Shet hengst in actie..!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:40

Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen... Volgens mij komt er ook nog is veel onzin in voor over dat het "Zieluhg" zou zijn.. *LOL*
Wat is nou het verschil tussen een shet of een gigantisch paard??! Behalve de maat dan..
Ik heb zelf ook een shet met Supertje en die ga ik van het voorjaar inrijden en dan zal ze ook vaak aan de bak moeten.. Springen, dressuren.. enz.. Aangespannen zal ook nog wel gebeuren..
Ik heb haar toch zeker niet gekocht om voor de sier in een wei-tje te zetten..!? Ze zal net zoveel gaan werken voor de kost als mijn grote knol..
Ik vind het hartstikke leuk als mensen zo actief bezig zijn met een shet!! Daar zijn ze toch voor!? Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:44

Ja echt ziek joh hoe sommige 'Penny meisjes aka Huppelkutjes in real life er over denken baaah Misselijk

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:51

LuckyandMiej schreef:
Goh het was ook niet als exsuus bedoelt! Was maar een grapje

gohh dit oowk

LuckyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:22

Goh, wat is iedereen hier toch aardig! Haha! Of de ene het nou zielig vin of niet! Dino (de shet) von t hartstikke leuk en daar gaat het toch nou op? Achja, je kan het zielig vinden.. Maar wat is dan zielig? Het is toch zielig als je de shet niet meer laat springen, wat hij hartstikke leuk vind!! Naja, het ziet dr super uit! OK dan! En het was erg leuk, dat springen met hem Haha!