Valt ze ..... of niet??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:20

Dan heeft ze wel mazzel gehad. ASch dat moet je soms ook wel hebben.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:21

louskeh schreef:
Haha sorry mensen ik ben heel de dag op stal geweest Tong uitsteken
ff over dr cap nog.... da moet ze zelf weten hoor maar goed
Ze is dus NIET gevallen Tong uitsteken
En eingelijk ook niet bijna :d
Jacky stond vrijwel meteen stil toen ze iest of wat schuin zat dus Tong uitsteken
Veeel geluk gehad
En Ja ik weet dat t anders had af kunnen lopen en ja ik weet dat ze beter n cap op had kunnen doen.
Maar hier is t antwoord iig sorry dat t zo lang duurde Tong uitsteken

ze lijkt me vrij jong, dan moet jij toch eigenlijk zo verstandig (en oud en wijs genoeg enzo) zijn om te zeggen dat ze haar cap op moet als ze op jou paard rijdt. Ik voel mezelf altijd verantwoordelijk als iemand op mijn paard rijdt en diegene moet dan van mij (in ieder geval als ze minderjarig is) altijd een cap op.

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 22:21

MissSisa schreef:
Louskeh(zij opende deze topic)zei:
Dat ze geen angst kent... Dat weet ik Schijnheilig
Jaja zoals ik al zei angst kent ze niet Tong uitsteken

Nou en dat vind je zeker stoer???
Zonder cap om stoer te lijken!!!
Zonder zadel durf ik ook nog wel te springen.
Maar zonder cap???
Nee leiver een mietje en mijn hoofd voor de rest van mijn leven nog heel.
Das veel belangrijker!!! Dan om stoer te lijken.

Nou ooow wat zijn wij stoer ..!!! Bwuhh egt wel ....
Als je je eige dr aan ergert ga dan ergens anders van die leuke antwoorden achter laten...

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:22

louskeh schreef:
Nou ooow wat zijn wij stoer ..!!! Bwuhh egt wel ....
Als je je eige dr aan ergert ga dan ergens anders van die leuke antwoorden achter laten...

idd..

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:24

MENSEN DOE NIET ZO MOEILIJK ALLEMAAL OF ZE WEL OF GEEN CAP DRAAGT..... EN ZEKER DIE DINGEN ALS IK HOOP DAT ZE GOED HARD GEVALLEN IS ENZO...... zonder cap rijden is niet slim dat weet ik maar zon opmerking maken betuigd ook niet veer verstand.... maarja da zal wel aan mij liggen
bemoei je met je eigen leven dat is als het goed is al vol genoeg en zo niet ga een hobby zoeken

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:34

eind goed al geod , dus gedaan die zever over die tok plss. zou wel es willen weten van MissSisa of zij nooit zonder tok rijdt of springt. nog nooit gedaan???? zou ik sterk betwijfelen

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:36

lubbie schreef:
je kiest er zelf voor om zonder of met tok te rijden. Ik haat het als mensen daar derect commentaar over geven, je kan even goed mors dood zijn met tok, het helpt, maar zal ook niet HET levensreddende middel zijn. Als je zondre tok rijdt zal je wel weten wat je doet, eigen risica, eigen schuld en ik denk niet dat ze dat doet om stoer te doen. Wie doet het wel eens niet, zonder tok rijden. Dus over die tokken zou ik toch wel maar stoppen met commentaar te geven :S

tok Verward is dat belgisch voor cap?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:54

Ja Tok is belgisch voor cap. Hoorde ik een paar jaar geleden van een belgisch meisje op ponykamp. Had het maar over een Tok. Wij allemaal kijken van: Wat si een tok???

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:00

oeps sorry Haha! Cap dus, zal er op letten Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:16

Een tok is hier iets anders Haha!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:18

Justy schreef:
Een tok is hier iets anders Haha!

Ik wou net zeggen, en tok is hier in nederland iets heeeeeel anders. Al beschermd het wel Schijnheilig

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 00:15

Mensen, wat word hier nou mee bereikt! Helemaal NIETS!
Het is inderdaad niet slim van dat meisje om geen cap op te doen maar gelijk 6 pagina's vol lopen te "bleren" dat het onverstandig is... na 2 reacties is dat ook wel duidelijk! Het is eigen risico, als dat meisje binnen de kortse keren in het ziekenhuis ligt, eigen risico!! Ik draag zelf altijd een cap omdat ik het risico niet wil lopen morgen in het ziekenhuis te liggen met hersenletsel of misschien nog wel erger! Laat die mensen gewoon... Sorry hoor! Maar ik wilde even mijn mening kwijt! Lachen

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 01:18

ach ja, idd ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, maar kan me de reacties ook wel voorstellen.... ik heb er bij gestaan dat een meiske van haar pony stuiterde, met haar caploze koppie op een metalen staander, ja dat was een fraai gezicht....was ik erg blij mee dat ik dat mee mocht maken, dus wat betreft eigen verantwoordelijk? ja tuurlijk, maar bedenk wel dat wanneer het mis gaat er wel anderen moeten zijn die de boel mogen opruimen....

ben blij voor der dat ze niet is gevallen, hoop dat ze ook wat goeds uit de negatieve reacties haalt en gewoon dat cappie op zet...Knipoog

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 01:42

mooneyes schreef:
tok Verward is dat belgisch voor cap?

haha Haha!
ja hoor
wij zeggen tok!
en over dat gezaag
het meisje hoeft persé tog niet met tok(cap Tong uitsteken )te rijden
aub zeg waarom weer al dat gezever Haha!
vind het erg coole foto's

en waarom verder zagen
ze bleef zitten! Haha! en niets gebeurt

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 07:54

Vind het wel een gave foto om bij te vertellen dat ze niet gevallen is! Ligt er dus eigenlijk aan dat het een momentopname is, als ie daarna bijna meteen stil stond.

