. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. 
Pascha schreef:Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar hoe kun je je paard thuis op Z niveau hebben lopen, en op concours met moeite een puntje in de L2 bij elkaar scharrelen?
)
runningkawa schreef:Hoezo niet?
Er word hier ook niet hoger dan L2 gereden
runningkawa schreef:Dan vind ik het paard ook niet op M nivo lopen, want thuis is het altijd simpeler, voor iedereen.
Pas als je ook je wp's op wedstrijd kunt rijden, kun je gerust zeggen ik heb .. nivo.
Het is zo snel gezegt, maar doe het maar eens
runningkawa schreef:Daar ben ik ook blij mee. Anders moet mijn woordenboek nog mee in mijn rij jasje
Om eerlijk te zijn wil ik ook een instructrice die het ff voor kan doen.
Niet dat het vaak voorkomt, maar als het zou moeten, moet dat wel kunnen.
Alleen maar de theorie kennen vind ik dan ook niet genoeg.
Ook het gevoel wat je ervaart is zo belangrijk.
Het uitleggen daarvan ook, maar zonder het gevoeld te hebben, hoe moet je het dan uitleggen of corrigeren?
Ik denk idd door bepaalde berichten, dat je bepaalde verwachtingen schept.
En het Thuis M/Z nivo kaar zijn, wat erg veel mensen zeggen.
Dan zeg ik altijd, doe dat eerst maar eens op concours, want daar is het toch ff heel wat anders. En denk dat vele wedstrijd ruiters dit met me eens zijn.
Pas als je je wp in het Z hebt, kun je zeggen dat je Z klaar was.
(en zo´n contra-galop-lijntje) dan denk ik echt dat een klasse niet alleen uit kunstjes bestaat, maar ook verzameling/oprichting en stille aanleuning de oefeningen snel achter elkaar, aan het been houden zonder zweep enz enz spelen een rol. Die vermelden ze niet op het moment dat ze zo een kunstje kunnen rijden, en ja dan ben ik met je eens dat je snel op een M/Z niveau zit. 

. Lijkt me dat je dat eerst zal moeten aanpakken. Apple schreef:Jij plaatst tenminste nog foto's.

. DeedeJee schreef:Jij plaatst tenminste nog foto's.
Ik wou dat ik de guts had om eens foto's te plaatsen. Ook ik maak me wel eens schuldig aan zogenaamde kritiek die nergens over gaat. Ik ben echt, serieus, als de dood om zulke kritiek als bijvoorbeeld in dit topic te krijgen.
Terwijl ik echt wel weet waar ik aan moet werken en wat ik niet goed doe. Ik durf gewoon niet, omdat ik bang ben voor de reacties.
. Apple schreef:Het gezegde 'hoge bomen vangen veel wind' gaat hier wel degelijk op.