Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 09:32

Margon schreef:
Nee ik ben niet zo erg hoor!
Ik heb tenminste een maat pony waar het er gewoon normaal uitziet!

tenminste?
dus een shet is minderwaardig volgens jou?
dat komt nu wel heel erg naar voren...
nou weetje wat
ga jij maar mooi op je paardje zitten
wat er zo mooi uitziet...
dan blijf ik wel op mijn Flame...
en als je een topic van mij ziet
klik niet aan want je vind het zo verschrikkenlijk

dat jij niet weet hoeveel lol je met een shet kunt hebben is jou probleem...
ik weet het wel en die lol ga ik niet verkopen....
of voor altijd achter een sulky zetten.....

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:46

Margon schreef:

Margon, je hebt je mening nu al in dit topic laten horen, en dat heb je niet zo vriendelijk gedaan ook. We weten nu wel dat jij het hartstikke lelijk vind, en dat je liever met je reed op Barney zit, want dat ziet er mooi uit. Oke, best, maar blijf dan alsjeblieft niet steeds reageren met die 'achterlijke' reacties?.. Alvast bedankt.

Fox_xy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:49

Afbeelding Kijk eerst eens even naar het 'paard'zelf. je ziet dat die er de grootste lol in heeft. dus wat maakt het uit of het er nou wel of niet uit ziet? en hij heeft er ook geen bezwaar tegen dat ze te groot te groot of te zwaar zal zijn.en als dat wel zo zal zijn kun je pas echte bezwaar leveren!!! en door die mexicaanse neus riem vindt ik zelf de shet alleen nog maar stoerder woorden

Depny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:03

Cloverdale"]
[quote="Margon schreef:

tenminste?
dus een shet is minderwaardig volgens jou?
dat komt nu wel heel erg naar voren...
nou weetje wat
ga jij maar mooi op je paardje zitten
wat er zo mooi uitziet...
dan blijf ik wel op mijn Flame...
en als je een topic van mij ziet
klik niet aan want je vind het zo verschrikkenlijk

dat jij niet weet hoeveel lol je met een shet kunt hebben is jou probleem...
ik weet het wel en die lol ga ik niet verkopen....
of voor altijd achter een sulky zetten.....
[/quote]

Enne Margon als je niet snapt wat Cloverdale hiermee bedoeld kijk dan op PAGINA 4!!!! daar had ik het volgens mij tog al uitgelegd.. En als jij het leuk vind om over mensen met shetjes te praten "wat er niet uitziet" volgens jou.. Open dan zelf een forum.. Kun je er alleeeeeeeeeen maar over praten.. Enne dan beledig je miss niet iemand!!!!
Laatst bijgewerkt door Depny op 20-05-04 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Depny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:08

Hoffieeeh"]
[quote="Margon schreef:

Margon, je hebt je mening nu al in dit topic laten horen, en dat heb je niet zo vriendelijk gedaan ook. We weten nu wel dat jij het hartstikke lelijk vind, en dat je liever met je reed op Barney zit, want dat ziet er mooi uit. Oke, best, maar blijf dan alsjeblieft niet steeds reageren met die 'achterlijke' reacties?.. Alvast bedankt.
[/quote]

Benk 100 procent mee eens!!!!!!! En dat heb ik hier boven ook al uitgelegd.. Haha! Kdenk dat ik maar eens schooljuf wordt voor hardleerse kindjes Tong uitsteken Haha!

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:08

Margon"]
[/quote]

[quote="biepp schreef:
Jammer dat sommigen hier niet begrijpen dat niet iedereen geld heeft om een geweldige D/E pony oid te kopen en genoegen nemen met hun shet...

Ik heb zelf tot mijn 12 ook rondgecrossed op shetlanders en haflingers waarmee ik de tijd van mijn leven heb gehad, en waarmee ik meer dan genoegen nam.

Later kreeg ik heel toevallig een superluxe D pony als verzorgpony, en ik had nooit kunnen dromen dat dit later mijn eigen pony zou worden. Ik heb hem helemaal zelf met mijn eigen spaarcentjes naar het M gereden, en daardoor werd hij behoorlijk veel waard waardoor ik nu mijn eigen type droompaardje heb kunnen kopen.

Omdat mij niet alles kwam aanwaaien, ik er zelf voor moet werken etc. ben ik superblij met alles wat ik heb, en dat ik uberhaupt kan paardrijden, want in het begin moest ik als 10 jarig meisje mijn 10 lessenkaart van 150 gulden nog zelf betalen, waardoor ik vaak niet kon (welk meisje van 10 heeft er nou zoveel geld?)

