Citaat:Met zulke reacties zou ik ook defensief worden. En er word misschien wel niet met zoveel woorden gezegd dat TS haar paard zou mishandelen, maar sommige reacties komen daar tussen de regels door wel degelijk op neer.
Jammer dat er zo respectloos op elkaar word gereageerd!!
Vind het echt bizar hoe hier gesproken word over en tegen elkaar. Weet ook meteen weer waarom ik nooit iets op bokt plaatste. Zo respectloos ook. Alsof ik express mijn paard (zowat) mishandel, of sterker nog ik mijn paard stuk wilt rijden.
Ik ga binnenkort is lessen bij een andere instructeur ( klassiek geschoolt) om te kijken of dat dan de sleutel is voor het probleem dat het paard lang nodig heeft om op gang te komen.
Daarin tegen heb ik vandaag heel fijn gereden. Grappig dat dat dan kan, zo fijn rijden zonder gevecht of getrek. Het gevoel van 1 worden met je paard voelen dat het paard ruimer word in zijn beweging en tegen je hand aan loopt.
De losgelassenheit ( want zo voelt het) zoals er in het skala bedoelt word. Ohnee dat kan ik niet weten want ik heb natuurlijk weinig ervaring zoals iemand hier mij kan vertellen.
Als je tips hebt ( of tops, maar dat word vaak overgeslagen hier)prima. Welkom! Maar de manier waarop. Bahh