tara ft homona

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Re: tara ft homona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 15:38

Hoi

lekkere pony Vingers aflikken
misschien dat je er niet te zwaar voor bent maar te groot wel Knipoog
maar dat heb je vast wel vaker gehoort
maar misschien is het voor haar/hem fijner om een kleinere ruiter te vinden die o0k wat rij ervaring heeft.
maar ik bemoei me daar verder ook niet mee
?maarja afkrakend dat is het wel bij de meeste en bij mij ook maar dat helpt wel..
maar dan moet je ook werkelijk iets met die adviesen doen
ik heb ook best wel vaak afkrakende advies gehad..
okei in het begin deed ik er ook niet veel mee...
maar ik heb het gevoel alsof het veel beter gaat Haha!
en dan heb ik het over mij maar ook over ramona.. Knipoog

Verder dan veel plezier met je pony/verzorgpony

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:07

Hee ik weet wat..
Ik ga je iets zeggen, en ik hoop dat je daar naar luisterd..
Als je ook maar een beetje kunt nadenken, (wat je HOPELIJK wel kan Knipoog ) kun je zien dat bokt altijd op jouwn foto's commentaar geeft.
En dat je steeds weer hetzelfde blijft herhalen waarop je weer commentaar krijgt Knipoog..
Misschien een idee om de volgende keer 'leuke' foto's op bokt te zetten, waarin je geen paard aan het mishandelen bent Clown... of je zet gewoon heelmaal geen foto's meer op bokt, ben je ook van het gezeur af..
Op jouwn foto's blijft bokt toch wel zeuren

nou goede tip ofnietdan?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:12

Of zoek eerst een grotere pony en ga daar lessen mee volgen en als t goed gaat pas foto's plaatsen.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:53

Laatst had ze foto's van zij (eneen vriendin geloof ik) op Friezen. en dát paste pas goed, daar kan natuurlijk ook het 1 en ander verbeterd worden maar kwa formaat waren die friezen toppie !

Meid, ga óf op die Friezen*of andere grotere paarden* rijden, of laat een klein maar dapper ruitertje(want ja je moet niet bang zijn voor een aanvallende shetlander) op Mogli rijden, doe desnoods de longeerlijn er nog aan, kun je longeren en rijden in 1 Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:57

Ja klopt had ik ook gezien...alleen doen de foto's t niet meer, alleen de filmpjes Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:02

loveramona schreef:
dat longeren ???
dat is gewoon normaal hoor :S 8 van de 10 mensen die longeren doen het zo is ook beter voor een paard vind ik door de druk aan beide kanten

Vreemd dat ik 't dan nog nooit eerder gezien heb, als 8 van de 10 mensen 't zo doen. Nagelbijten / Gniffelen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:10

Ik heb het ook nog nooit gezien. Als je gewoon de longe door bijde bitringen haalt is de druk ook gewoon goed verdeeld.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:10

Mmh, ze bedoeld zeker 1 achste van de 10 Tong uitsteken

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:51

oei nog meer negatieve reacties
dat longeren snap ik ook niet helemaal
je kan het beste zo'n dingetje kopen (ja heeel duidelijk) opzetstukje ofzo? in elk geval maak je dat vast aan beide bitringen en maak je dáár je longeerlijn aan vast
op die manier is de druk beter verdeeld
verder geef ik maar ff geen commentaar

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:02

Alytje schreef:
jullie hebben wel overal commentaar op zeg!
Ts doet echt niet alles goed, en bij sommige topics van haar vind ik ook dat het er echt niet leuk uitziet. Maar aan deze foto's zie ik nou niet zo heel veel negatiefs Schijnheilig
Het lijkt erop dat jullie gewoon dingen zoeken om commentaar op te geven Verward bijvoorbeeld dat er iets in het land ligt, nou soms zie je bij andere topics ook dat er vreemde dingen in het weiland liggen, en daar wordt niks van gezegd, en hier wel Verward
En iedereen heeft wel erg snel zijn oordeel klaar over iemand, je doet een keer iets fout, en vervolgens kun je noot meer iets goed doen. Mensen die zo denken vind ik erg oppervlakkig Knipoog

ja maar als mogli daar morgen tegen aan loop en met een snee van hier tot tokio loopt dan vind ik het helemaal zielig als je op 1 van die foto's al zag hoe die daar raar overheen sprong of er naast ofzo en dat heet gewoon helpen om te zeggen dat dat gevaarlijk is

