:tim_Chammiej
h0oi h0oii
Ik heb owk een j0ng Paard gehad en dat is m0eilijk je m0et hem elke dag g0ed in beweging h0uden maar dat gaat je echt well lukken
het is echt een supper m0oie fries ik kom wel een X kijken anders gaan We wel een Keer sammen een Buiten rit makken is 0wk supper leuk
XxXx tim en de h0evjes van champiej
..
Citaat:tim_Chammiej
ja zkkr strand rit is nog leuker verscheinlijk kom ik ook bij de waal staan
..
Debb_nOeff schreef:@ Manon88 : Oke leuk!Ik vind Frank wel een leuke Fries ...!
Alle Friesen daar op stal vind ik wel wat hebben.. Ze worden daar gewoon heeel erg goed verzorgd
![]()
Groetjes
begin op je te lijke haha
) Citaat:Manon88
Ja hij is hartstikke lief. En hij loopt ook best goed. Hij is er de laatste maanden erg op vooruitgegaan..
Ja zijn allemaal heel mooie Friesen ja. Zie ze vaak in de wei staan
mischien kom ik volgende week zaterdag naar Dries en Hanneke.. en dan zie ik je mischien wel

Citaat:Manon88
Ik ben er zaterdags nooit want dan rijdt die eigenaar zelf. Misschien zie je Frank nog wel lopen dan
Geef 'm dan maar een dikke knuffel van me..
Ja is goed hoor dat zal ik doen

Citaat:Destinietje
Hele leuke fries Debb_nOeff! (op de naam na, hihi, ik ken ook een jongen die Dries heet, en die is echt vreselijk lelijk & raar }> )
Alleen even tussendoor, maar het stikt hier van msn taal, en dat is verboden op bokt... Dus misschien dat je vriendinnen die zich aangemeld hebben maar de regels nog niet zo goed kennen, daar voortaan rekening mee kunnen houden?
En natuurlijk wil je iedereen persoonlijk bedanken en vragen beantwoorden, maar dat kan misschien beter na een aantal posts doen, zodat je niet na elk bericht reageerd. Want daardoor zijn er nu 6 pagina's reacties, waarvan er omgerekend 3 jouw eigen posts zijn!
Veel succes met hem, en ik denk dat dat wel gaat lukken, want je klinkt helemaal alsof je ruim in de 7e hemel zit!
Ben je trouwens van plan wedstrijden met hem te gaan rijden? (neem aan van wel, daar is ie knap & leuk genoeg voor denk ik!)
...
haha...
Citaat:estinietje
Ja dat dacht ik al wel!
Maar het is ook niet dat jij het erg vind (nouja, die indruk kreeg ik niet), maar het is gewoon niet echt de bedoeling om op iedereen persoonlijk te reageren, je kan beter even wachten tot er een paar reacties staan, en deze tegelijk beantwoorden in 1 bericht. Dat houd het topic iets overzichtelijker en leuker.
Succes met hem!