Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Phenomenom schreef:Weet je wat ik wel grappig vind? dat ik LEVENSGROOT een post maak 2,5 jaar ervaring etc. en de post daaronder zegt mulo (want dat niveau is het ongeveer) dat ze 8 jaar rijd en eigen paard.
Nou OF ze is heel dom, OF ze heeft het over een ander iets, maar als dat zo is zie ik het even niet staan.
Phenomenom schreef:Weet je wat ik wel grappig vind? dat ik LEVENSGROOT een post maak 2,5 jaar ervaring etc. en de post daaronder zegt mulo (want dat niveau is het ongeveer) dat ze 8 jaar rijd en eigen paard.
Nou OF ze is heel dom, OF ze heeft het over een ander iets, maar als dat zo is zie ik het even niet staan.
Mulan schreef:Phenomenom schreef:Weet je wat ik wel grappig vind? dat ik LEVENSGROOT een post maak 2,5 jaar ervaring etc. en de post daaronder zegt mulo (want dat niveau is het ongeveer) dat ze 8 jaar rijd en eigen paard.
Gelukkig noem je het grappig, anders had ik je geadviseerd om even een Dikke van Dale te pakken en even het woord 'humor' op te zoeken
Mulan schreef:O ja, vind dat de amazone het nog helemaal niet zo verkeerd doet voor 2,5 jr ervaring!
Mulan schreef:Phenomenom schreef:Weet je wat ik wel grappig vind? dat ik LEVENSGROOT een post maak 2,5 jaar ervaring etc. en de post daaronder zegt
mulo (want dat niveau is het ongeveer) dat ze 8 jaar rijd en eigen paard.
Overigens vind ik dat geen humor, dat is denigrerend naar mensen die de betreffende opleiding hebben gevolgd.
Purmerburger schreef:Mulan schreef:Ik vind dat ze voor iemand met zo'n 8 jaar ervaring nog niet echt goed rijdt. Wat ik dan ook niet snap, is dat ze met haar eigen paard in een manegeles gaat rijden.
Privé les is wel wat duurder, maar je zal zien dat ze dan harder vooruit gaan. Lijkt me ook wel handig als ze binnenkort wil gaan starten.
Ze zullen nog best wat moeten leren, dus ik hoop dat ze haar doel om hoog in de sport te komen bereikt! Ik zou met die galopchangementen nog maar even wachten, volgend mij staan die nog niet in jouw eerstvolgende proefje.
Geduld is een schone zaak, dat paardje komt zo van het land af, heeft nog niks gezien en moet nog veel leren!
Succes!
Sorry hoor, maar zij heeft 2,5 jaar rij-ervaring en het is een manegepaard...een sufgeschopt paard dat alleen maar zijn best probeert te doen en een meisje van 14 met nogmaals 2,5 jaar rij-ervaring die ook haar best probeert te doen op een sufgeschopt manegepaard...
Ik heb het onbestemde gevoel dat ik in herhalingen dreig te vervallen...
Citaat:Citaat:Sorry hoor, maar zij heeft 2,5 jaar rij-ervaring en het is een manegepaard...een sufgeschopt paard dat alleen maar zijn best probeert te doen en een meisje van 14 met nogmaals 2,5 jaar rij-ervaring die ook haar best probeert te doen op een sufgeschopt manegepaard...
Ik heb het onbestemde gevoel dat ik in herhalingen dreig te vervallen...
Miss als je eens wat vriendelijker zou reageren met je botte opmerkingen dat mensen zoals Mulan ook serieus op jou reageren.
Maar schijnbaar snap je de grap niet...
Om terug te komen op de laatste filmpjes. Nu hij daar zo braaf loopt zou ik hem zeker eens flink aanpakken als hij zo loopt te drammen zoals hij in de eerste filmpjes doet...
Phenomenom schreef:Goh waarom ben je daar WEL zo gevoelig over? Als ik de keren dat de mensen hier denigrerend tegenover pegasus4ever doen moet opnoemen ben ik nog wel ff bezig.
In ieder geval, ik zeg nergens iets over een opleiding of iets dergelijks, dat maak jij er nu van....m.a.w. datgene waar jij mij van beschuldigd ben je zelf blijkbaar ook dubbeldik aan schuldig...
Purmerburger? Ken jij mulo? Ze heeft het over opleiding? Ik ken alleen MAVO, HAVO, VWO, MBO, HBO universiteit.. .ik heb geen flauw idee waar ze het over heeft.... mulo? Welke mensen die de betreffende opleiding gevolgd hebben?
Ow wacht, misschien vind ze het zelf ook over die mensen van die opleiding, maar wil ze gewoon politiek correct overkomen!
Maar wat is er dan zo denigrerend aan de zin achter 'mulo'; want dat niveau is het ongeveer? Ik zeg alleen dat ik haar post grappig vind? Ik snap er niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks meer van.....
Pegasus4ever schreef:En voor jullie informatie, ik rij nog maar 2,5 jaar... en dit is een groen paard...
)die zo bot reageren in heel het topic. De rest wordt in normale toon geplaatst, maar toch kritisch. Jullie reageren echt als een stel tieners (heb niet de moeite genomen om leeftijden te checken) die graag een relletje schoppen.griebels schreef:
Ik adviseer jullie dan ook om laatst genoemde advies uit te voeren voordat ik me genoodzaakt voel om op de temknop te klikken..
*vraagt me stellig af of die knop nog wel te vinden is in het nieuwe bokt*
Mulan schreef:griebels schreef:
Ik adviseer jullie dan ook om laatst genoemde advies uit te voeren voordat ik me genoodzaakt voel om op de temknop te klikken..
*vraagt me stellig af of die knop nog wel te vinden is in het nieuwe bokt*
Hahahahaha, heet dat niet tegenwoordig de 'Del-knop'?

