Illyria schreef:misschien moet ik mij er niet in mengen, maar volgens mij lezen jullie niet helemaal wat jullie typen. jullie zeggen dat Miigurl ruzie zoekt, maar jullie moeten eens gewoon lezen wat jullie nou zelf hebben getypt. jullie kraken de hele manege af. ik vind het best zielig. als je zelf niet op die manege rijdt, hoe kun je dan weten hoe er les word gegeven en hoe die paarden zijn. die vos en haf zijn niet zoals gewone manegepaarden heel lief en doorsnee beginnerspony's. het zijn hele ondeugende paarden die niet luisteren. en het zijn geen stakers omdat er getrokken word aan de teugels maar er word aan de teugels getrokken omdat ze staken. en dan kun je niks beginnen met beenhulpen of een tikje. dan gaan ze gewoon een andere kant op. als hij dan een andere kant op moet kun je beenhulpen geven wat je wilt maar als hij vingers zou hebben dan zou hij zijn middelvinger opsteken en zeggen f*ck you! ik doe lekker waar ik zin in heb. dan kun je niet zomaar even een tikje geven want dan denkt ie, oew dat kriebelt en loopt hij gewoon door naar de kant waar hij heen wil. het is dus niet altijd een staker die denkt, ik ga zomaar ff stilstaan, maar ook een pony met een eigen willetje waar een beetje beenhulp of een tikje met de zweep niet bij helpt.
heel leuk maar eigenlijk zijn paarden heel gevoelig, ze voelen een vlieg zitten (weer? ja alweer
) maar ik kraak niet de hele manege af, ik heb toch niet gezegt dat het leijke paarden zijn en ze heel zielig ztaan en blabla, nee, die les vond ik erg slecht, en heel toevallig ging het met die andere pony's ook niet goed, de ene bokte nog hoger dan de andere en ervandoor gaan en staken, niet alleen die 2, meerdere deden het..... en ik snap ook best waarom, en heb ook bewondering voor die pony's. stel je voor dat jij daar stond en dat werk moest doen......