super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SnelleMarz

Re: super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:45

Nou niet bepaald lol,
tis om te huilen Scheve mond

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:46

wwoooooowww nou wacht effe!!!! Stoom uit je oren

@ching yi: zoals ik, en alle andere bij het hebben gehoord ben je er wel degelijk vanaf getrapt, omdat je ten eerste vaak niet kwam opdagen terwijl je je niet had afgemeld, waardoor ze met de planning voor de pony's weer in de war kwamen. (oke een keer kan gebeuren, maar elke keer?!)
ten 2e gaat er een gerucht, wat heeeeeeel veel mensen beamen, dat je zomaar bij andere mensen uit de poetskist spullen hebt zitten pakken en hebt gebruikt. helemaal niet erg hoor, ALS je het vraagt Clown

en ten 3e, dan achteraf de manege af gaan zitten kraken en er leugens over vertellen (onder andere in al die onnozele pb's Clown ) is helemaal laf, want toen je niet meer terug mocht komen heb je ook je mond niet open gedaan!

sorry als ik bot over kom maar hier word ik echt zo f*cking pissig van Bloos

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:50

Je bent niet de enige. Ik loop nog net neit rood aan.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:52

ppff gelukkig, dacht al dat het aan mij lag:P effe ter verduidelijking, ching yi reed eerst bij mij op de manege, totdat ze eraf getrapt werd wegens gedrag wat gewoonweg niet kon, en ik denk (hoop) dat de meeste van jullie bokkers mij wel geloven in mn "verhaal" hierboven, en dat jullie dus niet denken dat ik me hier zit aan te stellen of me gewoon op een onschuldig iemand afreageer:P

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:54

Yara: Mooi cameratje!

Ik heb een tuigje gekocht, maandag ga ik hem ophalen!

Net heerlijk gereden op Sanne! Marthe op Hercules, gaat goed tussen die twee, is het nieuwe ruitertje van Hercules Haha!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:55

Marwszjeuh schreef:
Nou niet bepaald lol,
tis om te huilen Scheve mond

helemaal mee eens

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:09

Nou over dat laatste stuk dat je het wil gaan verbeteren enz. haal ik m'n wenbrauwen op... maar dat kan aan mij liggen.
En het is idd om te huilen dit.. (ik zit hier bijna m'n toetsenbord te mollen van frustratie) Dat de eigenaar dit toelaat snap ik ook écht niet
Laatst bijgewerkt door Helderder op 02-06-05 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:15

gekkesies schreef:
wwoooooowww nou wacht effe!!!! Stoom uit je oren

@ching yi: zoals ik, en alle andere bij het hebben gehoord ben je er wel degelijk vanaf getrapt, omdat je ten eerste vaak niet kwam opdagen terwijl je je niet had afgemeld, waardoor ze met de planning voor de pony's weer in de war kwamen. (oke een keer kan gebeuren, maar elke keer?!)
ten 2e gaat er een gerucht, wat heeeeeeel veel mensen beamen, dat je zomaar bij andere mensen uit de poetskist spullen hebt zitten pakken en hebt gebruikt. helemaal niet erg hoor, ALS je het vraagt Clown

en ten 3e, dan achteraf de manege af gaan zitten kraken en er leugens over vertellen (onder andere in al die onnozele pb's Clown ) is helemaal laf, want toen je niet meer terug mocht komen heb je ook je mond niet open gedaan!

sorry als ik bot over kom maar hier word ik echt zo f*cking pissig van Bloos

hoho das helemaal niet waar...jallow hij ik heb zelf wel spullen hoor en ja ik leen wel eens wat van mijn vriendin maar dat mag bij elkaar maar vcerder niet en dat van dat afmelden is pas 3 keer in de 2 jaar gebeurt hoor Boos!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:16

Paulatjuh schreef:
Nou over dat laatste stuk dat je het wil gaan verbeteren enz. haal ik m'n wenbrauwen op... maar dat kan aan mij liggen.
En het is idd om te huilen dit.. (ik zit hier bijna m'n toetsenbord te mollen van frustratie) Dat de verzorger dit toelaat snap ik ook écht niet

ehmm ik BEN de verzorgster

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:18

IloveShets schreef:
Yara: Mooi cameratje!

Ik heb een tuigje gekocht, maandag ga ik hem ophalen!

Net heerlijk gereden op Sanne! Marthe op Hercules, gaat goed tussen die twee, is het nieuwe ruitertje van Hercules Haha!

ehmm hooert dit hier wel Knipoog ?
volgens mij wou je reageren op een ander topic haha kan aan mij liggen hoor Vingers aflikken maar ehmm by the way, leuk dat je een nieuw tuigje gekocht hebt enm heerlijk hebt gereden haha Haha! Haha!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:20

jaja tuurlijk, oke dream on zou ik zeggen Clown als je zelf al spullen hebt waarom moest je dan zo nodig in andermans spullen gaan neuzen? en dat was niet alleen bij je vriendin (ben trouwens erg benieuwd wie je hiermee bedoeld aangezien ik niet een iemand kan bedenken van bij jou uit de les waar je zo goed mee "bevriend" was Clown )
en dat van het niet afmelden is echt wel vaker dan 2x in 3 jaar geweest, want anders trappen ze je er echt niet af hoor, ja misschien in combinatie met al die andere kunstjes die je daar geflikt hebt wel ja, vind ik niet gek! maar oke, je luistert toch niet en gaat overal maar tegenin dus ik ga ook verder geen woorden meer aan jou vuil maken! (btw wel zo'n reacties op bokt maar in levende lijven durf je niet eens iets te zeggen?! ERG dapper hoor, ahum ahum Clown )

