DeedeJee schreef:Citaat:het rijden iets moeilijk ging met de stelling, ik had niet gereden maar mijn nichtje (ik heb half rondje gedaan) dus toen wou ik kijken of het met sporen beter ging, antwoord: ja
Ja en HIER word ik nou zo kwaad om. Je roept wel dat er geen tips worden gegeven, maar er is wel degelijk gezegd dat sporen niet bedoeld zijn om stelling te vragen. En dan zo'n eigenwijs antwoord....
![]()
Het is overduidelijk dat je stronteigenwijs bent en alles beter weet. En straks krijgen we foto's van Mogli aan de zelfgemaakte pessoa... ik krijg er de rillingen van.
Oh en voor degenen die Mogli bewonderen omdat ie het met haar volhoudt, er is ergens een filmpje waarop hij naar een hindernis toe wordt getrapt, hij weigert en hahahaha die muts valt er af. En Mogli trapt na! GO MOGLI!
Het arme beest....
nou wooowww wel 1 tip, doe die sporen af
ik zie een tip waar ik echt naar zou willen luisteren:
waarom rijd je met sporen??? ik denk dat je ze beter kan afdoen
en die pessoa, uhum gewoon zielig hoe je daarover reageert
en die filmpjes zijn al oud weet je echt KINDERACHTIG dat je die erbij haalt en die trap helaas voor je meid dat ben ik niet dus over mijn omgang met mogli kan je niks zeggen want van mij staan er HAAST (dus wel een paar) geen foto's
) tips .

, ben ik bij mijn pony.. en mijn pony heeft er ook nog lol aan!