Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:43

Shanna16 schreef:
Gelukkig zijn er nog mensen die mij WEL PERSOONLIJK kennen en ook mijn reactie OPVATTEN zoals ik hem BEDOELT had

XoNo, wanneer heb je je laten ombouwen??? Haha! Haha! Haha!

Ik vind het leuke foto's hoewel ik er ook geen donder van begrijp waarom je er in godsnaam 2 teugels aan heb hangen. IMO zet je dan alleen maar meer druk op de voorkant.

En volgensmij is ze niet zo arrogant als het lijkt, ze drukte zich alleen een beetje ongelukkig uit.

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:45

stalleke schreef:
[hihi, nee, teveel leeswerk, 5 pagina's, 113 reacties Tong uitsteken
[/quote]

haha nee groot gelijk. ik zal ut ff samen vatten, er vroegen een paar mensen vriendelijk waarom ze met dubbele teugel reed en toen kregen we een nogal scherpe opmerking en toen is er een dikke fight onstaan Haha! oeoeoh een bokt fight!

whoow jij bent echt serieus te zielig voor woorden.. Huilen t gaat echt nergens over deze discussie dat moek zegge maart is toch allemaal uitgelegt..? ist nie.. ook warom zo reageerde doe dan nie zo zielig en houw dr over op jaah.. !! Boos! pfff
[/quote]
Uhm doe ff normaal! Er vraagt iemand een samenvatting die word gegeven door riskjuhruled. dat is wat er gebeurt is! Kan je ook normaal reageren!
[/quote]

haha dank je wel! word vanaaf nog lache!

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:46

Ilse schreef:
XoNo schreef:
Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.

Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.

Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?

Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.

Hier kan ik me helemaal in vinden Colin (of was het met 2 l'en? Haha! ).
Ik zie niet veel bijzonders aan de foto's, wat niet wil zeggen dat ikzelf geweldig rijd.
Een dubbele teugel schíjnt ervoor te zorgen dat je meer druk op de mond van een paard uit kan oefenen, wat me heel logisch lijkt als je een zeer sterk paard hebt. Maar wat ik uit het (aardige Rolleyes ) antwoord van Shanna begrijp is dat hij juist heel licht is.. Tja, dan wil ik ook wel graag een duidelijker antwoord horen waarom zij dan met dubbele teugel rijdt. Leren kan altijd, toch?!

naa foto's kun je t ook nie op zien nee.. maar 6e op de nederlandse word je niet zomaar niet als je nie kan reiden.. en dan zal je wel weeten oft fijner is bij jouw pony.. zij!! moet m toch reiden jij nie..? !!! en haar haar nie zo onderuit met je botte andwoorden van ''Ik zie niet veel bijzonders aan de foto's'' en zeker als je al toegeeft dat je zelf ook nie kan reiden..!!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:47

zo zo nog geen slotje..... ben benieuwd hoe lang ut nog duurt. volgens mij slapen de moddies

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:48

T gaat hier niet om t wel of niet kunnben rijden met 2 teugels
maar om het WAAROM, wat de rede is achter de 2 teugels, dat is gewoon eeen nederlandse vraag hoor!
Lezen is nog moeilijk voor velen!

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:48

riskjuhruled schreef:
stalleke schreef:
[hihi, nee, teveel leeswerk, 5 pagina's, 113 reacties Tong uitsteken
[/quote]

haha nee groot gelijk. ik zal ut ff samen vatten, er vroegen een paar mensen vriendelijk waarom ze met dubbele teugel reed en toen kregen we een nogal scherpe opmerking en toen is er een dikke fight onstaan Haha! oeoeoh een bokt fight!

whoow jij bent echt serieus te zielig voor woorden.. Huilen t gaat echt nergens over deze discussie dat moek zegge maart is toch allemaal uitgelegt..? ist nie.. ook warom zo reageerde doe dan nie zo zielig en houw dr over op jaah.. !! Boos! pfff

Uhm doe ff normaal! Er vraagt iemand een samenvatting die word gegeven door riskjuhruled. dat is wat er gebeurt is! Kan je ook normaal reageren!
[/quote]

haha dank je wel! word vanaaf nog lache!
[/quote]

jep maar je kan ook overdrijven.. met je samevatting..

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:49

stalleke schreef:
maar om het WAAROM, wat de rede is achter de 2 teugels, dat is gewoon eeen nederlandse vraag hoor!

MEE EENS Vork

stalleke

[/quote]

jep maar je kan ook overdrijven.. met je samevatting..[/quote]

Tis niet overdrijven, er word gewoon gezegd wat er gebeurt is
Lezen is ook moeilijk he!

MyLove

Uhmm "Rijden" schrijf je zo en niet zo "Reiden" Bloos

Voor de rest vind ik het eigelijk een beetje lachwekkend, ik volg het nu al vanaf het begin.
Volgens mij is iedereen hier een beetje op ruzie uit ofzo. Als iemand wat zegt, vliegt de volgende persoon er weer bovenop enz. enz.

Maar wel leuk om te volgen hoor Knipoog

Soph12

ziet er weer goed uit shanna! we staan weer gelijk, allebei 2wpen in de M2 Tong uitsteken ..

miss was je wel n beetje fel uit de hoek gekomen ineens, maar als je shanna kent weet je echt wel dat ze niet arrogant is! Verder is het logisch dat er geen commentaar is, want de foto´s zien er weer super uit! (ze is niet voor niets GK!!! )

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:50

stalleke schreef:

Helaas wel, en correct schrijven zit er tegenwoordig ook niet meer in Huilen

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:52

stalleke schreef:

Ze heeft al antwoord gegeven!! Kennerlijk vind je dat niet genoeg maar dat ik jou probleem.. Shanna heeft wel wa anders aan dr hoofd dan die irritante vragen beantwoorden, t is toch de hele tijd dezelfde vraag.. Kennerlijk vind jij t no leuk ook om Shanna te treiteren?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:53

''Waarom'' dat maakt niets uit, en daar ging het ook niet om.
Dus laten we dat achterwege laten, dat is haar eigen zaak.