Verder vind ik het onzin om te zeuren over de cap. Het is HAAR verantwoordelijkheid. Je kunt haar vertellen dat je het niet slim vindt, maar je hebt er verder niks mee te maken. En dokters zijn er om mensen te genezen. Bovendien komen alle ongelukken door mensen die iets doms doen. Dokters vinden het heus niet erg om mensen te genezen, dat is hun werk. En dat is haar vraag toch niet? Je kunt haar vriendelijk adviseren een cap te dragen en als dat al gebeurd is hoef je dat niet meer te doen. En als je zegt 'ik hoop dat ze hard valt' dan ben je wel heel gemeen.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 08:03

supertygetje schreef:
Vind het wel een gave foto om bij te vertellen dat ze niet gevallen is! Ligt er dus eigenlijk aan dat het een momentopname is, als ie daarna bijna meteen stil stond.

Verder vind ik het onzin om te zeuren over de cap. Het is HAAR verantwoordelijkheid. Je kunt haar vertellen dat je het niet slim vindt, maar je hebt er verder niks mee te maken. En dokters zijn er om mensen te genezen. Bovendien komen alle ongelukken door mensen die iets doms doen. Dokters vinden het heus niet erg om mensen te genezen, dat is hun werk. En dat is haar vraag toch niet? Je kunt haar vriendelijk adviseren een cap te dragen en als dat al gebeurd is hoef je dat niet meer te doen. En als je zegt 'ik hoop dat ze hard valt' dan ben je wel heel gemeen.

heb je mijn stukkie ook gelezen? ben het ook met je eens dat het na tien keer zeggen hoe stom het is wel genoeg is, maar oke, iedereen wil zijn zegje kunnen doen....

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 10:33

even over die cap ik heb er zoveel over gelezen dat het moet bla bla bla,ik vindt dat ze dat helemaal zelf moet weten,en dat jullie er bijna 6 volle pagina's aan besteden om tezeiken over die cap vindt ik echt belachelijk,
tuurlijk ik ben het met jullie eens dat het eigenlijk zou moeten als er wat gebeurd verzekeringstechnisch kun je een hoop gezeik krijgen
ik rijdt zelf al jaren zonder cap heb m alleen op wedstrijd op,en straks weer ff een paar maandjes als ik mn kereltje ga inrijden OK dan!

maar alsjeblieft hou op over het gezeur wel/niet dragen van zo'n ding
het is eigen verantwoording terwijl we diep in ons hoofd allemaal weten dat je ereen op moet Ach gut

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 12:32

maartjuh schreef:
Ik wou net zeggen, en tok is hier in nederland iets heeeeeel anders. Al beschermd het wel Schijnheilig

wat is een tok in het nederlands Tong uitsteken

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 12:39

**gaap** wat een lang saai topic.......
over of ze nu wel of niet valt.....of ze nu wel een cap moet dragen of nie
....hmmm...

wel leuke fotos !!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 12:51

Renee_vd schreef:
**gaap** wat een lang saai topic.......
over of ze nu wel of niet valt.....of ze nu wel een cap moet dragen of nie
....hmmm...

wel leuke fotos !!

nu heb je de topic nog langer gemaakt Tong uitsteken;) haha, graptjen Knipoog

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 12:54

Ja idd, en wat dan zo grappig is, mensen die zeggen dat het wel genoeg gezegd is dat zonder cap rijden onverstandig is enzo en die dan eigenlijk voor de 100ste keer zeggen dat het wel genoeg gezegd is (volg je nog Tong uitsteken)

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 13:00

Sylleke schreef:
Ja idd, en wat dan zo grappig is, mensen die zeggen dat het wel genoeg gezegd is dat zonder cap rijden onverstandig is enzo en die dan eigenlijk voor de 100ste keer zeggen dat het wel genoeg gezegd is (volg je nog Tong uitsteken)

Hahah jaa ik volg je zeker..!!
en je hebt helemaal gelijk maarja...
Wij weten zelf ook wel dat t onverstandig is.
Maar goed Lachen

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 13:02

beautylover schreef:
volgens mij valt ze niet Haha!
de meeste paarden beginnen na de weigering te draven of..stappen dus ik denk dat ze blijft zitten OK dan!

heee ik had het ongeveer juist Clown

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 13:07

een tok is een stuk bescherming voor een man zn zaakiej Knipoog ( ghehe zijn geslachtsdeel)
hoe heet dat bij jullie dan in belgie Tong uitsteken

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 13:15

beautylover schreef:
heee ik had het ongeveer juist Clown

Hahah jaa Lachen
Somige paarden doen t ook wel heeel anders Clown
Die van mij... ook op de foto die naait er kaaay hard uit als die weigerd haha
Maar zo heb je er volgens mij niet zoo heel veel
Gelukkig Lachen