BeLoVeD schreef:Pegasus4ever schreef:En voor jullie informatie, ik rij nog maar 2,5 jaar... en dit is een groen paard...
Jij rijdt L1 in terwijl je nog maar 2,5 jaar rijdt. En het paard is een groen paard en toch manegepaard? Vind het verhaal nu een btje vaag worden.
Purmerburger schreef:Kan dat dan niet dat je L1 rijdt als je 2,5 jaar rijdt? Nou hier het levende bewijs.
griebels schreef:Phenomenom
Purmerburger
Dat zijn degene die dit topic ontzettend omlaag halen

Citaat:Geen idee, heb inmiddels wel gezien dat de knop nog steeds bestaat
Dus ik wacht de eerst volgende reacties even af... En dan vooral van de 2 namen die ik net genoemd heb...

griebels schreef:Purmerburger schreef:Kan dat dan niet dat je L1 rijdt als je 2,5 jaar rijdt? Nou hier het levende bewijs.
Kijk en dit is dan net wat ik bedoel...
Zo'n fout zinnetje erachter!
Errug kinderachtig...
Purmerburger schreef:Haar woorden worden in twijfel getrokken, vind je het heel erg gek dat ze zo reageert?
En als dat volgens jullie niet kan, dan is zij toch echt de uitzondering die de regel bevestigd nietwaar?

griebels schreef:Commentaar is er om gegeven te worden.
In mijn ogen is er netjes gereageerd. Kritiek is niet leuk om te horen maar je kunt het wel netjes brengen... En dat hebben ze hier gedaan.
Jullie met zijn 2en zijn degene die het topic verzieken...
En Purmerburger gedraag je dan ook eens als een moeder van 44, en wees wijs door je niet zo kinderachtig uit te laten.
Je komt (sorry dat ik het zeg) maar over als een kind van een jaar of 15/16

Jolliegirl schreef:Tijd voor een slotje..?