Het ging erom op de manier waarop er geandwoord werd, en dat is nu duidelijk, dus laten we het zo laten?
Waarom erop verder gaan, enkele reacties erop moet duidelijk zijn.

Zonde om zo'n toppic te vergallen, terwijl het hele leuke foto's zijn Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:54

Hooo daan dit is geen treiteren!
Die reactie kwam op de meeste bokkers [waaronder mij Scheve mond ] heel bot en een tikkeltje arrogant over!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:55

Danielle14 schreef:
stalleke schreef:

Ze heeft al antwoord gegeven!! Kennerlijk vind je dat niet genoeg maar dat ik jou probleem.. Shanna heeft wel wa anders aan dr hoofd dan die irritante vragen beantwoorden, t is toch de hele tijd dezelfde vraag.. Kennerlijk vind jij t no leuk ook om Shanna te treiteren?

de vraag is een stuk of 5x gesteld en daarna is er gereageerd door shanna waarom het is.
Je kan zo'n vraag verwachten als je zo'n fotos plaatst.
DUs ze hoeft niet steeds die 'irritante'vragen te beantwoorden, t antwoord was gegeven maar wel op een ontzettend botte manier naar de bokkers toe.. Nee dat is aardig wou je zegge! En daarop is er een "rel" gekomen. Dat gaat niet over treiteren. Leuk als jij t zo wil noemen m,aar zo is t niet.
Laatst bijgewerkt door stalleke op 09-04-05 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:55

Margon schreef:
Die reactie kwam op de meeste bokkers [waaronder mij Scheve mond ]
heel bot en een tikkeltje arrogant over!

inderdaad( want idd snappen ze niet blijkbaar anders schrijven we niet goed)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:56

Ik weet waarom ze met dubbele teugel rijd.....

ze vind zichzelf zo goed, dat ze met dubbele teugel gaat rijden zodat de kleine kinderen op concour denken dat ze met stang en trens rijd en haar gaan aanbidden....denk ik serieus

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:57

parouscha schreef:

Het ging erom op de manier waarop er geandwoord werd, en dat is nu duidelijk, dus laten we het zo laten?

Zonde om zo'n toppic te vergallen, terwijl het hele leuke foto's zijn

Mee eens..

Margon schreef:
Die reactie kwam op de meeste bokkers [waaronder mij ]

Sorry Marg maar ik vind t een beetj eonverdreven ho esommige mensen weet reageren op Shanna dr antwoord.. Soms zet je wel is reacties waarvan je later misschien denkt: dom dat ik dit geplaatst heb.. ( ik zeg niet dat Shanna er spijt van heft dat weet ikniet) Daarom snap ik niet waarom mensen meteen zo bot reageren als ze al een paar x antwoord heeft gegeven..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:58

vonneke schreef:

ze vind zichzelf zo goed, dat ze met dubbele teugel gaat rijden zodat de kleine kinderen op concour denken dat ze met stang en trens rijd en haar gaan aanbidden....denk ik serieus

Jezus... waar slaat dat op? Zo denk jij dus over mensen, weet je dat dat veel over je zelf zegt Dromen

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:59

Danielle14 schreef:
parouscha schreef:

Zonde om zo'n toppic te vergallen, terwijl het hele leuke foto's zijn

Mee eens..

Margon schreef:
Die reactie kwam op de meeste bokkers [waaronder mij ]

Sorry Marg maar ik vind t een beetj eonverdreven ho esommige mensen weet reageren op Shanna dr antwoord.. Soms zet je wel is reacties waarvan je later misschien denkt: dom dat ik dit geplaatst heb.. ( ik zeg niet dat Shanna er spijt van heft dat weet ikniet) Daarom snap ik niet waarom mensen meteen zo bot reageren als ze al een paar x antwoord heeft gegeven..

precies

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:00

SplashIsLief schreef:
vonneke schreef:

Jezus... waar slaat dat op? Zo denk jij dus over mensen, weet je dat dat veel over je zelf zegt Dromen

Of over mensen die zich aangesproklen voelen Vork

Anoniem

SplashIsLief schreef:
[naam] schreef:

Daarom rijd ik op concour ook met slof los, zien ze meteen dat ik er geen flikker van kan Haha!

djennke

riskjuhruled schreef:
Margon schreef:
Die reactie kwam op de meeste bokkers [waaronder mij Scheve mond ]

inderdaad( want idd snappen ze niet blijkbaar anders schrijven we niet goed)

nouw ik vind van sommige ook bot om te zeggen van '' ik zie nie veel byzonders aan de foto's'' en warom ze zo bot reageerde is allaaang beandwoord dus waar blijf je toch over door zeuren.. denk er is over na als ze zo iets over jouw foto's zeggen.. !!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:01

vonneke schreef:

en dat vind ik helemaal onzin, als die dubbele teugel nou helpt voor dat beestje dan hoeft shanna toch niet heel bokt over zich heen te krijgen? Haar reactie was misschien iets overdreven maar misschien had ze de vraag al vaak moeten beantwoorden he...

en over dat je zulke foto's niet moet plaatsen... jeej al ligt het aan bokt mag je zoonderhand niets meer plaatsen slof is niet goed dubbele teugel ook al niet...

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:01

@ djennke

Pling Nederland is een land van vrije meningsuiting Pling