Ik vroeg me af hoe duur priveles is op jullie manege/pension? Ik zou graag naast mijn wekelijkse groepsles elke week een uur prive-les willen nemen, maar het is zoooo duur; 43 euro voor een uur. Als ik dat elke week doe naast me groepsles vliegt het geld mijn portemonnee uit. Ik zou het wel heel graag willen want na 10 jaar weer begonnen te zijn met paardrijden gaat het nog niet echt geweldig.
Ik heb 1x per week een half uurtje les.. Ik doe het losrijden zelf en dan laat ik hem een paar rondjes aan de lange teugel en dan heb ik les... En ik moet zeggen dat ik in dat half uurtje genoeg "huiswerk" mee krijg om de rest van de week op door te oefenen
1 x in de week 1 uur. In vakanties vaak 2 x. Daarbovenop werkt het beestje ook bij mij alleen (lees als: prutsen we samen erop los) zo'n 2-3 x per week... ik rij dan een uurtje.
ik heb 1X per week een uur priveles ( dressuurles) en heb zojuist ruim 4 maanden elke week een uur priveles gehad op het M2 wedstrijdpaard van mijn instructrice. dus ik kan wel zeggen dat ik lekker geluk heb gehad
als ik les wil vraag ik mijn instructeur of hij kan les geven. ik werk ook bij hem dus is mooi makkelijk en maandags heb ik op de club dressuur les en donderdag's springles
Anders... Ik train 1x per 2 a 3 weken bij een Grand-Prixruiter, ik zou wel vaker willen maar het kost veel tijd (ben in totaal 5 uur kwijt aan reizen) en geld... Maar het bevalt super!!!
Tijdens mijn opleiding in Deurne kregen we elke dag les (oke, das dan geen priveles, maar je wordt behoorlijk aan het werk gezet daar) en ik moet zeggen dat ik het nu wel erg fijn vind om thuis lekker voor me zelf te trainen en dan na 2 of 3 weken weer een uurtje te lessen.