Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
louskeh schreef:Haha sorry mensen ik ben heel de dag op stal geweest
ff over dr cap nog.... da moet ze zelf weten hoor maar goed
Ze is dus NIET gevallen
En eingelijk ook niet bijna :d
Jacky stond vrijwel meteen stil toen ze iest of wat schuin zat dus
Veeel geluk gehad
En Ja ik weet dat t anders had af kunnen lopen en ja ik weet dat ze beter n cap op had kunnen doen.
Maar hier is t antwoord iig sorry dat t zo lang duurde
MissSisa schreef:Louskeh(zij opende deze topic)zei:
Dat ze geen angst kent... Dat weet ik![]()
Jaja zoals ik al zei angst kent ze niet
Nou en dat vind je zeker stoer???
Zonder cap om stoer te lijken!!!
Zonder zadel durf ik ook nog wel te springen.
Maar zonder cap???
Nee leiver een mietje en mijn hoofd voor de rest van mijn leven nog heel.
Das veel belangrijker!!! Dan om stoer te lijken.
lubbie schreef:je kiest er zelf voor om zonder of met tok te rijden. Ik haat het als mensen daar derect commentaar over geven, je kan even goed mors dood zijn met tok, het helpt, maar zal ook niet HET levensreddende middel zijn. Als je zondre tok rijdt zal je wel weten wat je doet, eigen risica, eigen schuld en ik denk niet dat ze dat doet om stoer te doen. Wie doet het wel eens niet, zonder tok rijden. Dus over die tokken zou ik toch wel maar stoppen met commentaar te geven :S
is dat belgisch voor cap?
supertygetje schreef:Vind het wel een gave foto om bij te vertellen dat ze niet gevallen is! Ligt er dus eigenlijk aan dat het een momentopname is, als ie daarna bijna meteen stil stond.
Verder vind ik het onzin om te zeuren over de cap. Het is HAAR verantwoordelijkheid. Je kunt haar vertellen dat je het niet slim vindt, maar je hebt er verder niks mee te maken. En dokters zijn er om mensen te genezen. Bovendien komen alle ongelukken door mensen die iets doms doen. Dokters vinden het heus niet erg om mensen te genezen, dat is hun werk. En dat is haar vraag toch niet? Je kunt haar vriendelijk adviseren een cap te dragen en als dat al gebeurd is hoef je dat niet meer te doen. En als je zegt 'ik hoop dat ze hard valt' dan ben je wel heel gemeen.
Sylleke schreef:Ja idd, en wat dan zo grappig is, mensen die zeggen dat het wel genoeg gezegd is dat zonder cap rijden onverstandig is enzo en die dan eigenlijk voor de 100ste keer zeggen dat het wel genoeg gezegd is (volg je nog)