Rijfoto's van sammy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:22

Normaal zeg ik nooit wat over het rijden over op een Shet.
Sterker nog neem ik het vaak voor diegene op, toch Cloverdale Knipoog
Maar dit kan echt niet meer.
Je kont pas niet eens meer in het zadel
ER zijn wel grenzen en ik denk dat jij die nu bereikt hebt

Mutselfluts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:42

Knipoog

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 08:48

ze hebben zeker een grote plaat voor hun hoofd! hallo je ziet toch zo dat je kont te groot is voor het zadel maar goed. druk zijn lendenen enzo maar helemaal kapot je ziet het over een paar jaar wel.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 09:24

Ben het ook met Youngster eens. De pony loopt ook niet bepaald continu met z'n oren naar voren van 'och wat vind ik het leuk'. Maargoed, dat is al genoeg gezegt. En het heeft helemaal niks mee te maken dat het een shetlander is of wat dan ook, zij is er gewoon te groot voor.

Ik geloof dat ik ergens een reactie zag staan dat hij te sterk was voor kleinere meisjes (sorry als ik dit in een ander topic heb gelezen en nu onnodig ga reageren maargoed, vergeef me dat dan maar Knipoog ). Dat vind ik wel een slechte smoes. Als je een klein meisje erop zet, met rijervaring, loopt het heus wel los. Ik bedoel met mijn pony, als ik haar niet aankan ga ik er toch ook geen persoon van 80kg op zetten? Dat is alleen maar zielig. Ik neem aan dat er ook wel wat kleine/lichte meisjes zijn die goed kunnen rijden, en niet alleen zij.

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 09:50

nee dat zijn geen fans, dat zijn mensen die geen eigen mening hebben en dus die van jou volgen....!
ik denk dat dit topic nou maar eens gesloten moet worden, want dit is niet gezellig tegen elkaar doen....dit is puur afkraken!

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:12

Dit gaat niet om afkraken maar om de pony, dit is toch niet normaal meer!! Je kunt he topic wel sluiten maar misschien is het wel gooed voor de eigenaresse om eens te horen hoe anderen mensen hierover denken, misschien krijgt dat dier dan een beter bestaan. trouwens wel een leuke pony en ziet er verder ook goed uit, maar ik vind dit echt niet kunnen!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:12

suuzjeflipje schreef:
nee dat zijn geen fans, dat zijn mensen die geen eigen mening hebben en dus die van jou volgen....!
ik denk dat dit topic nou maar eens gesloten moet worden, want dit is niet gezellig tegen elkaar doen....dit is puur afkraken!

Nee dit is bescherming voor de pony, dat vind ik iets heel anders dan afkraken. Tuurlijk kan je rijden op een shet, maar kom op zeg, dit is gewoon niet vriendelijk meer. En als hij niet braaf genoeg zou zijn voor kleinere kinderen?? Nou en, dan straf je hem als je ernaast loopt. Als je er een kleiner kindje opzit met wat lef komt het echt wel goed. Dit is zoo ontzettend slecht voor dit beestje. Maargoed jullie komen er vanzelf wel achter. Ik denk alleen dat het dan te laat is voor de pony..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:42

Precies hoor Youngster. Luisteren doen ze toch niet
Jammer voor de pony dat die er weer onder lijd...

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:45

ik ben t helemaal met Youngster eens, en ik heb wel een eige mening, maar dat heeft Youngster allemaal al gezegt!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:53

uhum ik heb echt wel een eigen mening hoor >;)
Ik kan ook wel een heel verhaal erover schrijven terwijl het op hetzelfde neerkomt...
Probeer het eens van de andere kant te zien, kijk eens goed naar de foto's.. Je zal vast wel het beste met je shet voorhebben, ga er dus alsjeblieft niet meer deze dingen mee doen...

San_Suuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:57

wat un poepie zeg Haha! !!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:40

vind t zoiezo jammer om met n 3,5 jarig beestje al zoveel te rijden.. helemaal zo..

Maar goed moet ieder voor zich weten natuurlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:49

Dit vind ik ook niet meer kunnen! Als het nou gewoon af en toe beetje rondhobbelen was, oké, maar dit

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:52

wees blij dat ze rijden op sammy, er zijn genoeg shets die staan alleen in de wei, dit is leuke afwisselig:D

leuke foto's \!! OK dan!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:05

mooneyes schreef:
wees blij dat ze rijden op sammy, er zijn genoeg shets die staan alleen in de wei, dit is leuke afwisselig:D

leuke foto's \!! OK dan!

het is afwisseling, daar kan je het op houden.. Of het leuk is dat betwijfel ik zeer..

Anders_Amigo

Jezus wat een gezeik toch altijd, als hun het plezierig vinden laat ze lekker!! ik ben zelf 1.64 en rijd op en shets van 1.08 en weeg 50 kilo? kan dat ook niet dan...?? Ik vind het leuke foto's!! veel plezier met sammy ( Dit is mijn mening heb geen zin in ruzie)

Kelly_Taco

mooneyes schreef:

leuke foto's \!! OK dan!

Als afwisseling kun je ook gaan mennen of VDen maar hier passen zij gewoon niet meer op.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:07

polly_amigo schreef:
Jezus wat een gezeik toch altijd, als hun het plezierig vinden laat ze lekker!! ik ben zelf 1.64 en rijd op en shets van 1.08 en weeg 50 kilo? kan dat ook niet dan...?? Ik vind het leuke foto's!! veel plezier met sammy ( Dit is mijn mening heb geen zin in ruzie)

Het gaat hier om een jong ding dat nog in de groei is.. Als je er oppast prima, maar dit kan gewoon echt niet meer..
Hoe dik is die plaat eigenlijk??

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:09

Ik denk van Diamant, dat is toch onverwoestbaar Knipoog

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:16

Ok de boodschap naar de topicstarter is inmiddels wel duidelijk gemaakt denk ik zo.
Om nu te zorgen dat er niet nog 6 pagina's bij komen met of het nu wel of niet goed is of er een groot iemand op een shet rijd (Dit is namelijk een eindeloze discussie ongeacht of je het wel of niet vind kunnen), sluit ik dit topic.