Inge op hipiade in de Z2 *goede kwaliteit foto's*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 23:13

crossmonster schreef:
leuke pony, hoofd had ietsje kleiner gemogen Tong uitsteken maar het totaal is wel mooi
ik vind de foto's niet de allerbeste, jammer dat ie achter te weinig doet, in je profiel staan betere foto's waarbij die meer over de rug loopt, en er duidelijker ontspanning heerst
wat anoukie geloof ik al zei, je cap zou wat rechter mogen, nu lijkt het net alsof je heel verwaand bent, omdat je je hoofd zo omhoog houd, waarschijnlijk vanwege je cap die dus iets tever naar voren hangt
heel veel succes in je verdere sportcarriere!

over die cap ben ik het eens met crossmonster Tong uitsteken verwaande troela Knipoog
nee ken inge persoonelijk goed en verwaand of arrogant is ze totaal niet Haha!
maar die cap kan rechter, stom he dat hoedje niet meer mag...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:14

Ach, door die cap moet ze wel vooruit kijken, kan ze niet omlaag kijken Haha!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:16

crossmonster schreef:
leuke pony, hoofd had ietsje kleiner gemogen Tong uitsteken maar het totaal is wel mooi
ik vind de foto's niet de allerbeste, jammer dat ie achter te weinig doet, in je profiel staan betere foto's waarbij die meer over de rug loopt, en er duidelijker ontspanning heerst
wat anoukie geloof ik al zei, je cap zou wat rechter mogen, nu lijkt het net alsof je heel verwaand bent, omdat je je hoofd zo omhoog houd, waarschijnlijk vanwege je cap die dus iets tever naar voren hangt
heel veel succes in je verdere sportcarriere!

vraagje: heb je de fotows wel goed bekeken,, kijk eens hoe hij zijn achterbenen gebruikt,, dat beest vliegt bijna Ach gut
haha hij gebruikt zeker wel zijn achter benen anders kwam hij niet zo van de grond het gevoel op dat moment was ook dat hij onwys achter aan trekt dat doet hij anders ook altijd maar daar gaf hij nog wat extra gas Bloos

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:17

Tyrza schreef:
Ach, door die cap moet ze wel vooruit kijken, kan ze niet omlaag kijken Haha!

daarom Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:36

de afstand tussen de achterbenen moet nagenoeg gelijk zijn als tussen de voorbenen, bij deze foto's zie je een showdraf, waarbij de rug ietwat word weggedrukt.
word overigens door jury's vaak wel redelijk gepunt, maar rijtechnisch zou ie meer over de rug moeten lopen waardoor de afstand tussen de voorbenen en de achterbenen gelijker worden

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:44

Mooie foto's Inge, je hebt een mooie pony die mooi kan bewegen.
Alleen zoals al vaker gezegd je handen geven niet zo'n vriendelijk beeld, maar je pony loopt wel mooi bergop dus het zullen toch wel momentopname zijn.
Veel succes nog met de wedstrijden!

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:46

inkiepinkie schreef:
hey leuk dat ik je hier al tref
ik heb er wel zin aan jij ook?? al eerder bij Annemiek getraint??
wat heb je voor pony/ paard....... groetjes Knipoog

Ik heb een vosje van 1.58 (start bij de paarden) beetje een heethoofd af en toe. Nee heb nog nooit bij annemiek getraint, wel veel over gehoord, een vriendin van mij heeft daar een paar jaar geleden stage gelopen en dat scheen heel leuk te wezen. Ben benieuwd. Heb jij wel al eerder getraind bij haar??

Groetjes Marjan

Sushilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:46

Ziet er super uit hoor!zeg verder nietsIs het trouwens een New forest? die hebben over het algemeen een groter hoofd. Ik vind de pony er mooi uitzien hoor Knipoog succes verder!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:55

Hihi nice hoor Inge Knipoog Toch leuk dat Mel die van ons wilde maken!! Nou van mij weet je wel dat ik ze mooi vind Haha! En je gaat nog heel ver komen in de 1 1/2 jaar dat je nog mag!!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:17

Ik vind het er keurig uitzien, en ik zie veel, maar dan ook VEEL liever een amazone die dondersgoed weet wat ze doet, op een 7 jarige pony in het z rijden, als een pennymeisje op een oudere pony thuis rondrijden met een pony die voor geen meter loopt(en vaak zoveel mogeljik wedstrijden rijd om maar eeeindelijk is een winstpuntje te rijden)! Ik vind het een super beeld geven, en als je zo'n superbegeleiding krijgt, en een pony met zoveel talent hebt, weet ik heel zeker dat dat helemaal goed gaat komen!
Bij mij op stal staat trouwens een nu 9 jarige pony die op zijn 6e ook al zijn eerste EK liep! Super pony, met ook ontzettend veel talent, en die liep zelfs het EK nog met zijn hoeven in zijn neus;)

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:57

Supergave foto's!
Kon ik maar zo netjes rijden Haha! Haha!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 13:14

Destinietje schreef:
Bij mij op stal staat trouwens een nu 9 jarige pony die op zijn 6e ook al zijn eerste EK liep! Super pony, met ook ontzettend veel talent, en die liep zelfs het EK nog met zijn hoeven in zijn neus;)

Even offtopic.... omdat ik zo nieuwsgierig ben.. Schijnheilig Welke pony is dat dan?

