longeren gaat wel beter, heb de pessoa niet strak...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Otjuh schreef:uuhmm .. je singelt aan de verkeerde kant aan![]()
wel mooi paardje

callippo schreef:FF 2 plaatjes waar nog niets over gezegd is en waar de TS ook nog wel wat van kan leren:
schouderbinnewaarts?
Nee, lijkt mij gewoon een wending / begin van een volte.
Galopje! volgens mij op t verkeerde been :s
Kijk eens heel goed naar die beenzetting en vertel dan eens welke galop dit is

Lorena schreef:Nou ja vooral op deze foto zie je er zelf ook niet bepaald ontspannen uit. Het zal wel komen doordat je er net op zit en het waaide, maar ik zat al eerder te kijken naar je armen, beetje rare houding.
En je richtingaanwijzers

amondi schreef:Waarom een teiltje, heb ik ergens gezegt dat alleen Gribussen bloedkikkers zijn.
Ik dacht meer aan een goedmoedige Groninger of een ouderwetse Fries. die pikken nogwel eens wat van een ruiter, maar bloedkikkers echt niet.

. Verder is alles geloof ik al gezegd. Er is maar 1 ding wat van mij nog tientalleen keren herhaalt mag worden. Neem ajb zo snel mogelijk les?
. 
Bubbie schreef:callippo schreef:FF 2 plaatjes waar nog niets over gezegd is en waar de TS ook nog wel wat van kan leren:
schouderbinnewaarts?
Nee, lijkt mij gewoon een wending / begin van een volte.
Galopje! volgens mij op t verkeerde been :s
Kijk eens heel goed naar die beenzetting en vertel dan eens welke galop dit is
Dit is een correct uitgevoerde rechtergalop waarbij het rechtervoorbeen op moment van foto nemen is neergezet en bijna weer wordt opgetild om een nieuwe galopsprong te maken.
, maar volgens mij is dit echt de linker (en dus de verkeerde) galop,...