Guusje de Z2 fjord!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:58

Staat super mooi, een fjord met lange manen *LOL*

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:20

Kep guusje keer op de keuring gezien, gaf ze ook een showtje,
echt zo gaaf!
beest ken zo heerlijk lopen!

Blijenata

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:54

ik heb hem een keer gezien op een Fjordendag (was er met mijn verzorgfjord). Ze reed toen nog Z1, maar zag er zo gaaf uit (gaf toen een soort van demonstratie).

Het is echt een super paard.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:32

Mooie fjord en leuk met lange manen. Maar wederom wat een gezeik allemaal. Er zou hier op HAW eens met een ander motto gekeken moeten worden nl verbeter de wereld begin bij je zelf!

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:57

Vond het altijd al een mooie fjord..! Die blonde mane ( kwijl )

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 02:31

wauw, je hebt echt een superfjord zeg..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 08:40

chanine schreef:
wauw, je hebt echt een superfjord zeg..

Is niet mijn fjord hoor Knipoog

lieflampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:19

Dit vind ik nou echt een toffe fjord (lijkt op een haflinger Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig Tong uitsteken Haha! )

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:27

Fellor schreef:
Heb hem ook in het echt gezien. Vind het eerlijk gezegd nog steeds niet echt een mooi gezicht. Tis toch net ff wat minder allemaal.

Sorry hoor.. ma ik weet niet of je wel door hebt hoe moeilijk dat is om zo'n pony zo hoog te krijgen en het blijft een fjord da word nooit een welsh ma ik heb alle respect voor haar.. ik weet hoe onwijs hard het werken is om met zo'n pony op zo'n hoog niveau te rijden, want had zelf ook haflinger op Grand Prix niveau, Ma ik vind het geweldig

Ik ben ook helemaal fan van Guusje en Jolanda natuurlijk Tong uitsteken

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:41

Srry.. ik had nog niet de hele site doorgelezen nu nog niet want ben er al mooi zat van hoe iedereen denkt het beter te weten.. ik zou zeggen koop eerst zelf een haflinger of een fjord en ga die tot Grand Prix niveau rijden dat lukt jullie allemaal niet omdat jullie het te snel opgeven omdat het kei en kei hard knokken is.

Ma jolanda is absoluut niet gemeen tegen Guusje egt in tegendeel als jullie haar beter kenden en meer respect hadden in plaats van jaloezie da was beter geweest, ma da is volgens mij te moeilijk voor een paar mensen hier.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:49

Zoro schreef:
Srry.. ik had nog niet de hele site doorgelezen nu nog niet want ben er al mooi zat van hoe iedereen denkt het beter te weten.. ik zou zeggen koop eerst zelf een haflinger of een fjord en ga die tot Grand Prix niveau rijden dat lukt jullie allemaal niet omdat jullie het te snel opgeven omdat het kei en kei hard knokken is.

Ma jolanda is absoluut niet gemeen tegen Guusje egt in tegendeel als jullie haar beter kenden en meer respect hadden in plaats van jaloezie da was beter geweest, ma da is volgens mij te moeilijk voor een paar mensen hier.

punt 1: lees je bericht eens na. MSN taal is niet gewenst hier.
punt 2: en met een KWPN-er komt het aanwaaien zeker Tong uitsteken
punt 3: ik heb Guusje en Jolanda live gezien en dat was om te huilen, Deze foto's zien er wel fijn uit.
punt 4: het feit dat je Z2 rijdt en bezig bent met de basis pirouette en piafffe (dat haal ik uit je profiel) zegt nog bepaald niet dat je op Grand prix niveau rijdt.
punt 5: respect heb ik voor iedereen die prettig met zijn paard (shet, haf, Ijslander whatever) om gaat. En dat deed Jolanda in Wanroy dus niet. Op deze foto's wel zo te zien, en daar ben ik blij om.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:59

Nee da zeg ik ook niet dat t met een KWPNer aan komt waaien, ma moet zeggen dat haflingers en fjorden zeker moeilijker zijn da kwpners..
Soms moet je je paard/pony ook even aanpakken, zeg niet da jij nog nooit van je ouders een schop onder je kont heb gehad.. (en aanstellen is ook een vak, als je heb zitten huilen omdat jij vind da jolanda zo gemeen is tegen guusje.)
En over het feit da ik Z2 rijdt en bezig was.. met de basis is mijn profiel al weer zeer oud, want ze kende de piaffe, passage, spaanse pas de wissels om de 4,3 en 2 pirouettes noem maar op.

En jolanda gaat zeer prettig om met Guusje.!!!

Srry als dit bot overkomt, zal wel.. ma word nooit goed van t gezeik da iedereen t niet goed doet en ze zelf niet weten hoe moeilijk het is. ma zal allemaal wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:01

Zoro schreef:
Nee da zeg ik ook niet dat t met een KWPNer aan komt waaien, ma moet zeggen dat haflingers en fjorden zeker moeilijker zijn da kwpners..
Soms moet je je paard/pony ook even aanpakken, zeg niet da jij nog nooit van je ouders een schop onder je kont heb gehad.. (en aanstellen is ook een vak, als je heb zitten huilen omdat jij vind da jolanda zo gemeen is tegen guusje.)
En over het feit da ik Z2 rijdt en bezig was.. met de basis is mijn profiel al weer zeer oud, want ze kende de piaffe, passage, spaanse pas de wissels om de 4,3 en 2 pirouettes noem maar op.

