Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aapestaartje schreef:Iedereeen neemt me de woorden uit de monddus ik zeg maar niets meer

Elow schreef:Aapestaartje schreef:Iedereeen neemt me de woorden uit de monddus ik zeg maar niets meer
precies, behalve dat ik het ermee eens ben
nee, wacht trouwens,
je zegt dat ie bij jou dus vet lief is enzo,
maar bij andere mensen wordt het een monster?
ik bedoel hoe zit dat?

loveramona schreef:@miranda
de eigenaar kijkt heel vaak
en dit is de 2e keer pas dat ik met dit bitje rijd
)Ilkkah schreef:loveramona schreef:@miranda
de eigenaar kijkt heel vaak
en dit is de 2e keer pas dat ik met dit bitje rijd
is die eigenaar blind?!
of haal je dan niet van zulke halsbrekende toeren uit?!
vast niet, dat doe je alleen als de eigenaar weg is, lekker stiekem he!
En je zegt de 2e keer dat je met dit bitje rijd, weet je uberhaupt wel wat voor effect dat bit heeft in verhouding met een gewoon bitje?!
vast niet als je er pas voor de 2e keer mee rijd, je moet niet zomaar een bit in het paard zijn mond hangen zonder dat je weet wat voor inwerking het heeft en sowieso HOE je ermee moet rijden.
zie je het dan zelf gewoon niet?!
ben je nou zo dom of doe je je zo dom voor?!
Doe nou eens wat met die tips die je krijgt
de hele tijd in verzet gaan en mogli en je vriendinnen de schuld geven heeft geen zin (oho, stel dat die vriendinnen dit topic of 1 van je andere topics een keer onder ogen krijgen)
je moet ook eens zelf je fouten toe durven geven want niemand is perfect, dus ook jij niet, maar je kan ervan leren door naar mensen te luisteren die heel wat meer weten en er veel meer verstand van hebben dan jij.
Zo kom je een stuk verder dan de hele tijd in de verdediging te gaan.

Ben ik nou blont of ben jij gewoon dom

abigaillover schreef:Oké ik ben het met iedereen eens hier..
Maar: Loveramona: Je spreekt jezelf tegen! Je zegt eerst dat je ongeveer 2/3 weken met dit bit rijdt en daarna zeg je dat het de 2e keer is..Ben ik nou blont of ben jij gewoon dom
eydis schreef:
Oke Loveramona dan naar al je verhalen he, vertel dan eens wat Mogli hier aan JOU probeert duidelijk te maken met zijn gehele lichaamstaal?
soort waarschuwing ofzo denk ik (niet aanvallend dat je weg moet) maar iets van ik ben beter. soms ga ik weleens met de friezen en mo buitenrijden en als hij dan voorop loopt oren naar voren en als het andere paard iets verder loopt oren helemaal in zijn nek (het is een haatje de voorste
) Pattypaard schreef:ik vind het er al een heel stuk beter uitzien dan eerst![]()
ga zo door zou ik zeggen dan gaat het wel goed
vind het een heel leuk beestje![]()
van het bit ik weet niet wat er is maar ik zou dan niet rijden of maar met halster maar niet een ander bitje erin hangen![]()
mare nog veel plezier en hoop dat je(jullie) erop vooruit gaan![]()
groetjes patty
ik ga denk niet meer rijden met dat bitje soms wel voor de kar met dat ding
maar ik had het alleen gedaan omdat mogli de laatste echt niet zichzelf is, ik vertrouw hem niet zo maar hij mij wel heel vaag want alles wat ik doe vind hij goed en bij andere gaat hij klooien 
loveramona schreef:eydis schreef:
Oke Loveramona dan naar al je verhalen he, vertel dan eens wat Mogli hier aan JOU probeert duidelijk te maken met zijn gehele lichaamstaal?
ik stond in het midden foto's te maken en ik liep op hem af om van dichterbij te maken en mogli houd er niet van als iemand in het midden staat (denk omdat hij vroeger keihard werd geslagen aan de longeerlijn) en hij doet heel vaak zijn hoofd zo raarsoort waarschuwing ofzo denk ik (niet aanvallend dat je weg moet) maar iets van ik ben beter. soms ga ik weleens met de friezen en mo buitenrijden en als hij dan voorop loopt oren naar voren en als het andere paard iets verder loopt oren helemaal in zijn nek (het is een haatje de voorste
)

loveramona schreef:ZIE HIER:
hoe lelijk mogli ttegn schaap doet (dit is alleen boos kijken maar ze trappen ook)
dat schaap is het gele vlekje vlakbij moows neus
Zo doet Saar ook als de andere pony's bij haar staan, maar dan wanneer ze eten krijgen