ik vind het erg fijn dat je met de gekregen tips weer wat verder bent gekomen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
steffie4ever schreef:ik heb lang niet gereageerd omdat me computer half dood was![]()
maar goed;
ik heb sommige tips opgevolgd met resultaat#iemand had gezegt dat ik beter mijn beugels korter kon doen en dat heb ik gedaan... mijn onderbenen liggen iig al beter
![]()
# ik ben wat ontspannender gaan zitten en wat meer lucht gaan geven van voor zegmaaren jaaaaaaah hij loopt niet meer te diep/achter de loodlijn/opgekropt
![]()
dus zeg alsjeblieft NOOIT meer dat ik niet tegen kritiek kan! ik kan er juist heel veel mee!
maar omdat sommige mensen hun mening niet normaal kunnnen uiten en ik dan onderhand 5 bladzijdes vol GE.ZEI.K heb over een jury cursus en of hij nouw wel of niet op de achterhand en loopt en of het er nouw wel of niet Z-waardig uit ziet... zeg nouw zelf als iedereen zijn eigen reactie nouw is rustig door leest vind je dan ook niet dat je, je mening wat normaler had over kunnen brengen?

Ilkkah schreef:en ik denk dat alles verlieverlee wel gezegt is en die ga ik ook zeker niet herhalen