mooneyes schreef:einde discussie![]()
![]()
![]()
hoop ik:D
succes met haar verder!
nog niet dus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Redgirl schreef:Trouwens, ik wil nog even reageren op dat mensen zeggen dat ik maar met een slof moet rijden.
Zelf vind ik eigenlijk dat ik daar mijn handen niet stil genoeg voor kan houden enzo. Daarom ben ik daar heel voorzichtig mee omdat je zoveel kan verzieken met een slof.
Ik heb het wel één keer geprobeerd met slof maar vond het helemaal niet fijn en Pris werd er alleen maar onrustig van met dr hoofd. Waarschijnlijk omdat ik er niet goed genoeg mee kon rijden.
xxsummyxx schreef:eigenlijk maak het toch niet zoveel uit..
dat paard leert het miss dan wel net als wat je bij beaut deed![]()
ontopic leuk paard!
ziet er ook leuk uit hoor
Astragirl schreef:Ik vind het toch geen goed idee Vajramani om te rijden op een kruepel paard. Dan belast je dat been juist nog serker i.p.v beter te maken. Hoe kan je 100% zeker weten dat ie geen pijn heeft als hij zo idioot doet als je erop stapt?
Wat betreft de touwtjes. Ik vind dit persoonlijk ook niet zo'n goed idee, maar dan meer vanwege het gevaar in panieksituaties. Een touwtje krijg je vanaf het zadel niet zo snel los. Heb dus het voorstel gedaan van de slofteugel, maar als je hier niet mee kunt rijden dan kun je daar ontzettend veel mee kwaad doen. Door de touwtjes er aan te doen, blijft dit paard rustig en gaat niet zo snel ouwhoeren, want energie over heeft ze zeker wel! Alleen als ze gaat gek doen, wordt de pees teveel belast en daar schiet je ook niks mee op. Die moet juist herstellen. En voor jezelf: het lijkt me ook niet zo leuk om op een druk, springerig paard te zitten die energie over heeft en alleen maar mag stappen. Dan ben je denk ik elke keer met elkaar in gevecht.Vajramani schreef:Omdat ze ook als een gek tekeer kan gaan in het land. Ook dan belast ze dat been. Naderhand is het dan niet zo dan ze dan meer kreupel loopt of het been ontziet. Als zij echt last van dat been heeft dan doet ze dit niet. Zij heeft in Januari dit been gebroken, het bot zit nu wel aan elkaar.
Mijn paard doet idioot uit vreugde. Zij is nu jaloers als ik met een ander paard bezig ben.
Bovendien weet ik niet wat jij onder rijden verstaat. Bij dit paard stap ik alleen, een minuut of 10/ 15.
Sylleke schreef:Altijd gelijk dat gezeur.
Wacht nou is eerst lekker de reactie af.
Als de Da het zegt, dan zal het toch wel zo zijn niet?
En de bijzetteugel hangt vaak slap, dus what's te problem? Oh ja, en dit stond btw in het bericht:
Ik wil het natuurlijk ook graag weten, maar oordeel niet voor je iets meer weet.
Wel een leuk paardje trouwens.
Yvonniej schreef:wat een gezeur constand...
meid, je hebt een super leuk paardje, ik wens je echt superveel succes en hoop dat ie snel weer beter is..
ps 'ruitje'=> enne hangt jou paard niet heel erg in je bijzet aan het longeertouw?
...en dan andere mensen beschuldigen van gezeur.... >;)
Astragirl schreef:Ok , maar in het land is er geen ruiter van ...kg die op haar rug zit en zo haar been belast. Ik zou toch uitkijken ermee, en niet te snel meer willen, heel rustig opbouwen zoals je zegt met stappen. En blijft ze onregelmatig zou ik toch zeker stoppen met rijden.
mesastamp schreef:echt bokt dit, ik vind dit zo jammer he.... zodra er een hulpmiddel gebruikt wordt is er altijd direct commentaar van bokkers... altijd hetzelfde. sorry dit is offtopic...
ik wilde wel even zeggen dat ik het een heel chique paardje vind en benieuwd was naar de afstamming, vind hem echt heel leuk.. sucses met het opbouwen komt vast helemaal goed!

mesastamp schreef:echt bokt dit, ik vind dit zo jammer he.... zodra er een hulpmiddel gebruikt wordt is er altijd direct commentaar van bokkers... altijd hetzelfde. sorry dit is offtopic...
ik wilde wel even zeggen dat ik het een heel chique paardje vind en benieuwd was naar de afstamming, vind hem echt heel leuk.. sucses met het opbouwen komt vast helemaal goed!
. Je hebt het beste met je paardje voor en je denkt na over wat je doet, als ik jou reacties zo lees. En na jouw uitleg ben ik van mening dat het helemaal niet erg is dat je haar met touwtjes rijdt. Eerder verstandig
. En ik vind het ook een heel mooi paardje!
.Ik weet zelf hoe vervelend het is om een langdurig geblesseerd paard te hebben.......... en dat het heel moeilijk is te bepalen wat je nu wel en wat je nu niet van je paard kan vragen. ponylovertje schreef:Ik heb alle reacties gelezen, en ik denk dat je goed bezig bent. Je hebt het beste met je paardje voor en je denkt na over wat je doet, als ik jou reacties zo lees. En na jouw uitleg ben ik van mening dat het helemaal niet erg is dat je haar met touwtjes rijdt. Eerder verstandig
. En ik vind het ook een heel mooi paardje!
Ik hoop dat ze snel weer helemaal beter is.Ik weet zelf hoe vervelend het is om een langdurig geblesseerd paard te hebben.......... en dat het heel moeilijk is te bepalen wat je nu wel en wat je nu niet van je paard kan vragen.
Succes verder!
ruitje schreef:>;) .....Vraag me toch af hoe een paard bij jou in een elastiek kan hangen,dat gaat namelijk door de bitringen heen zodat een paard zich niet kan vastzetten en er dus niet in kan hangen...en dan andere mensen beschuldigen van gezeur.... >;)
Dus PLEASE,geef me meer nuttig commentaar waar ik wat aan heb