Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Clitia schreef:Je mag vinden wat je wil. Maar laat ik een voorbeeld geven. We nemen de volgende (niet-werkelijke) situatie:
.................
De Nederlanders en Duitsers ervaren dezelfde situatie, en toch komen ze er met eigen "ervaringen" vanaf. Hoe komt dat? Dat komt doordat de menselijke geest van nature al bepaalde "vooroordelen" heeft. Daardoor worden situaties niet meer objectief ingeschat. Dat is iets menselijks, en dat heeft iedereen. Dus is elke ervaring een mening: Jij meent iets zodanig ervaren te hebben.
Aqua8horse schreef:Het maken van een goede foto is een kunst op zich.
Aqua8horse schreef:Als ik al iemand zal laten filmen dan is het iemand, die ondanks een verschil van mening mij wel respecteert..........

) dan een paard dat altijd zo leuk recreatief scheef en op de voorhand gereden wordt
Dewi schreef:in het woordenboek staat de volgende definitie van sport beschreven:
allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid en kracht vereist worden; ontspanning op geestelijk gebied met een wedstrijdkarakter.

Citaat:Volgens mij hebben meerdere mensen van Aqua een uitnodiging gehad(geheel vrijblijvend), dus een keer echt iets van haar rijden zien lijkt me niet zo moeilijk
ylva schreef:Waarom is de titel van dit topic "is paardensport wel een sport?"... Het gaat toch duidelijk over aqua's methode een paard te leren dragen. En niet over de discussie wel sport/geen sport. Zie daar de commercie.Dat commerciële begrijp ik niet helemaal, iedereen verteld hier toch zijn eigen beleving en ervaring.