tis om te huilen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) is helemaal laf, want toen je niet meer terug mocht komen heb je ook je mond niet open gedaan!

Marwszjeuh schreef:Nou niet bepaald lol,
tis om te huilen
gekkesies schreef:wwoooooowww nou wacht effe!!!!
@ching yi: zoals ik, en alle andere bij het hebben gehoord ben je er wel degelijk vanaf getrapt, omdat je ten eerste vaak niet kwam opdagen terwijl je je niet had afgemeld, waardoor ze met de planning voor de pony's weer in de war kwamen. (oke een keer kan gebeuren, maar elke keer?!)
ten 2e gaat er een gerucht, wat heeeeeeel veel mensen beamen, dat je zomaar bij andere mensen uit de poetskist spullen hebt zitten pakken en hebt gebruikt. helemaal niet erg hoor, ALS je het vraagt![]()
en ten 3e, dan achteraf de manege af gaan zitten kraken en er leugens over vertellen (onder andere in al die onnozele pb's) is helemaal laf, want toen je niet meer terug mocht komen heb je ook je mond niet open gedaan!
sorry als ik bot over kom maar hier word ik echt zo f*cking pissig van
Paulatjuh schreef:Nou over dat laatste stuk dat je het wil gaan verbeteren enz. haal ik m'n wenbrauwen op... maar dat kan aan mij liggen.
En het is idd om te huilen dit.. (ik zit hier bijna m'n toetsenbord te mollen van frustratie) Dat de verzorger dit toelaat snap ik ook écht niet
IloveShets schreef:Yara: Mooi cameratje!
Ik heb een tuigje gekocht, maandag ga ik hem ophalen!
Net heerlijk gereden op Sanne! Marthe op Hercules, gaat goed tussen die twee, is het nieuwe ruitertje van Hercules
?
maar ehmm by the way, leuk dat je een nieuw tuigje gekocht hebt enm heerlijk hebt gereden haha
als je zelf al spullen hebt waarom moest je dan zo nodig in andermans spullen gaan neuzen? en dat was niet alleen bij je vriendin (ben trouwens erg benieuwd wie je hiermee bedoeld aangezien ik niet een iemand kan bedenken van bij jou uit de les waar je zo goed mee "bevriend" was
)
)
ChingYi schreef:Paulatjuh schreef:Nou over dat laatste stuk dat je het wil gaan verbeteren enz. haal ik m'n wenbrauwen op... maar dat kan aan mij liggen.
En het is idd om te huilen dit.. (ik zit hier bijna m'n toetsenbord te mollen van frustratie) Dat de verzorger dit toelaat snap ik ook écht niet
ehmm ik BEN de verzorgster
gekkesies schreef:jaja tuurlijk, oke dream on zou ik zeggenals je zelf al spullen hebt waarom moest je dan zo nodig in andermans spullen gaan neuzen? en dat was niet alleen bij je vriendin (ben trouwens erg benieuwd wie je hiermee bedoeld aangezien ik niet een iemand kan bedenken van bij jou uit de les waar je zo goed mee "bevriend" was
)
en dat van het niet afmelden is echt wel vaker dan 2x in 3 jaar geweest, want anders trappen ze je er echt niet af hoor, ja misschien in combinatie met al die andere kunstjes die je daar geflikt hebt wel ja, vind ik niet gek! maar oke, je luistert toch niet en gaat overal maar tegenin dus ik ga ook verder geen woorden meer aan jou vuil maken! (btw wel zo'n reacties op bokt maar in levende lijven durf je niet eens iets te zeggen?! ERG dapper hoor, ahum ahum)
![]()
Boelie2001 schreef:Waarschijnlijk weet de eigenaar van de pony's het wel dat er met ze gesprongen wordt, maar niet hoe hoog en met wat voor materiaal. Ik vind het zielig voor de pony's en ik vind niet gauw iets zielig.
Ze zou niet eens meer, als ze langs een paardenweide komt, naar het paard/pony mogen kijken.
, die gedachte heb ik echt bij elk topic dat jij start
.