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:31

meis

ik heb al een keer gereageert
maar mijn mening is : zoek een grotere paard waar je op kunt rijden ... en een kleinere ruiter voor mogli.(met ervaring natuurlijk)
En zoals sommige anderen al zeggen haal de gevaarlijke dingen waar een paard zich aan kan bezeren uit de wei..
je wilt toch niet dat mogli iets over komt Knipoog
En als je het liefst geen afkrakende meningen&kritiek wilt moet je misschien maar eerst van alles gaan verbeteren voor je nog fotos plaatst Knipoog

succes verder Knipoog
mogli is een lekkerding hoor Vingers aflikken

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 09:54

lovelygirly schreef:
meis

ik heb al een keer gereageert
maar mijn mening is : zoek een grotere paard waar je op kunt rijden ... en een kleinere ruiter voor mogli.(met ervaring natuurlijk)
En zoals sommige anderen al zeggen haal de gevaarlijke dingen waar een paard zich aan kan bezeren uit de wei..
je wilt toch niet dat mogli iets over komt Knipoog
En als je het liefst geen afkrakende meningen&kritiek wilt moet je misschien maar eerst van alles gaan verbeteren voor je nog fotos plaatst Knipoog

succes verder Knipoog
mogli is een lekkerding hoor Vingers aflikken

tjaaa, heb al vaak genoegt kleinere kinderen die nog goed op mo passen meegenomen, maar dat kan ik niet meer aanzien

de pony die sinds een tijd zo lief is veranderd in een monster:
- als ik even niet kijk met poetsen gaat hij slaan en bijten (doet hij al sinds 5 jaar ofzo niet meer)
- tijdens rijden: hij bokt en steigert tot ze eraf liggen (mogli bokt alleen als je tik geeft of boos wordt en steigeren ???? nog NOOIT gezien)
- als hij even los staat en dat meisje in de buurt valt hij gewoon aan

ik zou echt een meisje willen vinden die de goede lengte heeft en makkelijk op mogli kan rijden maar het is een draak tegen die kinderen

en dat stuk weet ik niet wat het is, is al weer weg, er ligt nu wel een hoop blubber :S maar iig het stuk waar we eerst door de blubber niet meer konden rijden is plat gemaakt dus daar kan weer gereden worden

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:42

Haha! ow ik wist niet dat ze zo was..
maar in iedergeval succes verder met haar Knipoog

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 10:49

lovelygirly schreef:
:D ow ik wist niet dat ze zo was..
maar in iedergeval succes verder met haar Knipoog

mo is een hij Tong uitsteken
tjaa, er zijn veel dingen die jullie niet weten van mogli Knipoog

kunnen jullie niks aan doen maar ik weet dat allemaal, vandaar dat ik anders denk over veel dingen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:21

tuurlijk het is een draak....als hij dat was geweest had hij jullie er al lang afgebokt Boos!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:48

jammer dat hij zich schijnbaar alleen bij jou gedraagd......je kan een kleinere ruiter toch leren om met hem om te gaan,als hij echt zo erg zou zijn als dat je zegt?
als je het hem echt gunt steek je daar tijd en energie in.

succes

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:35

Ik wil hier toch even reageren..!
Meiden het ziet er een stuk beter uit dan dat ik heel wat vorige foto's heb gezien... geen getrek.... op de meeste foto;s geen geschop meer.! Oke jullie zijn wat te groot voor deze pony maar zo te zien hindert het hem niet. Jullie zouden er alleen wel verstandig aan doen om een cap op te zetten. En het is misschien beter om voor de hindernis nog een balkje te leggen zodat de pony beter kan inschatten waar die moet afzetten!
Verder zie ik geen dingen meer om vreselijk negatief commentaar op te geven want ik heb wel 100 keer erger gezien bij deze pony en ook bij jullie.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 13:19

waarom is hij zo gemeen dan?

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 16:25

Oke ik geloof dat er nu wel weer genoeg gezeik geplaatst is.
Laat LoveRamona ook een keer een topic openen waar niet in gezeikt wordt.
Zoals jullie zelf al zeggen zijn er met deze foto's niets mis, dus ga dan ook geen oude koeien uit de sloot halen en het weer naar boven halen....

