Ludora schreef:Waarom......... Het spijt me hoor........ Maar waarom dit commentaar.... Ze zet dit filmpje erop om trots te laten zien wat voor een leuk paardje ze heeft en iedereen moet gaan vertellen wat ze niet goed zou doen !?!?!?!!?
Ik snap het ECHT niet !!!!!
Waarom moeten jullie vertellen wat ze niet goed doet... Als ze het zelf niet zou zien heeft ze vast wel zelf een instructeur die haar dat kan vertellen........
Als ze het filmpje nu zou plaatsen met de tekst eronder, VERTEL MIJ NU EENS PRECIES WAT IK ALLEMAAL VERKEERD DOE... oke, dan kan je dit soort dingen schrijven...... Maar dat vraagt ze niet......
Huh, iedereen krijgt toch commentaar op zijn fototopics? Daar zijn ze toch voor? Ik vind niet dat dat anders zou moeten zijn voor iemand die Z rijdt. puums reageert trouwens heel goed op de gegeven feedback. Daar kan menig Bokker een voorbeeld aan nemen
!
Wel vind ik het supergoed dat je Z rijdt met je Haflinger puums! Echt heel gaaf. Ik heb ook de foto`s op je HP nog even bekeken en wat is Lady een mooi paardje zeg!
Zelf heb ik niet veel verstand van Z proeven maar het feit dat je 7 wps hebt zegt wel wat lijkt me zo. Gelukkig weet je ook goed waar je aan werken moet. Train dus lekker door zou ik zeggen en geniet van je superHaf!