Jammer dat sommige mensen niet meer realiseren wat ze hebben en denken dat iedereen alles zomaar voor hetkiezen heeft en komt aanwaaien, en dat sommige mensen gelukkig zijn met een wat minder luxe knol, 2e hands spullen en een huur-trailer....

(zo, dit was mijn preek Knipoog)

Depny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:10

Kben het ook weer eens met jou bieppppppppppp!!!!!!!!!!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:11

crossmonster schreef:
shet kan idd wel veel hebben ...
alleen ben ik er gewoon geen fan van omdat het je houding verpest en je het gevoel van paardrijden minder snel onder de knie krijgt
leer je rijden op een grotere pony
, dan is de overstap naar een D/ E pony of later een paard veeeel minder groot
ook leer je soms dingen net even iets verkeerd aan...

Sorry ben ik niet helemaal met je eens...Ik heb 3½ jaar geleden leren rijden op Zorro (met behulp van een goede instucteur uiteraard) Ik kon nog geen paard nagevelijk rijden (sterker nog ik wist niet eens wat dat was Knipoog )

Ik heb begonnen met een "echte" shet racen, racen en onbestuurbaar racen. In de tussentijd heb ik wel een "groot" paard gereden (1.66m daar kon ik helemaal niet mee sturen maar goed) Nu 3½ jaar later rijd ik off wedstrijden en zijn we inmiddels L1 startgerechtigd. Hoe ver we gaan komen zie ik wel, hij kent iig ALLE oefeningen van het Z1 en zo beroerd is mijn houding toch niet Verward Verpest al helemaal niet alleen maar beter geworden.

Ik ben ervan overtuigt dat je alle maten paarden en pony's kunt berijden zonder dat dat je houding verpest mits je maar goede instructie en doorzettingsvermogen hebt.

Cloverdale je weet wat ik van jullie vind....een top combinatie... OK dan! Jullie doen het heel leuk samen en ik hoop dat jullie nog veel wedstrijdejs gaan rijden omdat JULLIE dat leuk vinden... Haha!

Help de shetlander van zijn grasmaai imago af

Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:15

Romana_Vosje schreef:
en door die mexicaanse neus riem vindt ik zelf de shet alleen nog maar stoerder woorden

Dit vind ik toch wel zo'n domme uitspraak. BAH weet je de werking van die neusriem wel!?!?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:17

Margon schreef:

Ja Margon dat weten we nu wel. Scheve mond

Helaas is niet iedereen zo goed en geweldig als jou en heeft niet iedereen zo'n geweldige fantastische prachtige pony als jij hebt. Knipoog

En bovendien zullen er ook best mensen zijn die jou en je pony ook geen mooie combinatie vinden.

Fox_xy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:21

Sorane"]
[quote="Romana_Vosje schreef:
en door die mexicaanse neus riem vindt ik zelf de shet alleen nog maar stoerder woorden

Dit vind ik toch wel zo'n domme uitspraak. BAH weet je de werking van die neusriem wel!?!?!
[/quote] JA ik weet de werking wel maar dat is toch mij mening Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:21

Romana_Vosje"]
[quote="Sorane"][quote="Romana_Vosje schreef:

[/quote] JA ik weet de werking wel maar dat is toch mij mening Boos!
[/quote]
En mijn mening is dat je dan gewoon alleen aan jezelf denkt en niet aan je paardje Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:26

Margon, een beetje respect lijkt mij wel op zn plaats, je kunt niet zomaar met modder gaan lopen smijten!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:36

pfff okey, iedereen weet margon's mening, en margon weet iedereen's mening op haar mening (eh..ja..ok..jullie begrijpen het wel toch?:P) laten we nu gewoon ff on topic blijven en het over de fotos hebben?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:55

Als ik naar de foto's kijk, zie ik een mooie gezonde shet met een amazone die er beide plezier aan hebben. Ok, plaatje was stukken mooier geweest als de pony een paar tiental centimeters groter was, but who cares? Het plaatje van mij en mjn paard is ook niet meer 100% zuiver, ik pas ook beter op een paard dat iets groter is, maar moet ik daarom mijn paard verkopen? Ik heb wel vaker foto's van Flame gezien hier op bokt, en ik heb nog nooit de indruk gehad dat ze het zwaar heeft. Hier in dit topic (weet niet meer welke bokker of welke pagina Tong uitsteken ) heb ik een reactie van een bokker gelezen die ze IRL had bezig gezien, en die kon ook vertellen dat de pony er plezier aan had. Ik heb toevallig vorig weekend een soort van springdemonstratie gezien op een manege, waar ook een shet aan mee deed met een meisje met ongeveer dezelfde verhoudingen als hier op de foto. En ik kan je zeggen dat die shet er totaal geen last va had, het was zelfs een van de leukste en vurigste combinaties Lachen .
Verder ben ik zelf geen springruiter, ik kan je dus niet zo goed helpen met commentaar geven. Alleen weet je zelf ook wel dat er nog wat aan te werken valt, maar iedereen moet het eerst leren, ik ken weinig mensen die vanaf de eerste keer een perfecte springhouding hadden Knipoog . Zelf is mijn springhouding ook niet zo denderend. Met wat les en tips van een ervaren iemand geraak je al een heel eind. Ik wil je iig nog veel succes wensen met je leuke shet, zolang je er beide plezier aan hebt vind ik er niets mis mee.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:52

