Mijn lieverdjes@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

Re: Mijn lieverdjes@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:55

miranda ! ik weet het ....

dit is ..dit is

PENNYMEISJES!!

die zelf martingalen maken , 9 jaar rijervaring hebben en gewoon vet proffi zijn Clown

*ahum*

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:57

@ ilovelobke

Ik kan niet lezen wat je zegt, misschien de nederlandse taal gaan gebruiken? Andere taal is hier op bokt niet toegestaan..

Owja en over dat chippen, het is wel verplicht. Maar ze controleren het niet. Alleen als je een ongeluk krijgt, dan heb je een probleem. Of nee eigenlijk je pony Knipoog.. Op een ponyclub is het wel verplicht, maar zo'n heisa daarover. Bij mijn pony belden we de DA die kwam was binnen 1 minuutje klaar. De DA was er met 2 uur..
Volgens mij kost het ook bijna niets..
Tis echt heel even en bijna kostloos als je kijkt wat je met je pony erna kunt Knipoog

Owja soroya!!!!
PENNYMEISJES Haha!:D

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:04

maar voor de goede orde :

de tips en adviezen komen hard aan , maar het is bedoeld om jullie wel te helpen !!

maak anders volgende keer foto’s waar je op kan laten zien dat je er wat meegedaan hebt !

bokt ook weer blij Lachen Tong uitsteken

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 22:05

miranda1983 schreef:
schud de hand van soraya:D

zou hier binnenkort wel een slotje op komen denk ik:S

en al zou je niet met een ongechipt paard over straat mogen. ze controleren er toch niet op. dus waarom doen jullie zo moeilijk en ga gewoon op les met die 2 pony´s.

ja hallow ik ga niet even zomaar een pony wegjappe

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 22:07

Soraya92 schreef:
maar voor de goede orde :

de tips en adviezen komen hard aan , maar het is bedoeld om jullie wel te helpen !!

maak anders volgende keer foto’s waar je op kan laten zien dat je er wat meegedaan hebt !

bokt ook weer blij Lachen Tong uitsteken

jaja ok en ik heb ook allang gezegd dat ik het anders wou gaan doen, maar luisteren jullie? NEE jullie gaan gewoon door met die onzin en dan krijg je opeens pennymeisjes...nou kijk eens even naar jezelf ja
hmm sorry dat moest eruit Vingers aflikken

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:09

Chingyi: Als je nu aldeze dingen hoort, ga je dan niet nadenken en aan jezelf twijfelen? Zo nee, dan zou ik dat toch maar eens gaan doen....

Geef je geld eens niet uit aan pessoabitten, sporen bijzetteugels etc maar aan les. Laat iemand langskomen die je fatsoenlijk en op een verantwoorde manier kan helpen en neem dan die informatie ook aan ipv jezelf dingen aan te leren wat nergens op slaat.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 22:11

hmm can we stop nou.....als jullie neven wat teruglezen en ook eens GOED lezen, zouden jullie allanf gezien hebben dat ik er iets aan ga doen Koe Koe Koe

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:14

uhu..chingyi gaat er iets aan doen zegt ze.
en ik ben er nog met bezig (zie topics van mariska Knipoog )

en van dat pennymeisjes...pennymeisjes verzonnen tog dingen ofzo? teminste van wat ik heb begrepen...en volgens mij zijn we niet dingen aan het verzinnen

(trouwens dat van net is uitgepraat Clown )

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:16

Nou, dan ben ik benieuwd naar volgende foto's! Zucht.....

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:21

pennymeisjes betekend niet dingen verzinnen , het is een beetje omslachtig maar het betekend meer ! maar goed chingy ...ik ben 18 dus penny valt wel mee *LOL* maar we w8n op de volgende foto’s!

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:23

wat bedoellen jullie nou allemaal me t dat pennymeisje want nu snap ik et ff nie meer Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 23:17

Er wordt echt wat gezeken in dit topic Scheve mond

Maar ik heb toch even een vraag: Er staat dat hij (haf) nog niet lang onder het zadel is. Waarom rijd je dan met sporen en zo'n behoorlijk scherp bit?
Je zegt ergens aan het begin dat hij zich erg sterk maakt en dat je daarom zo'n bit hebt. Maar waarom dan sporen?
(ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus sorry als dat er al ergens staat)

Heb jij wel gewoon les?

Verder vind ik die haf echt heel erg mooi.
Lekker fors, echt een mooi beestje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:00

Ik ben het echt wel met de meeste eens over dat pessoa bit hoor....Of laat hem door iemand inrijden die wel kan rijden, of neem les met een ander bit. Ik durf te wedden dat het binnen de korste keren beter gaat....ennuh, halsters zijn echt niet duur, en ik heb die pony's btw vaker met halster daar zien lopen hoor??? En die haf moet echt gewicht kwijt, hij begint meer op n fjord te lijken

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:39

Hahah.. Dus een dikke haf is n fjord ? Haha!

