Misschien een idee om VD met sjantal te gaan doen...? Dan kan je namelijk ook niet zo snel over haar beperkingen en grenzen heen gaan denk ik. Over de haf zal ik maar niet beginnen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yuri schreef:je had dit hele beessie nog niet eens in mogen rijden!!!!!
LovesSaartje"]Jaja en jij bent natuurlijk de meest ervaren bokker in dit midden. Hou op zeg, wat een onzin.
ik ben 13, en zal zoiets dus nooit doen!
[/quote] Nou zeg, wat ontzettend goed van jou zeg! Heel stoer.
[quote="LovesSaartje"]
[size=18]pas gestopt met les!
in godsnaam! denk je dat je ANKY bent ofzo?[/size]
[/quote]
Sorry meid maar zelf zie je er ook niet bepaald uit als Anky! En over te kleine pony’s gesproken…
[quote="lizjuhh"]
reageer je ook even op de rest
[/quote]
[quote="lizjuhh"]
Misschien ben ej wel zooo eigenwijs dat je instructrise je niet meer uit kon staan ofzo want die haflinger is wel heel erg zeg...
[/quote] Ze zegt toch dat ze niet goed overweg kan met haar instructrice en dat ze daarom ff nu niet lest. Ooit wel eens van het woord SUBTIEL gehoord?
[quote="MarJoo_ schreef:Ik wens je succes en ik hoop dat je leert nou eerst na te denken vorodat je wat neer zet hier op Bokt. En vertel voortaan gewoon gelijk hoe het zit en ga niet elke keer het verdraaien. Dan kan je hier pas een paar maanden zitten, maar dan doe je het al goed hoor voor een *nieuweling....... not..
Yuri schreef:ik heb ook even in je profiel gekeken![]()
deze tekste kwam ik tegen:
jeetje, ben jij even niet wijs!!! ten eerste, als je zijn echte leeftijd niet wist, dan kun je in ze gebit kijken, en ten 2e ziet iedere leek dat deze pony nog niet klaar is om te werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is op zijn tiende compleet versleten door zo'n dom mens wat niet nadenkt.
![]()
![]()
niet te geloven, heb medelijde met jou paardjes echt waar
Citaat:Janneke, als ik jou was zou ik gewoon lekker op zoek gaan naar een nieuwe instructrice waar je het wel mee kan vinden, en dan over een half jaar, na de winter ofzo, je hafje weer oppakken. Dan kun je deze tijd mooi besteden om Chantal in te spannen, dat is beter voor haar dan haar zo hoog te laten springen. Succes iig!
en mij hafje komt in het voorjaar weer aan de beurt!!