Ik vind je een beetje groot voor die pony

Fox_xy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 18:34

xKatleentjex MEt jou ben ik het helemaal eens Schijnheilig

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 19:32

ukkiepuk"]
[quote="crossmonster schreef:
shet kan idd wel veel hebben ...
alleen ben ik er gewoon geen fan van omdat het je houding verpest en je het gevoel van paardrijden minder snel onder de knie krijgt
leer je rijden op een grotere pony
, dan is de overstap naar een D/ E pony of later een paard veeeel minder groot
ook leer je soms dingen net even iets verkeerd aan...

Sorry ben ik niet helemaal met je eens...Ik heb 3½ jaar geleden leren rijden op Zorro (met behulp van een goede instucteur uiteraard) Ik kon nog geen paard nagevelijk rijden (sterker nog ik wist niet eens wat dat was Knipoog )

Ik heb begonnen met een "echte" shet racen, racen en onbestuurbaar racen. In de tussentijd heb ik wel een "groot" paard gereden (1.66m daar kon ik helemaal niet mee sturen maar goed) Nu 3½ jaar later rijd ik off wedstrijden en zijn we inmiddels L1 startgerechtigd. Hoe ver we gaan komen zie ik wel, hij kent iig ALLE oefeningen van het Z1 en zo beroerd is mijn houding toch niet Verward Verpest al helemaal niet alleen maar beter geworden.

Ik ben ervan overtuigt dat je alle maten paarden en pony's kunt berijden zonder dat dat je houding verpest mits je maar goede instructie en doorzettingsvermogen hebt.

Cloverdale je weet wat ik van jullie vind....een top combinatie... OK dan! Jullie doen het heel leuk samen en ik hoop dat jullie nog veel wedstrijdejs gaan rijden omdat JULLIE dat leuk vinden... Haha!

Schijnheilig
[/quote]
ik ben het helemaal met je eens...
alleen tsja mijn springhouding is gewoon niet goed Haha! maar dat is het op grotere pony's ook niet Haha!

en bedankt Haha! ... maar dat had ik al eerder gezegt!!

Haha!dit moet even groter hoor Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 19:35

xKatleentjex schreef:
Als ik naar de foto's kijk, zie ik een mooie gezonde shet met een amazone die er beide plezier aan hebben. Ok, plaatje was stukken mooier geweest als de pony een paar tiental centimeters groter was, but who cares? Het plaatje van mij en mjn paard is ook niet meer 100% zuiver, ik pas ook beter op een paard dat iets groter is, maar moet ik daarom mijn paard verkopen? Ik heb wel vaker foto's van Flame gezien hier op bokt, en ik heb nog nooit de indruk gehad dat ze het zwaar heeft. Hier in dit topic (weet niet meer welke bokker of welke pagina Tong uitsteken ) heb ik een reactie van een bokker gelezen die ze IRL had bezig gezien, en die kon ook vertellen dat de pony er plezier aan had. Ik heb toevallig vorig weekend een soort van springdemonstratie gezien op een manege, waar ook een shet aan mee deed met een meisje met ongeveer dezelfde verhoudingen als hier op de foto. En ik kan je zeggen dat die shet er totaal geen last va had, het was zelfs een van de leukste en vurigste combinaties Lachen .
Verder ben ik zelf geen springruiter, ik kan je dus niet zo goed helpen met commentaar geven. Alleen weet je zelf ook wel dat er nog wat aan te werken valt, maar iedereen moet het eerst leren, ik ken weinig mensen die vanaf de eerste keer een perfecte springhouding hadden Knipoog . Zelf is mijn springhouding ook niet zo denderend. Met wat les en tips van een ervaren iemand geraak je al een heel eind. Ik wil je iig nog veel succes wensen met je leuke shet, zolang je er beide plezier aan hebt vind ik er niets mis mee.

uh over vurige combinaties gesproken Haha!
Flame is daar ook echt 1 van Haha!

die bokker was trouwens Hoffieeeh ...
die er bovendien ook zelf nog even op heeft gereden Lachen

en je hebt groot gelijk... om een plaatje wat niet mooi oogt verkoop je je lieveling niet...