Srry als dit bot overkomt, zal wel.. ma word nooit goed van t gezeik da iedereen t niet goed doet en ze zelf niet weten hoe moeilijk het is. ma zal allemaal wel...

Mischien als je normaal nederlands zou schrijven dat mensen je wat meer serieus nemen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:03

Net alsof alle wpn-er geboren dressuurpaarden zijn ?

En ik rij ook passage (als ie fris is)
pirouettes (ja meestal een halve als ie iets engs ziet)
Maar GP , nee laat nog maar ff
En wanneer zien we de spaanse pas eens bij Anky in haar proef?

En je gaat internationaal starten zag ik?
Is je pony zo groot dan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:06

MSN TAAL IS NIET TOEGESTAAN HIER!

Zoro schreef:

waarom?

Citaat:

overdrijven is ook een vak zeg! Ik houd er niet van als iemand op een demonstratie constant de sporen er overdwars in zet, en de stang strak gespannen heeft staan. Ja, ieder paard moet wel eens gecorrigeerd worden, maar de basis moet liggen in vertrouwen en samenwerking. En dat ontbrak in Wanroy.

Citaat:

hardstikke mooi voor je.

Citaat:

de ene keer dat ik haar gezien heb iig niet, tenzij jij een paard met zijn oren in zijn nek en zijn mond open door strak aangespannen stang als tevreden bestempelt.

Citaat:

opnieuw, overdrijven is ook een vak. Ik heb iig zelf ook Z gereden Haha! en kan me niet herinneren dat ik hier ergens zeg dat iedereen het niet goed doet.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:18

Sorane schreef:
Mischien als je normaal nederlands zou schrijven dat mensen je wat meer serieus nemen Haha!

Denk het ook ja.. Ik neem nu geen moeite om te reageren..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 14:22

Waarom zou Z starten met een Fjord moeilijker zijn als met een KWPN?
Ik kom vaak zat mensen tegen die echt een hoop meer moeite hebben moeite doen om in het M2 te komen als ik en Taco.
Ook niet iedere KWPN is gemaakt voor de dressuur net zoals de fjord.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:35

Ik heb ook geen zin om hier beetje ruzie te zitten maken.. ma nee mijn pony is niet zo groot om bij de paarden internationaal te starten ma wel bij de ponys.. en ben het ook met jullie eens dat velen KWPNers ook heel moeilijk te rijden zijn, ma een fjord of haflinger heeft al helemaal geen gangen tenminste niet allemaal en kwpners zijn gefokt voor de sport en koudbloeden niet en je word soms bestraft omdat je een ander ras hebt bij.. ma ik hou er nu over op want heb geen zin in een dikke discussie.
Succes allemaal met jullie paarden..

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:36

Omdat Fjorden over het algemeen er niet voor gebouwt zijn.. Die zijn gebouwt voor het trek en sleurwerk!! Een kwpner is over het algemeen wat soepeler..

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:37

Zoro schreef:
Ik heb ook geen zin om hier beetje ruzie te zitten maken.. ma nee mijn pony is niet zo groot om bij de paarden internationaal te starten ma wel bij de ponys.. en ben het ook met jullie eens dat velen KWPNers ook heel moeilijk te rijden zijn, ma een fjord of haflinger heeft al helemaal geen gangen tenminste niet allemaal en kwpners zijn gefokt voor de sport en koudbloeden niet en je word soms bestraft omdat je een ander ras hebt bij.. ma ik hou er nu over op want heb geen zin in een dikke discussie.

Beetje kinderachtig om gelijk je profiel leeg te halen als je een beetje commentaar krijgt..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:37

Zoro schreef:

dan zul je moeten opschieten aangezien je al 16 bent.

En let nou eens op je MSN taal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:38

youngster schreef:
Beetje kinderachtig om gelijk je profiel leeg te halen als je een beetje commentaar krijgt..

Mischien omdat er mensen op Bokt zijn die bekend zijn met Google? Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:00

Sorane schreef:
Mischien omdat er mensen op Bokt zijn die bekend zijn met Google? Haha!

Zoals jij Haha!??

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:01

mensen je hebt tegenwordig de moderne ( luxe ) uitvoering van de haflinger en fjord. Deze dieren zijn gemaakt om er dressuur mee te kunnen rijden. En iedereen heeft zijn /haar methode van knol hobbelen.
Laatst bijgewerkt door Black_riders op 19-10-04 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:02

runningkawa schreef:
Net alsof alle wpn-er geboren dressuurpaarden zijn ?

En ik rij ook passage (als ie fris is)
pirouettes (ja meestal een halve als ie iets engs ziet)
Maar GP , nee laat nog maar ff
En wanneer zien we de spaanse pas eens bij Anky in haar proef?

En je gaat internationaal starten zag ik?
Is je pony zo groot dan?

dat doet die van mij ook.