Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

runningkawa schreef:Mag jij dat stukje in het regelement opzoeken en hier neer zetten
je krijgt een ...appeltaartals je dat lukt
.

runningkawa schreef:Persoonlijk kan ik niks vinden over min. stokmaat bij paarden.
Vandaar dat ik het hier wel zou willen zien
Dus als ik nu met een shet ga starten, moet ik dat bij de paarden en zou dan dus door kunnen stromen naar de M of Z
Bij de pony's heb je idd dat je met je shet niet verder kunt dan bepaald nivo, maar bij de paarden staat daar niks van geschreven. Dus zou het moeten kunnen lijkt me.
sherwood schreef:whahahahahaha sorry hoor, ik ga geen woord zeggen over wel of niet M1 met die shet van jou, maar wat zie jij er nog jong uit voor iemand van 24Ik ben zelf namelijk ook 24 en ik ben wat klein voor mijn leeftijd, maar jij slaat alles zo te zien!

) sherwood schreef:whahahahahaha sorry hoor, ik ga geen woord zeggen over wel of niet M1 met die shet van jou, maar wat zie jij er nog jong uit voor iemand van 24Ik ben zelf namelijk ook 24 en ik ben wat klein voor mijn leeftijd, maar jij slaat alles zo te zien!
bliksemluver schreef:ja ze zou op haar 4e gestopt zijn met groeien
(staat paar pagina's terug)
baroen schreef:een groeistop, das ff wat anders dan stoppen met groeien....
ff buiten het feit of deze shet nou wel M1 is of niet, stel dat ze wel 24 is, en idd er erg jong uit ziet, misschien heeft ze daar best wel problemen mee, erg leuk om er dan zo overheen te walsen...