Wat ik even wou zeggen .. Ik heb zelf ook genoeg stronteigenwijze haflingers ingereden, die heeel hard gingen, of niet vooruit waren te branden of wat dan ook .. Maar geloof me.. Als je nu even doorzet, dus met n gewoon bitje en zonder sporen.. Je hebt er later alleen maar plezier van !! Deze haf krijgt op n gegeven moment steeds minder gevoel in zn mond, en dan kan je m later waarschijnlijk helemaal niet meer houden .. Tis maar n tip..

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:45

wil je zeggen dat ik een penny meisje ben?? ik ben 21 en rij al 12 jaar paard. ikg a niet zomaar scherpe bitjes in paarden monden gooien. enook geen zadels die zomaar niet passen. maar ja. ik ben dus zeker geen penny meisje

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 11:56

ChingYi schreef:
ehmm madam...als je er vbeel vanaf weet dan weet je dus dat het net andersom is Knipoog

Zij heeft er wel verstand van, jij niet:

Citaat:
Vanaf 1-1-2004 moet elke eigenaar van een paard, pony of ezel als hij/zij zijn dieren wil vervoeren, zorgen dat ze een paspoort hebben. Deze verplichtingen gelden alleen als het paard over de openbare weg vervoerd wordt in een trailer of veewagen en niet als het paard is aangespannen, aan de hand wordt meegevoerd, of wordt bereden.

[/quote]

Bron: www.dierenartsen-zo-drenthe.nl/Infoprd/prdchip.htm

Ik heb nu al meerdere topics van jullie voorbij zien komen, waarin jullie meerdere keren worden aangesproken op jullie omgang met de pony's. Lees het allemaal nog maar eens na, want jullie manier van omgaan met paarden kan echt niet. Ik zag in een ander topic (ouder) ook al dat jullie reden met een KREUPELE pony. Sorry, maar dat is echt not done, zo ga je niet met dieren om.

Wat ik uit te post opmaak heb je die Haflinger zelf ingereden. Gaat er dan geen belletje rinkelen als 'ie staakt en niet te rijden is op een normaal bit???
[/quote]
Bedankt ! Lachen
Laatst zou Arie ook gechipt worden, hebben we niet gedaan want dat werd afgeraden. Omdat we toch niet van plan zijn Arie te vervoeren en het daar alleen voor nodig is Lachen.

Ik ben benieuwd naar de foto's
En koop alsjeblieft een ander bit Lips are sealed En doe die sporen af, want jij laat hem voorwaarts lopen met de hakken, niet met je kuiten.
En dus bij elke aansporing zitten de sporen erin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 15:46

Ik sluit me volledig aan met miranda, amie, xtwisterx enz. De meeste mensen met gezond verstand rijden een paard in met een watertrens ofzo....maja gezond verstand....En ik zou eens les gaan nemen, bij een degelijke manege misschien???En die sporen ok, maar als je dan niet je hakken omlaag kan houden en het paard de hele tijd zit te prikken, vind ik het niet gek dat hij gaat staken of wat dan ook....

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 15:59

ik ben het volkomen eens met Justin, miranda, soraya en de rest die het BELACHELIJK vindt hoe je met die dieren omgaat! en voor de rest, je pb komt eraan!

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:49

Sunrise91 schreef:
En die haf moet echt gewicht kwijt, hij begint meer op n fjord te lijken

uhm, pardon? Wat een achterlijke theorie.....

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:12

Neem les, je lijkt net een beginner die nog niet weet wat je wel en niet moet doen.
Dit is krankzinnig hoe je met die paardjes omgaat !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:59

chingyi ik heb al een keer een probleem met jou gehad, ik zou je attitude maar eens iets veranderen en misschien een les nemen, is ook nog een goed idee.
Wat was het ookalweer? oja je had een hengst die je zelf wilde beleren maar je wist niet hoe want hij beet en sloeg.... hoe is het daarmee?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:03

vivanes schreef:
Sunrise91 schreef:
En die haf moet echt gewicht kwijt, hij begint meer op n fjord te lijken

uhm, pardon? Wat een achterlijke theorie.....

ja idd waar slaat dat op Verward

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:07

En jawel ik ben de zoveelste zeikert..
ik ben met bijna al het bovenstaande eens!
Laat die paarden aub door een professioneel iemand rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:12

ChingYi schreef:
zoiets noem een pessoabit zoals Ymke net al zei Knipoog Knipoog

meen je dat nou.....
Dat je daar een paard mee gaat rijden die nog niet zo lang onder het zadel is... gekkenwerk. Logisch dat dat paard wegrent.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:17

Wat een heerlijk gezeur, ik ben zo onwijs benieuwd naar de volgende foto's. Tzal mij benieuwen of ze er ook werkelijk veel aan gaan doen Knipoog..