Hey,
Hier krijg je mijn commentaar met hopelijk een goed onderlegd argument.
Zelf rijdt ik een grote shetlander en ben 1.58, een lichtgewicht van 43 kg. Ik vind ditzelf ondanks het storende zicht en de uitleg niet kunnen. Volgens mij moet ze de shetlander op de één of andere manier toch hinderen. Even rondhobbelen is goed, oké, daar ga ik met akkoord maar het paardje zal toch wel af en toe eens een been tegen zijn knie aan moeten voelen komen?
Mijn mening wordt niet veranderd want dit is natuurlijk een persoonlijke mening. En je gaat me ook niet kunnen vertellen dat dit paardje daadwerkelijk super véél plezier heeft (let op: ik zeg niet niet) in het rijden. Zoals eerder vermeldt op de 1ste pagina (ik heb alle antwoorden niet doorgelezen) is er hier meer ruiter dan paard. Een body-warmer kan het been vertekenen, maar excuseer, de benen zien me er ook niet al te dunnetjes uit.
Shetlanders zijn sterk, dat hoeft men mij niet bij te brengen, ik vind het erg gewoon ontoepasselijk uitzien en trek vanuit dat standpunt en persoonlijke ervaring een mening.
(Ik kan er tegen dat ze me nu hier op mijn mening aanvallen, dan wel met de PB-knop

)