Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sassie22 schreef:Ik vind het een erg vervelende bewoording, een 'kankeraanval' ..
sassie22 schreef:Ik vind het een erg vervelende bewoording, een 'kankeraanval' ..
Debo schreef:ach ja levend of dood, piaffe of niet, 8 of 9 jaar, staart of geen staart, wit of grijs....... ik vind t een schitterend paard
Haha!!!pharagirlke schreef:waar woont ze? hier in Belgie mag je nl wèl met een hengst starten. Onderling zoiezo maar hier ook officieel.
Soda schreef:De laatste keer dat ik op de kaart keek lag Klazienaveen niet in Belgie....

Nono schreef:ehm.. even over hengst uitbrengen op wedstrijden , ik heb hte opgezocht want wil volgendjaar zef ook op een hengst gaan rijden dus heb ik dat opgezocht.
pony's moet je minimaal 12jaar zijn en wp hebben in de L2
paarden moet je minimaal 14 zijn en ook een wp hebben in de L2
geloof ook neit om eerlijk te zijn..
damnos schreef:
nou eigelijk geloof ik het owk niet..
Het is eigelijk onmogelijk dat je die moeilijke oefeningen kunt..
ik ben 14 rijd al 7jaar en kan dat zelfs niet laat staan dat jij 6 jaar jonger bent en dat wel kunt:s.. maarja..
en op die eerste foto waar je dat paardje poetst daar lijk je veel groter dan als je er eenmaal op zit:s.. kan dat heel toevallig een ander zijn![]()
nouja en volgens mij is een paard aan de teugel rijde niet zo heel moeilijk toch als je de piaff kent:s

damnos schreef:nou eigelijk geloof ik het owk niet..
Het is eigelijk onmogelijk dat je die moeilijke oefeningen kunt..
ik ben 14 rijd al 7jaar en kan dat zelfs niet laat staan dat jij 6 jaar jonger bent en dat wel kunt:s.. maarja..
en op die eerste foto waar je dat paardje poetst daar lijk je veel groter dan als je er eenmaal op zit:s.. kan dat heel toevallig een ander zijn![]()
nouja en volgens mij is een paard aan de teugel rijde niet zo heel moeilijk toch als je de piaff kent:s
) En is aan de teugel rijden nu zo belangrijk voor jullie??? Als ze zich er verder niet mee bezig houd en gewoon lekker een beetje wilde rijden, dan kan ze ook gewoon meegedaan hebben aan die wedstrijd voor de lol...
Hihi