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:00

Bij mij op stal staat een meisje die ong. 1.9om is haar paard is ong. 1.70m. Voor het oog is zij te groot voor het paard, net zoals ik voor het oog te groot ovoor Zorro ben. Alleen....wordt daar niets over gezegd het is zeg maar normaal...vreemd Scheve mond

Zij vind overigens zelf ook dat ze iets te lang is voor het "plaatje" net als ik voor Zorro maar zal hem daarvoor nooit verkopen, ze heeft dat paard al een jaar of 12. Ik zal Zorro nooit wegdoen omdat "sommige" mensen vinden dat het plaatje niet mooi is...

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:16

Ff ter vergelijking: waar zou ik mijn neef van 2.20 dan op moeten zetten? Op een reuzen shire!
Het kan zo nog best hoor Cloverdale Haha!. Zolang jullie dr allebei lol in hebben. Laat ze lekker @!$! Zeuren Knipoog

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:15

Margon schreef:

Ik irriteer me zo aan jouw..
Je bent zo arrogant, ieder topic van dat meisje weet je wel te verpesten..
Je kan wel zeggen dat je het niej deruit vind zien zo een groot meisje en een kleine pony.. Maar zeg dat dan 1 x.. 1x is meeeeer dan genoeg
Margon.. Je bent zelf ook niet perfect.. Niemand is dat..
En over dat bitch.. Wie ben jij om te zeggen dat het er niej uit ziet.. *LOL*
Je kan me heel kwaad maken.. Om diej verwaande mensen..
Diej denken dat ze alles kunnen zeggen Boos!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:57

Margon, kun jij niet beter je mond houden? In mijn ogen komt er niet veel zinnigs meer uit. Ik kan het me voorstellen dat cloverdale je echt niet meer moet (net als ik zo onderhand). Je doet net of je alleen maar kunt rijden als het er perfect uitziet. Ben jij wel een ruiter dan? Heb jij alleen maar plezier als je een supermooie pony onder je kont hebt? Dan vind ik je maar een verwend nest! En nu moet je niet aan komen met: 'Wie ben jij om te zeggen dat ik een verwend nest ben', want je hebt hier al genoeg verpest om dit te kunnen zeggen! Ik wordt echt moe van je!!!!!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 09:53

ukkiepuk"]
Bij mij op stal staat een meisje die ong. 1.9om is haar paard is ong. 1.70m. Voor het oog is zij te groot voor het paard, net zoals ik voor het oog te groot ovoor Zorro ben. Alleen....wordt daar niets over gezegd het is zeg maar normaal...vreemd Scheve mond

Zij vind overigens zelf ook dat ze iets te lang is voor het "plaatje" net als ik voor Zorro maar zal hem daarvoor nooit verkopen, ze heeft dat paard al een jaar of 12. Ik zal Zorro nooit wegdoen omdat "sommige" mensen vinden dat het plaatje niet mooi is...
[/quote]
dat is inderdaad normaal....
erg vreemd...
maar er zijn wel meer dingen in de paardenwereld die ik absoluut niet begrijp

[quote="Sting schreef:
Ff ter vergelijking: waar zou ik mijn neef van 2.20 dan op moeten zetten? Op een reuzen shire!
Het kan zo nog best hoor Cloverdale Haha!. Zolang jullie dr allebei lol in hebben. Laat ze lekker @!$! Zeuren Knipoog

tsja moeilijke vraag Haha!...
hij is te groot om een mooi plaatje te hebben... (zal margon dan wel zeggen)
ik denk dat zolang een paard/pony het houd Haha!
je er op door kunt rijden tot naja tot het paard dus te oud word of tot de ruiter geen zin meer heeft en hobby beeindigd ofzo Haha!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:14

mandyy schreef:
Ik vind je een beetje groot voor die pony

En wie ben jij om zoiets te zeggen ?
Voor je een reactie op een topic geef is het wel handig om het topic te LEZEN!
Want dan zul je zien hoeveel mensen er al zeiden dat Flame dat best wel aankan, en kwetsend het is om al die reacties te horen. En ook in de regels van [HAW] staat :
Citaat:
Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet.

PUNT. Boos!
Laatst bijgewerkt door RanouK op 21-05-04 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt