Als ik naar de foto's kijk, zie ik een mooie gezonde shet met een amazone die er beide plezier aan hebben. Ok, plaatje was stukken mooier geweest als de pony een paar tiental centimeters groter was, but who cares? Het plaatje van mij en mjn paard is ook niet meer 100% zuiver, ik pas ook beter op een paard dat iets groter is, maar moet ik daarom mijn paard verkopen? Ik heb wel vaker foto's van Flame gezien hier op bokt, en ik heb nog nooit de indruk gehad dat ze het zwaar heeft. Hier in dit topic (weet niet meer welke bokker of welke pagina

) heb ik een reactie van een bokker gelezen die ze IRL had bezig gezien, en die kon ook vertellen dat de pony er plezier aan had. Ik heb toevallig vorig weekend een soort van springdemonstratie gezien op een manege, waar ook een shet aan mee deed met een meisje met ongeveer dezelfde verhoudingen als hier op de foto. En ik kan je zeggen dat die shet er totaal geen last va had, het was zelfs een van de leukste en vurigste combinaties

.
Verder ben ik zelf geen springruiter, ik kan je dus niet zo goed helpen met commentaar geven. Alleen weet je zelf ook wel dat er nog wat aan te werken valt, maar iedereen moet het eerst leren, ik ken weinig mensen die vanaf de eerste keer een perfecte springhouding hadden

. Zelf is mijn springhouding ook niet zo denderend. Met wat les en tips van een ervaren iemand geraak je al een heel eind. Ik wil je iig nog veel succes wensen met je leuke shet, zolang je er beide plezier aan hebt vind ik er niets mis mee.