Enne Anky, Waar is je Cap ??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

door_ schreef:nobility schreef:
een flinke ophouding......jaja!
en hij loopt ook zo door je hand heen!
Man, hij heeft een stang en trens in z’n bek, dus daar moet je vooral niet aan gaan zagen!
Allemaal voor “het mooie plaatje” van een achter de teugel lopend paard!
Spetterlover schreef:die 4e foto...![]()
ik zie wel meer van zulke foto's van anky, vind het echt verschrikkelijk
lachmar schreef:En als ze zo rond lopen lopen ze helemaal niet achter de teugel.
Achter de teugel lopen ze als je geen contact met de mond meer hebt en dat heeft anky dus degelijk wel.

Anjatjeuh schreef:lachmar schreef:En als ze zo rond lopen lopen ze helemaal niet achter de teugel.
Achter de teugel lopen ze als je geen contact met de mond meer hebt en dat heeft anky dus degelijk wel.
Hier zit je fout, als een paard achter de teugel loopt kan je nog altijd contact hebben, maar als je je handen dan naar voor doet volgt het paard je hand niet, dat is achter de teugel lopen.

milo schreef:lachmar, wat een agressie bij jou zeg. ook wel eens commentaar gehad op jouw werk of voel je je gewoon aangesproken?
beetje minder mag ook hoor.
dat mensen geen commentaar mogen hebben als ze zelf niet internationaal lopen vind ik echt grote onzin.
lachmar schreef:Dan heb je toch ook geen contact meer als je je hand naar voren doet en hij volgt je hand niet![]()
Salinero doet dit overduidelijk wel, dus is het niet achter de teugel lopen

Dus sorry als je dacht dat mijn commentaar negatief was bedoeld op jou ofzo, want dat was helemaal het geval niet.

). Maar zo is het mij eens een keer uitgelegd. Citaat:Volgens mij ben je jaloers...snap ik best hoor tis ook niet niks wat ze allemaal gepresteerd heeft...
Niet banketstaaf bedoeld hoor maar het komt zo over...
Groetjes, Conny
Belli schreef:Ik ga ff iets herhalen voor de500 ste keer
Anky, Edward, Isabelle Werth, ... som ze maar op.
Allemaal rijden ze goed, en op een andere manier, de kans dat Edward net als Anky rijdt is groot omdat hij er les van krijgt. Isabelle Werth heeft weer een heel andere manier. Ulla Salzgeber ook. De "ANKY-METHODE" werkt niet bij iedereen, ik heb ze ook al uitgeprobeerd en ik word knetter na een kwartier, maar bij mijn paarden, werkt mijn methode, dus waarom lastig doen. Bij Anky werkt haar methode, die weer anders is dan die van Isabelle & Ulla, maar bij hen werkt hun methode net zo goed. Het gaat erom wat je past. Je mag ook niet vergeten, dat deze paarden een luizeleventje hebben, het is waar dat ze hard moeten werken, maar wij moeten ook hard werken voor onze centjes, niet soms?
Tuurlijk mag er commentaar gegeven worden op Anky, Edward, ... maar gooi pas stenen als je jezelf niet kan bekogelen. En remember... op bokt geld een regel zeker heel goed. De beste stuurlui staan aan wal.... Waar of niet waar?
Naar mijn mening waar!
Zoals hierboven gezegd heeft Anky haar methode, en ja... die is soms hard, maar het werkt wel, anders zou ze niet aan de top staan... het gezever over een "ongelukkig" paard (gaaf als je dat op een foto kan zien trouwens) isbullshit! Als een paard ongelukkig is he... dan geraak je niet aan de top. Prent dat er maar in, das gewoon onmogelijk. Ze krijge trouwens bij de meeste 3 keer voer per dag, goeie schelle hooi e.d., ze komen los in de wei, ze hebben hun eige "shetland"vriendje (sommige) en ga zo maar door. Ongelukkig nee dat zijn ze niet, soms wel op hun tenen getrapt, maar ja wie is dat niet soms?
x
door_ schreef:precies precies!!!!!
Dames, dit is toch geen commentaar op Anky zelf???
Er zijn gewoon mensen geen fan van dr rijstijl!
Smaken verschillen toch?
Citaat:voila!
Citaat:Ik noem je ook niet jaloers hoor !!!
Snoevie schreef:okey is de hele kwestie nu een beetje uitgesproken?
enne ik denk dat de meesten hier jaloers op een gezonde manier zijn

(of die ik ze kon leren, want dat betekent dat ik beter zou rijden dan ik nu rijd) . Maar om nou internationaal te rijden
niet op dat niveau in elk geval, dekn dat het verschrikkelijk zwaar is voor paard en ruiter! En of ze der zoveel mee verdiend? en een buitenritje zal der ook niet meer inzitten vrees ik? 
ze komt dichtbij maar z'is niet perfect