leuke zomer foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne_Kees

Re: leuke zomer foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:06

Maarr waar zie jij HAAR commetaar geven op deze shet + ruiters Rolleyes
Ze heb et in het algemeen,, sommige mensen Dus dat hoeven niet de mensen uit dit topic te zijn >;)

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:09

@ Loveramona, ik vind dat jij nog gewoon op je shet past, en hoe charmant de foto ook is (overgang) je zit er normaal op, zonder dat je je shet hinderd.

en voor degene die dit topic hebben geopend, natuurlijk mag je lol hebben tijdens het rijden, maar wat jullie doen is geen lol hebben tijdens het rijden , maar 'rijden' tijdens het lol hebben. En dan is het dus geen rijden meer. Dus ga de volgende keer maar op elkaars rug paardje spelen en laat die shet met rust.

dimola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 14:27

HeJ!..Sorry hoor maar ik vind dit ECHT ZIELIG! hier wordt ik ook boos om die pony is al niet zo mega stevig gebouwd zo te zien ik vind hem/haar te dun..tenminste ik heb liever een iets vollere shet als zo'n dunne!En ik heb zelf een verzorgshet gehad die was altijd zo dun en is vanzelf dikker geworden hoor gewoon genoeg eten geven en af en toe op het landje zetten!Daar reed ik ook op maar ik ben maar 1.60 en weeg 40 killo dat vind ik nog wel gaan en ik was ook niet zo groot!Maar dit is echt zielig!Kijk zelf toch is goed joh!Je ziet dat je met je benen IN DE WEG ZIT! En de pony zal het heus niet geweldig vinden zo'n reus op z'n rug!En dan nog voor een paar x per week! Arm beest! Sorry dat ik zo bot reageer maar dit is toch zielig met deze foto's vraag je om deze reactie's!!! Boos! Bloos

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 16:45

xSuusx schreef:
En nog maal! ben je het er niet mee eens of vind je het belachelijk of stom REAGEER dan aub niet bvd.

Je weet vooraf als je foto's op Bokt plaats dat je ook kommentaar kunt krijgen wat je eigenlijk niet wil horen.
Je weet ook dat als je foto's van shet's op bokt zet met daarop tieners dat je kommentaar kunt krijgen omdat er veel mensen zijn die dat niet vinden kunnen.
Neemt natuurlijk niet weg dat er wel een beetje gelet kan worden hoe je dingen zegt.

Maar aangezien dit topic onderhand al een flink welles nietes spelletje aan het worden is sluit ik het topic. Misschien is het verstandg om eens een topic op een van de andere fora te starten, wat wel en niet kan met ene shet. Dan kan in dat topic gediscusieerd worden en kan hier reactie komen op de foto's