Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lekker schuimen en hij heeft er ook wat meer respect voor
Essie schreef:Ik ben bij een clinic geweest over de mylerbitten. Erg interesant, maar ik vond de bitten heel erg duur. Bij de ruitersportzaak (die ook de clinic gaf) kon je zo'n bit voor 2 weken "huren" om het uit te proberen.
Ik geloof dat Heleen (geloof dat dat ook haar bokt naam is) zo'n bit heeft!
Ik vond het in ieder geval erg interesant!
Antheman schreef:Buitenzinnig heeft ook nog 3 Mylers te koop!
gamble schreef:Antheman schreef:Buitenzinnig heeft ook nog 3 Mylers te koop!
Welke maten en welk bit?
zoek nog een myler voor corenzo d pony dat op wedsrijden gebruikt mag worden.
Sjafrane schreef:Sjafrane schreef:Hallo. Ik heb ook een mylerbit met gleuven en een lichte tongboog. Doen jullie de teugel door de gleuven of niet. want daar door krijg je een hefboomwerking toch?
Ik wel, anders had ik hem wel zonder sleuven gekocht.
Sjafrane schreef:Hoe kochten jullie het bit uit amerika via myler of e-bay.
NathalieW schreef:dus je kunt hem dan gewoon zo daar bestellen en zij zorgen voor de rest als het ware?
ik wil ook graag een mylerbit kopen voor mijn jonge paardje, hij wil niet aan de teugel en dan ga ik ook zo spannen omdat hij zo op mn handen gaat hangen... ik dacht aan een comfort snaffle myler bit? die zijn dus ook ong. 90 euro?! kan iemand mij pben als je wat weet?
Ik heb veel grondwerk met hem gedaan) Hij staat nu lekker vrij te zijn op het land. ..dus een mooi moment voor mij om wat 'bit-onderzoek' te doen....Citaat:NathalieW schreef:
dus je kunt hem dan gewoon zo daar bestellen en zij zorgen voor de rest als het ware?
ik wil ook graag een mylerbit kopen voor mijn jonge paardje, hij wil niet aan de teugel en dan ga ik ook zo spannen omdat hij zo op mn handen gaat hangen... ik dacht aan een comfort snaffle myler bit? die zijn dus ook ong. 90 euro?! kan iemand mij pben als je wat weet?