Filmpje Lady (HAF) tijdens proef Z1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:34

puums schreef:
Hihihihihi keurig bericht Aifa Haha!
Kijk dit komt al heel anders over, maar je hebt echt wel gelijk Pling

okee ik had mijn berichtje iets genuanceerder kunnen brengen, sorry, was nogmaals niet naar bedoeld..... Aifa verwoord het zoals ik het bedoelde.....

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 19:24

wat me gelijk opviel is dat je de hele tijd schopjes aan het geven bent !
dat is jammer.
het zag er opzich wel redelijk uit !
het is wel een heel mooi paardje hoor

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:57

Ludora schreef:
Waarom......... Het spijt me hoor........ Maar waarom dit commentaar.... Ze zet dit filmpje erop om trots te laten zien wat voor een leuk paardje ze heeft en iedereen moet gaan vertellen wat ze niet goed zou doen !?!?!?!!?

Ik snap het ECHT niet !!!!!

Waarom moeten jullie vertellen wat ze niet goed doet... Als ze het zelf niet zou zien heeft ze vast wel zelf een instructeur die haar dat kan vertellen........

Als ze het filmpje nu zou plaatsen met de tekst eronder, VERTEL MIJ NU EENS PRECIES WAT IK ALLEMAAL VERKEERD DOE... oke, dan kan je dit soort dingen schrijven...... Maar dat vraagt ze niet......

Huh, iedereen krijgt toch commentaar op zijn fototopics? Daar zijn ze toch voor? Ik vind niet dat dat anders zou moeten zijn voor iemand die Z rijdt. puums reageert trouwens heel goed op de gegeven feedback. Daar kan menig Bokker een voorbeeld aan nemen !

Wel vind ik het supergoed dat je Z rijdt met je Haflinger puums! Echt heel gaaf. Ik heb ook de foto`s op je HP nog even bekeken en wat is Lady een mooi paardje zeg!
Zelf heb ik niet veel verstand van Z proeven maar het feit dat je 7 wps hebt zegt wel wat lijkt me zo. Gelukkig weet je ook goed waar je aan werken moet. Train dus lekker door zou ik zeggen en geniet van je superHaf!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:18

als eerste,je hebt een harstikke leuk paardje,en harstikke knap dat je er z mee rijd Lachen

verder vind ik het geen fijn beeld geven op de manier waarop je drijft,je zit bijna de hele tijd schopjes te geven.
verder zie ik nog wat foutjes in je proef en vind dat je paardje wat actiever mag lopen (eerste gedeelte)

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:49

Puums...ik ben fan van je ladytje
mag ik a.u.b meer foto's van je toprestatie.. *LOL*
Je bent echt een grote voorbeeld voor me..
Ik hoop dat ik net zo ver als jou komt in de dressuur. Bloos!
Stuur anders foto's in een pbtje..
Ze moeten gewoon een echte film van je maken..!!! :d

fopke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 15:00

Leuk filmpje. Vind altijd een heel leuk gezicht als iemand met een haflinger op zo'n niveau rijd. het is weer eens wat anders

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 15:10

fopke schreef:
Leuk filmpje. Vind altijd een heel leuk gezicht als iemand met een haflinger op zo'n niveau rijd. het is weer eens wat anders
indd

puums

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 16:17

Bloos Thanks man!!! Cool

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:33

Echt goed dat je je Haf naar dat niveau hebt gereden! Heel knap, ik vind het zowieso super om te zien dat iemand een 'ander' paard uitbrengt, getuigd van ballen *LOL*

Over de proef zelf ga ik met de rest mee, meer aan het been rijden, meer impuls. Het totaalbeeld is gewoon erg braaf, de oprichting nog te weinig.

Suc6!

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:39

He hoi ook maar op bokt aan het bokken Knipoog Nou welkom en mooie filmpies hoor

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 20:35

ZOOON mooi paardje zeg:p

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:25

Marja schreef:
Ik heb het geluid wel weggedraaid op een gegeven moment; wat een irritante voorlezer Haha! . Alles 6 keer en dat toontje... Scheve mond

Ben ik de enige die hier niet tegen zou kunnen of richt ik mijn voorlezers zo abnormaal af (klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel Knipoog )?
Gewoon 1 keer lezen, niet te vroeg niet te laat, en meer is toch ook niet nodig wanneer je je proef kent Cool .

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar ook ik stoorde me mateloos aan haar Haha!
Vond het er wel netjes uitzien hoor, de punten die wat minder zijn zijn al genoemt.

Lisanne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 12:33

heel leuk! Lachen