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:08

Ben ik ook wel benieuwd naar waarom hij zo vals is...moet toch een reden voor zijn...

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 21:45

elmiran schreef:
Ben ik ook wel benieuwd naar waarom hij zo vals is...moet toch een reden voor zijn...

tjaaa...kan het hem niet vragen, maar als iris weleens alleen met mogli is, ik ff wat pakken ofzo, dan bijt hij haar en valt aan

hoe het komt: vraag het me niet, eerst deed hij soms ook weleens zo, toen ik hem net ging verzorgen maar na halfjaar/jaar had hij nooit meer aangevallen, stiekem bijten deed hij ook nog weleens maar dat doet hij nu al suprlang niet meer bij mij. op deze vraag kan ik echt gewoon geen antwoord geven, want tegen mij doet mogli poeslief (vast omdat ik hem zo oneerlijk behandel Knipoog )

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 21:51

vreemd de gemiddelde pony waar ze echt goed voor zijn zal dit niet zomaar doen.
Maar Mogli is toch je verzorgpony? dan is het toch niet jou verantwoordelijkheid om een betere verzorger voor hem te vinden.
Echt meid, stop met foto's op bokt zetten.. dit levert commentaar op wat je al 35 keer hebt gehad en als je perse wil, ga lekker door zo maar vraag niet steeds wat wij ervan vinden want dat weet je allang!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 22:06

laura2span schreef:
vreemd de gemiddelde pony waar ze echt goed voor zijn zal dit niet zomaar doen.
Maar Mogli is toch je verzorgpony? dan is het toch niet jou verantwoordelijkheid om een betere verzorger voor hem te vinden.
Echt meid, stop met foto's op bokt zetten.. dit levert commentaar op wat je al 35 keer hebt gehad en als je perse wil, ga lekker door zo maar vraag niet steeds wat wij ervan vinden want dat weet je allang!

mo is niet mijn eigen pony...maar ik voel me WEL verantwoordelijk voor hem, want ik mag hem behandelen als mijn eigen pony, ik heb ook weleens aan de eigenaar gevraagt of er misschien een ander meisje mag komen verzorgen, VOND hij goed. hij is een tijdje geleden gekomen en had gezegt dat hij het liever niet meer had, want als ik dan zo iemand meeneem, verandert mogli's humeur gelijk. en hij vind juist zolang ik hem verzorg mogli erg vooruit is gegaan

zijn woorden: toen zijn vorige verzorger stopte wou hij mogli verkopen omdat het een monster was

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:37

ik vind echt dat je jezelf voor de gek aan het houden bent je vind wel dat jij zo verschrikkelijk goed voor hem ben maar dat valt heus wel mee en als jij bij het begin gewoon een klein kindje erop zet die niet bang is en je loopt er naast en je laat hem doorlopen kan die niet bokken en steigeren en dan gaat die het vanzelf wel leren jij loopt er toch ook al zolang waarom heeft hij jou dan nooit aangevallen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:43

loveramona schreef:
en hij vind juist zolang ik hem verzorg mogli erg vooruit is gegaan

vooruit gegaan op welk gebied?!
en ik vraag me af of de eigenaar weet wat je allemaal met dat paardje uithaald?!
En idd, wat Wisja zegt: je vind jezelf wel verschrikkelijk goed, maar kijk nou eens zelf met andere ogen naar deze en andere foto's
vind je ten eerste niet dat je dan toch niet te groot bent en dat hij toch beter af zou zijn met een kleiner meisje waarmee hij veel meer plezier kan beleven en ten tweede je zelf dan ook vind dat je hem eerlijk behandeld?!

Je verzint telkens weer wat anders om je eruit te praten, maar het werkt niet meer Loveramona.
kijk nou gewoon eens goed naar dat paardje op de foto's en je vorige topic's, vind je zelf wel normaal eruit zien? vind je het zelf wel kunnen? vind je het zelf wel normaal dat jij toestaat dat die Iris dat paardje half doormidden trapt voor de hindernis?!
gaat er nergens een lampje bij je branden van: hm, misschien is het toch niet zo'n slim idee meer om te gaan rijden en springen en andere halsbrekende toeren met dat beestje uit te halen.
je maakt dat beestje, als blijf je het maar tegen jezelf zeggen (misschien ga je het zelf nog geloven ook) er echt niet gelukkiger op!