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:47

Ik vind het een mooie pony hoor! Rijtechnisch zit ik nog lang niet op dat niveau, dus kan er weinig over zeggen.

Alleen ben ik het wel eens met de opmerking over je cap. En sjeeezz, wat kan JIJ boos kijken! Haha!
Dus: Knot wat lager, cap rechtop (vindt het een beetje sullig overkomen zo... alsof je niet weet hoe je hem op moet zetten) en een glimlach, en je bent helemaal leuk om naar te kijken!

Zet hem op!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:47

gokje.... Sandokan

Jiggle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:48

Nou ik vind er niet zoveel aan... aan die foto's.
Je steekt je tenen naar buiten en zit te ver achterover. Ook hang je aan de teugels.. Erg jammer

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:58

Ik vind het mooie foto's ook een onwijs mooie pony. nu al in de Z2 daar gaan we vast meer van horen!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:04

Jiggle schreef:
Nou ik vind er niet zoveel aan... aan die foto's.
Je steekt je tenen naar buiten en zit te ver achterover. Ook hang je aan de teugels.. Erg jammer

*diepe zucht*

Die tenen worden naar buiten gestoken omdat ze wat korter zit. Anders zouden haar voeten ver onder de pony uitkomen.
Te ver achterover hangen is ook lariekoek. Dan zou Marlies van Baalen zeker ook te ver achterover zitten? De zit van de amazone is wat stijfjes omdat ze iets te netjes wil zitten.

Van hangen is geen sprake, ze sluit de pony op in de uitgestrekte draf omdat deze zich wat sterk maakt (wat logisch is).

Doe jij het haar maar eens na, dan spreken we elkaar nog wel eens...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 16:47

Succes met je laatste anderhalf jaar! Ik vind het heel knap wat je bereikt heb, en wilde dat ik het je nadeed! GEniet er van!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:06

stoere en mooie pony man en met zo'n leeftijd al op zo'n niveau..

alleen ben ik het met de rest eens...
ik vind haar houding niet mooi..
lijkt idd alsof ze hangt.
haar handen zitten heel erg laag.
als ze met haar handen hoger rijd, dan ziet het er al een stuk netter uit..

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:07

hey inge wat ik me eigenlijk afvraag he. waarom start jij niet met een hoedje. lijkt me je heel mooi staan.

nog effe oftopic sjaantje word mazzel verkocht?? waarom??

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:24

Promessa schreef:
alleen ben ik het met de rest eens...
ik vind haar houding niet mooi..
lijkt idd alsof ze hangt.
haar handen zitten heel erg laag.
als ze met haar handen hoger rijd, dan ziet het er al een stuk netter uit..

Dat is nou het moeilijke van een foto: het is een momentopname. Ik denk dat als je haar in het echt ziet (en ik ken haar helemaal niet), dat het beeld er dan minder statisch uitziet dan op de foto overkomt.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:29

Tyrza schreef:
*diepe zucht*

Die tenen worden naar buiten gestoken omdat ze wat korter zit. Anders zouden haar voeten ver onder de pony uitkomen.
Te ver achterover hangen is ook lariekoek. Dan zou Marlies van Baalen zeker ook te ver achterover zitten? De zit van de amazone is wat stijfjes omdat ze iets te netjes wil zitten.

Van hangen is geen sprake, ze sluit de pony op in de uitgestrekte draf omdat deze zich wat sterk maakt (wat logisch is).

Doe jij het haar maar eens na, dan spreken we elkaar nog wel eens...

Ik ben het met je eens hoor, maar in het profiel van Jiggle staat dat ze Intermediair start, dus die laatste zin.. Bloos!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:36

Tyrza schreef:
Dat is nou het moeilijke van een foto: het is een momentopname. Ik denk dat als je haar in het echt ziet (en ik ken haar helemaal niet), dat het beeld er dan minder statisch uitziet dan op de foto overkomt.

ja das wel weer waar..
sorry...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:37

Citaat:
Ik ben het met je eens hoor, maar in het profiel van Jiggle staat dat ze Intermediair start, dus die laatste zin.. Bloos!

Dan nog: als je op die leeftijd een dergelijke pony kan rijden, dan chapeau.

Dat je nu Intermediar loopt, hoeft niet te zeggen dat je het in de ponytijd ook goed hebt gedaan. Ik wil geen woorden in iemands mond leggen, maar ik vind dat er erg negatief wordt gedaan over een dergelijke combinatie.

Ik ken het meisje niet, maar ik vind dat men veel te veel loopt te muggenziften. Vandaar dat ik het voor haar opneem.

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:48

Sammie schreef:

Ze hebben de bak op een heuvel gebouwd of zitten die mensen allemaal scheef Verward Knipoog

Nee de meeste professionele foto's worden zo gemaakt Knipoog

En weer dat commentaar... Ik vind het hartstikke knap dat ze zo'n jonge pony op dit niveau kan rijden!
En over haar houding; moet je zien hoe ruim dat beest draaft, als zij in de mond zou hangen zou hij dat echt niet doen! Misschien lijkt het dat ze in de mond trekt omdat haar handen wat ver naar achter geplaatst zijn (doe ik zelf ook Scheve mond ) maar als de pony er last van zou hebben zou hij zo niet lopen
Ik vind het echt een super mooi beestje, wees er maar trots op Lachen