hoe verwaand kan je pony springen *foto´s*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:18

Ik heb ook niet het hele topic gelezen, maar... Ik vind het wel een idee dat je lagere sprongetjes maakt. Ik vind 80 cm al hoog op mijn ijslander van 1 m 40! (ligt ook wel aan mijn eigen bangheid, hij is als veulen al over een hek van 1 m 10 gesprongen, maar toch... met mij erop is dat iig de max voor mij!) Nu zeg ik niet dat ik de twee paarden met elkaar vergelijk, maar als je welsh zo springt zou ik toch echt lagere sprongetjes gaan doen hoor! Het maakt niet uit als ze eerst een superlaag kruisje heeft waar ze makkelijk in draf overheen kan lopen en dat je het langzaam opbouwt, maar ze ziet er niet echt uit alsof ze al 'klaar' is om zo hoog te springen, hoe leuk het ook mag wezen als / dat ze het kan...

Misschien een idee om VD met sjantal te gaan doen...? Dan kan je namelijk ook niet zo snel over haar beperkingen en grenzen heen gaan denk ik. Over de haf zal ik maar niet beginnen... Bloos

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 23:38

heb ook even het hele topic gelezen, vind dat je niet met haar meer moet springen... in ieder geval verloopig niet meer.. veder sluit ik me aan bij het commetaar wat al gegeven is..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 06:14

Yuri schreef:
je had dit hele beessie nog niet eens in mogen rijden!!!!!

IK word zo ziek van dit gezeik!
ik ben idd die vriendin (femke) die 5!!! minuten op chantal heeft gezeten. En ja Die haflinger STAAT OP DE WEI!! hier word ik wel zo ziek van.
Ze kon er niets aan doen, ze heeft die haflinger zo gekregen en daarbij was haar niet de echte leeftijd verteld.

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 09:43

Wat een flauwe reacties allemaal zeg… Dat ze die haf niet moet rijden en dat ze slightly groot is voor dat pony´tje weten we nu wel. Waar ik me pas aan stoor zijn de (niet-heel-erg-intelligent-overkomende) reacties van sommige mede-bokkers.

LovesSaartje"]
ik ben 13, en zal zoiets dus nooit doen!
[/quote] Nou zeg, wat ontzettend goed van jou zeg! Heel stoer.
[quote="LovesSaartje"]
[size=18]pas gestopt met les!
in godsnaam! denk je dat je ANKY bent ofzo?[/size]
[/quote]

Sorry meid maar zelf zie je er ook niet bepaald uit als Anky! En over te kleine pony’s gesproken…
Afbeelding

[quote="lizjuhh"]
reageer je ook even op de rest Haha!
[/quote]
[quote="lizjuhh"]
Misschien ben ej wel zooo eigenwijs dat je instructrise je niet meer uit kon staan ofzo want die haflinger is wel heel erg zeg...
[/quote] Ze zegt toch dat ze niet goed overweg kan met haar instructrice en dat ze daarom ff nu niet lest. Ooit wel eens van het woord SUBTIEL gehoord?

[quote="MarJoo_ schreef:
Ik wens je succes en ik hoop dat je leert nou eerst na te denken vorodat je wat neer zet hier op Bokt. En vertel voortaan gewoon gelijk hoe het zit en ga niet elke keer het verdraaien. Dan kan je hier pas een paar maanden zitten, maar dan doe je het al goed hoor voor een *nieuweling....... not..
Jaja en jij bent natuurlijk de meest ervaren bokker in dit midden. Hou op zeg, wat een onzin.

Janneke, als ik jou was zou ik gewoon lekker op zoek gaan naar een nieuwe instructrice waar je het wel mee kan vinden, en dan over een half jaar, na de winter ofzo, je hafje weer oppakken. Dan kun je deze tijd mooi besteden om Chantal in te spannen, dat is beter voor haar dan haar zo hoog te laten springen. Succes iig!

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 09:57

Yuri schreef:
ik heb ook even in je profiel gekeken Boos!

deze tekste kwam ik tegen:

jeetje, ben jij even niet wijs!!! ten eerste, als je zijn echte leeftijd niet wist, dan kun je in ze gebit kijken, en ten 2e ziet iedere leek dat deze pony nog niet klaar is om te werken Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

die is op zijn tiende compleet versleten door zo'n dom mens wat niet nadenkt.
Huilen Huilen

niet te geloven, heb medelijde met jou paardjes echt waar

hier ben ik het dus helemaal mee eens, die haf op je profiel ziet er niet eens uit als een haf zo mager en klein. Huilen
En je praat dan ook nog een over aan de teugel en ritme en tempo volgen volgens mij spoor jij van geen kant. Boos!
en dan ga jij ook nog eens terwijl je veel te groot bent op een klein ponytje springen die zon techniek heeft wil je soms dood (of je pony dood hebben) vind je het trouwens gek dat je pony zo springt?
wat ben jij voor iemand? Boos! Boos! Boos!
Laatst bijgewerkt door moes op 12-10-04 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:01

Citaat:
Janneke, als ik jou was zou ik gewoon lekker op zoek gaan naar een nieuwe instructrice waar je het wel mee kan vinden, en dan over een half jaar, na de winter ofzo, je hafje weer oppakken. Dan kun je deze tijd mooi besteden om Chantal in te spannen, dat is beter voor haar dan haar zo hoog te laten springen. Succes iig!

ik heb gelukkig al een andere instucrische gevonde...die heeft wel eens waar geen deurne gedaan maar heeft er veel verstand van!! ik zou het best leuk vinden om sjantal in de spannen maar dan zal ik ergens geld vandaag moeten halen voor tuig en een kar en mij hafje komt in het voorjaar weer aan de beurt!!
[/quote]

_Prisco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:31

hijof zij kan wel goed springen Haha!
leuk paardje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:32

Daphne18 schreef:

Sorry meid maar zelf zie je er ook niet bepaald uit als Anky!

ik zou dat nie eens willen!!

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:56

_Prisco_ schreef:
hijof zij kan wel goed springen Haha!
leuk paardje

goed springen? Verward
wat is jou idee van goed springen? Verward Verward

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:29

De titel van je topic past niet bij je paard maar bij jou.. ik ben het hier met de meeste eens, deze pony springt niet vrijwillig met jou op zijn rug hoor!
Dit kan gewoon niet goed zijn voor die pony.
Ik vind het verschrikkelijk om te zien, vooral die eerste foto, AFSCHUWELIJK!!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:34

een hele hoop gezemel over een 2.5 jarig haffie uit een profiel (waar ik verder niet over ga oordelen)
En erg vriendelijke woorden...
We zijn tenslotte allemaal perfect en maken nooit fouten. Ik ga maar eens TeMen

MsCalifornia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:47

Ik heb nu meerdere topic's gelezen en iemand die niet lest, of die zelf wat gaat ondernemen hoeft toch niet direct vergeleken te worden met Anky of wel soms ?

Als zij graag zelf met haar pony(s) aan het werk wil moet ze dat zelf weten.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:36

hahaha...leuke foto's
Echt een grappige pony om te zien
Ik vind dat je wel heel goed blijft zitten
Ik wil fan zijn van je pony Haha!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:57

wat een ontzettende trieste mensen weer op bokt.. in plaats dat jullie even wat normaal zeggen moet het allemaal weer op zo n manier.. er zitten echt een paar mensen tussen die veel te goed over zichzelf denken.. jezus wat een domme mensen hier..!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:04

Oké, alles is inmiddels wel gezegd en het loopt lichtelijk uit de hand. De boodschap zal duidelijk zijn overgekomen, dus het wordt tijd voor een slotje.