Misselijk Doei, doei

Boelie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:23

Waarschijnlijk weet de eigenaar van de pony's het wel dat er met ze gesprongen wordt, maar niet hoe hoog en met wat voor materiaal. Ik vind het zielig voor de pony's en ik vind niet gauw iets zielig.

Ze zou niet eens meer, als ze langs een paardenweide komt, naar het paard/pony mogen kijken.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:25

ChingYi schreef:
Paulatjuh schreef:
En het is idd om te huilen dit.. (ik zit hier bijna m'n toetsenbord te mollen van frustratie) Dat de verzorger dit toelaat snap ik ook écht niet

ehmm ik BEN de verzorgster

Oh sorry ik heb het even veranderd maar ik denk dat je best snapte wat ik bedoelde ook al stond er iets verkeerds!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:25

gekkesies schreef:
jaja tuurlijk, oke dream on zou ik zeggen Clown als je zelf al spullen hebt waarom moest je dan zo nodig in andermans spullen gaan neuzen? en dat was niet alleen bij je vriendin (ben trouwens erg benieuwd wie je hiermee bedoeld aangezien ik niet een iemand kan bedenken van bij jou uit de les waar je zo goed mee "bevriend" was Clown )
en dat van het niet afmelden is echt wel vaker dan 2x in 3 jaar geweest, want anders trappen ze je er echt niet af hoor, ja misschien in combinatie met al die andere kunstjes die je daar geflikt hebt wel ja, vind ik niet gek! maar oke, je luistert toch niet en gaat overal maar tegenin dus ik ga ook verder geen woorden meer aan jou vuil maken! (btw wel zo'n reacties op bokt maar in levende lijven durf je niet eens iets te zeggen?! ERG dapper hoor, ahum ahum Clown )

Misselijk Doei, doei

ehmm nee ze rijdt ook niet in mun les en ik heb wel degelijk vriendinnen die dus in mijn les reden.... en die ene persoon rijdt op vrijdag...en het is net andersom...als ik daar toch 3 jaar zou rijden oehh wat was er dan nog van me overgebleven slemig....en daar zijn er nog meer met me eens hoor..maarja

en wie mag jij dan wel zijn he dan zal ik je eens wat zeggen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:26

Nee ze snapt het niet dat is wel duidelijk.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:28

Boelie2001 schreef:
Waarschijnlijk weet de eigenaar van de pony's het wel dat er met ze gesprongen wordt, maar niet hoe hoog en met wat voor materiaal. Ik vind het zielig voor de pony's en ik vind niet gauw iets zielig.

Ze zou niet eens meer, als ze langs een paardenweide komt, naar het paard/pony mogen kijken.

uhu dat weet hij dus wel, want het enige wat nog goed bruikbaar is en niet te zwaar or whatever is dit.
nou ehmm kijk zelf niet

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:29

*Houdt zich in*

Hoe kun je ign zo met je pony omgaan Rolleyes, die gedachte heb ik echt bij elk topic dat jij start Boos!.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:29

ja nou kan mij het schelen wat jij denkt

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:32

kan jou niets schelen nee dat is ons allemaal wel duidelijk

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:33

uhm ik ben britt, en dat weet je goed als je eens naar mn onderschrift kijkt!!
bovendien, ik zou me echt helemaal niemand voor de geest kunnen halen van bij ons uit de les (waar we inmiddels allebei niet meer rijden, ook al is het om andere redenen) en wie bedoel je daar dan mee?? en wie bedoel je dan met die van wat op vrijdag zou rijden?! ben zeer benieuwd......

by the way weer een erg volwassen reactie hoor, maar ja, we zijn toch al niet veel anders gewend Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:34

Echt weer akties van pennymeisjes. Eigenlijk horen dit fantasieverhalen te zijn voor in de penny, maar het is echie.

Meiden ga zo door, op een dag gaat het helemaal fout.

Ook echt penny om te doen alsof je het allemaal weet en kan.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:36

I.p.v dat je je mond eens dichthoud en je wat rustiger houd kom je met brutale reacties van hier tot tokio.. Rolleyes
Bleh wat kotst ik hiervan..

SnelleMarz

Kunnen de persoonlijke discussies ajb via de PB worden uitgevochten? En het hier over de foto's en de pony's hebben?

mcrielaard

Draaien we niet een beetje door..? Slapen
Na 6 pagina's weet ze wel wat we van haar denken hoor.. Rolleyes
En als ze brutaal wilt zijn doet ze dat toch lekker, get a life en denk aan je bloeddruk.. Lips are sealed

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:38

tsja nou dan moeten jullie maar niet zo reageren that's it