Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fellor schreef:Heb hem ook in het echt gezien. Vind het eerlijk gezegd nog steeds niet echt een mooi gezicht. Tis toch net ff wat minder allemaal.
Zoro schreef:Srry.. ik had nog niet de hele site doorgelezen nu nog niet want ben er al mooi zat van hoe iedereen denkt het beter te weten.. ik zou zeggen koop eerst zelf een haflinger of een fjord en ga die tot Grand Prix niveau rijden dat lukt jullie allemaal niet omdat jullie het te snel opgeven omdat het kei en kei hard knokken is.
Ma jolanda is absoluut niet gemeen tegen Guusje egt in tegendeel als jullie haar beter kenden en meer respect hadden in plaats van jaloezie da was beter geweest, ma da is volgens mij te moeilijk voor een paar mensen hier.

Zoro schreef:Nee da zeg ik ook niet dat t met een KWPNer aan komt waaien, ma moet zeggen dat haflingers en fjorden zeker moeilijker zijn da kwpners..
Soms moet je je paard/pony ook even aanpakken, zeg niet da jij nog nooit van je ouders een schop onder je kont heb gehad.. (en aanstellen is ook een vak, als je heb zitten huilen omdat jij vind da jolanda zo gemeen is tegen guusje.)
En over het feit da ik Z2 rijdt en bezig was.. met de basis is mijn profiel al weer zeer oud, want ze kende de piaffe, passage, spaanse pas de wissels om de 4,3 en 2 pirouettes noem maar op.
En jolanda gaat zeer prettig om met Guusje.!!!
Srry als dit bot overkomt, zal wel.. ma word nooit goed van t gezeik da iedereen t niet goed doet en ze zelf niet weten hoe moeilijk het is. ma zal allemaal wel...
(als ie fris is)Zoro schreef:Nee da zeg ik ook niet dat t met een KWPNer aan komt waaien, ma moet zeggen dat haflingers en fjorden zeker moeilijker zijn da kwpners..
Citaat:Soms moet je je paard/pony ook even aanpakken, zeg niet da jij nog nooit van je ouders een schop onder je kont heb gehad.. (en aanstellen is ook een vak, als je heb zitten huilen omdat jij vind da jolanda zo gemeen is tegen guusje.)
Citaat:En over het feit da ik Z2 rijdt en bezig was.. met de basis is mijn profiel al weer zeer oud, want ze kende de piaffe, passage, spaanse pas de wissels om de 4,3 en 2 pirouettes noem maar op.
Citaat:En jolanda gaat zeer prettig om met Guusje.!!!
Citaat:Srry als dit bot overkomt, zal wel.. ma word nooit goed van t gezeik da iedereen t niet goed doet en ze zelf niet weten hoe moeilijk het is. ma zal allemaal wel...
en kan me niet herinneren dat ik hier ergens zeg dat iedereen het niet goed doet. Zoro schreef:Ik heb ook geen zin om hier beetje ruzie te zitten maken.. ma nee mijn pony is niet zo groot om bij de paarden internationaal te starten ma wel bij de ponys.. en ben het ook met jullie eens dat velen KWPNers ook heel moeilijk te rijden zijn, ma een fjord of haflinger heeft al helemaal geen gangen tenminste niet allemaal en kwpners zijn gefokt voor de sport en koudbloeden niet en je word soms bestraft omdat je een ander ras hebt bij.. ma ik hou er nu over op want heb geen zin in een dikke discussie.
Succes allemaal met jullie paarden..
Zoro schreef:Ik heb ook geen zin om hier beetje ruzie te zitten maken.. ma nee mijn pony is niet zo groot om bij de paarden internationaal te starten ma wel bij de ponys.. en ben het ook met jullie eens dat velen KWPNers ook heel moeilijk te rijden zijn, ma een fjord of haflinger heeft al helemaal geen gangen tenminste niet allemaal en kwpners zijn gefokt voor de sport en koudbloeden niet en je word soms bestraft omdat je een ander ras hebt bij.. ma ik hou er nu over op want heb geen zin in een dikke discussie.
Succes allemaal met jullie paarden..
runningkawa schreef:Net alsof alle wpn-er geboren dressuurpaarden zijn ?
En ik rij ook passage(als ie fris is)
pirouettes (ja meestal een halve als ie iets engs ziet)
Maar GP , nee laat nog maar ff
En wanneer zien we de spaanse pas eens bij Anky in haar proef?
En je gaat internationaal starten zag ik?
Is je pony zo groot dan?